تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

طلا همچنان در حال ریزش

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد کاهش به ۱۷۵۶ دلار و ۶۶ سنت رسید.

پیش‌بینی قیمت طلا

رویداد۲۴ همزمان با کاهش ارزش دلار و نگرانی ها از آغاز انقباضی شدن سیاست پولی فدرال رزرو به رغم آمارهای ضعیف بخش اشتغال آمریکا قیمت طلا امروز نوسان محدودی را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد کاهش به ۱۷۵۶ دلار و ۶۶ سنت رسید. روز جمعه و پس از انتشار آمارهای ضعیف از بازار کار آمریکا قیمت طلا به بالاترین رقم ۲ هفته اخیر رسید اما در اواخر روز قیمت ها تضعیف شد. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر هم با ۰.۰۹ درصد کاهش به ۱۷۵۵ دلار و ۸۰ سنت رسید.

    شاخص ارزش دلار امروز با ۰.۱ درصد کاهش مواجه بود. سوددهی اوراق قرضه ده ساله دولت آمریکا هم روز جمعه به بالاترین رقم از اوایل ماه ژوئن رسیده بود.

    روز جمعه آمارهای منتشر شده از سوی وزارت کار آمریکا نشان داد که در ماه گذشته در این کشور تنها ۱۹۴ هزار فرصت شغلی ایجاد شده که تفاوت فاحشی با پیش بینی نیم میلیون شغل تحلیلگران داشته است.


    بیشتر بخوانید: هشدار مهم به خریداران طلای دست دوم!


    در حالی که موج اخیر شیوع کرونا در آمریکا تا حدودی فروکش کرده است، فدرال رزرو ممکن است تصمیم به کاهش اقدامات حمایتی خود در ماه آینده بگیرد. این در حالی است که مقام های بانک مرکزی آمریکا پیشتر شرط انقباضی شدن سیاست های پولی را بهبود وضعیت بازار کار اعلام کرده بودند.

    ماری دالی رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو روز یکشنبه گفت، بازار کار آمریکا همچنان تاثیرات کرونا را احساس خواهد کرد اما هنوز زود است بگوییم که افزایش تاثیرات بحران متوقف شده است.

    حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا وز جمعه شاهد ۰.۲ درصد کاهش بود و به ۹۸۵.۰۵ تن رسید.

    منبع: تسنیم
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
    نظرات شما
    پیشخوان