تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

سفارش و ساخت انواع تندیس و تابلو تجاری مغازه

همه ما نمونه‌هایی از یادبود‌ها را در مراسم و جشنواره‌ها دیده و با کاربرد و مصارف آن تا حدودی آشنایی داریم. اما اغلب از شیوه تهیه، متریال مصرفی و مراحل ساخت و فناوری تولید آن اطلاع چندانی نداریم.

سفارش و ساخت انواع تندیس و تابلو تجاری مغازه

رویداد۲۴ تندیس یا یادبود مدرن و مفهومی برای ابراز قدردانی و تقدیر است که در کنار ارزش معنوی دارای متریال گرانبها به‌لحاظ اقتصادی نیز هست.

همه ما نمونه‌هایی از این یادبودها را در مراسم و جشنواره‌ها دیده و با کاربرد و مصارف آن تا حدودی آشنایی داریم. اما اغلب از شیوه تهیه، متریال مصرفی و مراحل ساخت و فناوری تولید آن اطلاع چندانی نداریم.

در مطلب پیش رو ضمن اشاره به این موارد می‌خوانیم:

  • تندیس سفارشی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
  • از متریال مصرفی و فناوری ساخت این ملزومات بیشتر بدانیم.
  • آشنایی با مجموعه مهندسی لیزر پلاس!

تا انتهای مطلب با ما همراهی کنید.

تندیس سفارشی از ایده تا تولید!

قدردانی از تلاش و زحمات افراد یا سازمان‌ها و نهادها و اهداء یادگاری به آنها در مناسبت‌های بزرگ نظیر افتتاحیه، جشنواره یا دوسالانه و نظایر آن مورد خاص و حساسی است. فرصتی برای ابراز تشکر و احترام که به‌دلیل ارزش و اهمیت خاص، نمی‌تواند و نباید آن را با هدیه کردن اشیاء ساده یا فاقد ارزش معنوی برابر دانست.

اشاره به نام سازمان گیرنده نیز، از دیگر بخش‌هایی است که لزوما باید در طراحی و اجرای این سازه هنری منظور شود. هدف از این دو، دریافت درک صحیح و جامعی از اهداف سازمان یا نهاد گیرنده است. به‌ این منظور لازم است نشان یا لوگوی این مجموعه را به‌درستی شناخته و در طراحی از آن کمک بگیریم.

در مسیری که از سفارش و طراحی تا تولید و ساخت تندیس طی می‌شود، توجه به نکات کلیدی به انتخاب بهتر و نتیجه ایده‌ال منجر شده و رضایت مشتری و سازنده را به دنبال خواهد داشت.

بر این اساس الزامی است اطلاعات لازم و مرتبط با این موضوع به‌طور کامل در اختیار طراحان قرار داده شود. به این ترتیب طراحی انجام شده بیشترین میزان هماهنگی و انطباق با الزامات سفارش‌دهنده را یافته و به بهترین شکل منظور و هدف از اهداء آن بیان خواهد شد.

سفارش و ساخت انواع تندیس و تابلو تجاری مغازه

تندیس اقتصادی و تابلو تجاری مغازه!

علاوه بر انواع تندیس‌های اختصاصی و سفارشی، محصولات تبلیغاتی دیگری نیز با روش حکاکی لیزری تهیه می‌شوند که تندیس اقتصادی و تابلو تجاری مغازه و تابلو ایمنی از آن جمله هستند. تنوع متریال مصرفی و صرفه اقتصادی در تولید این محصولات از اصلی‌ترین شاخص‌های مطرح در این زمینه هستند.

با توجه به دشواری و هزینه بالای طراحی قالب، موارد آماده و تندیس اقتصادی با قیمت مناسب و تولید عمده به‌شکل غیرسفارشی گزینه مطرح و پاسخگوست. کاربرد متریال مرغوب و طراحی حرفه‌ای در کنار قیمت مناسب، باعث اقبال عمومی بالایی به این محصولات شده است.

سفارش و ساخت انواع تندیس و تابلو تجاری مغازه

۷ نکته مهم در سفارش تندیس!

اهدای تندیس با هدف ثبت قوی یک یادبود ماندگار صورت می‌گیرد. انتخاب مورد مناسب برای تقدیر از افراد بابت کیفیت انجام کار، مهارت بالا یا کسب افتخار و قهرمانی در مسابقات مختلف و دیگر موارد مشابه از بهترین راه‌های موجود است.

 بر این اساس نیاز است تا مراحل ساخت این سازه با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهمی صورت گیرد که آن را از یک یادگاری معمولی متمایز و به یادبودی ماندگار تبدیل می‌کند. این مورد به‌ویژه در نمونه‌های سفارشی، اهمیت زیادی دارد.

ویژگی‌های مهم در چنین سفارشی‌ را می‌توان در بخش‌های مختلف تعریف نمود.

برخی از مهمترین این موارد عبارتند از:

  • طراحی: طراحی حرفه‌ای و مبتنی بر اصول هنری، از مهم‌ترین مراحل تولید موفق تندیس به‌شمار می‌رود. به‌عبارت ساده‌تر، هیچ نمونه ارزشمندی از این سازه هنری و مهندسی بدون وجود طراحی قوی قابل تولید نیست و در صورت نبود این آیتم، نمی‌توان انتظار تولید محصولی باکیفیت و مبتنی بر رضایت مشتری را داشت.
  • کیفیت ساخت و فناوری مورد استفاده: امروزه روش‌های مختلفی برای تولید یادبودها وجود دارد که انواع برش لیزري و حکاکی و بسیاری گزینه‌های دیگر را شامل می‌شود. انتخاب تکنولوژی و شیوه ساخت، تاثیر زیادی در محصول مورد نظر داشته و می‌تواند نتیجه نهایی را به‌طرز باورنکردنی تغییر دهد.
  • انتخاب هوشمندانه اجزای کار: از پایه تندیس تا متریال مصرفی در ساخت و از رنگ و اندازه کار تا ابعاد و سایر آیتم‌های مطرح در طراحی و اجرای این سازه‌های هنری و مهندسی مستلزم صرف زمان و دانش فنی کار است. بدیهی است انتخاب هوشمندنه چنین اجزایی، کار را از نظر سطح کیفی ارتقا داده و نتیجه را به‌مراتب مطلوب‌تر می‌کند.
  • توانایی بالا در انتقال مفاهیم: انتقال مفهوم مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اصلی‌ترین هدف را در این پروسه نشانه می‌رود. تناسب ایده مطرح شده برای ساخت با مناسبتی که در اهدای آن مورد نظر است به‌خوبی نشانگر توانمندی سازنده و هماهنگی با سفارش دهنده است.
  • متریال مصرفی و ابعاد سفارش: تندیس‌ها با توجه به محل و مورد استفاده، از نظر ابعاد، جنس متریال مصرفی و مشخصات فیزیکی با یکدیگر متفاوتند. در این مورد نیز توجه در انتخاب متریال و ابعاد مناسب برای تولید این سازه هنری، بخش مهم دیگری از مراحل تولید آن را تشکیل می‌دهد. مشاوره با مهندسین طراح مسیر را برای انتخاب مناسب‌ترین متریال مصرفی جهت هر سفارش هموار می‌کند.
  • توجه به موارد و نکات جانبی در سفارش: موارد زیادی در هر سفارش باید مود توجه قرار گیرند. از اندازه و قطر متریال مصرفی تا نوع پایه و کیفیت حکاکی بخشی از این موارد را تشکیل می‌دهند. زمان دریافت سفارش نیز از موارد مهم بوده و تابع عوامل گوناگونی است. با در نظر داشتن کلیه این موارد، سفارشات با کیفیت، هماهنگی و قیمت بهتر به مشتریان عرضه می‌شود.
  • قیمت مناسب: تعیین قیمت تندیس سفارشی و عوامل تاثیرگذار در آن، از موارد مهمی هستند که بی‌توجهی به آنها مانع از کسب نتیجه مطلوب و تامین رضایت سفارش دهندگان می‌گردد. از این رو ضروری است پیش از انجام سفارش، نکات لازم درباره این موارد مطرح و هماهنگی‌های لازم درباره آن انجام شود.
  • زمان دریافت سفارش: زمان تحویل سفارش با توجه به نوع آن، ابعاد، طراحی‌های خاص و موارد بسیار دیگری تعیین می‌شود. از طرفی در صورت نیاز به تحویل فوری، قیمت سفارش تحت‌تاثیر قرار گرفته و تاحدودی بالاتر می‌رود.
  • مدل و متن مورد نظر: بدون شک مدل تندیس و میزان و متنی که در آن حکاکی می‌شود در قیمت نهایی و زمان‌بندی انجام آن موثر است. توجه به این موارد ما را در انجام و تحویل بهینه سفارشات یاری می‌کند.
  • کیفیت و میزان مطالب حکاکی شده بر روی تندیس: در نمونه‌های مختلف این تولیدات، میزان و نوع مطالب درج شده با یکدیگر متفاوت است. هم‌چنین حکاکی موارد دقیقی نظیر امضا، لوگو و اسامی در نمونه‌های گوناگون با یکدیگر متفاوت بوده و قیمت آن نیز به‌عنوان تابعی از این موارد متغیر است.

سخن پایانی...

مجموعه مهندسی لیزر پلاس عرضه کننده محصولات متنوع تبلیغاتی، برش حکاکی لیزری، سفارش محصولات اختصاصی و انواع تابلو، تندیس و دکوراتیو سفارشی است. ابتکار عمل، تولید خلاقانه و تولید اقتصادی و مقرون به‌صرفه از نکات مهم در تولیدات این مجموعه به‌شمار مي‌روند.

از انواع تابلوهای تبلیغاتی و راهنما تا نمونه‌های خلاقانه دکوراتیو و خدمات برش لیزر و ساخت تابلو فضای داخلی و خارجی، شرکتی و بسیاری دیگر از موارد ابتکاری در حوزه خدمات این مجموعه می‌گنجد.

تنوع موجود در متریال مصرفی در برند لیزر پلاس، به رضایت مشتریانی با توان خرید گوناگون انجامیده است.

برای آگاهی بیشتر از قیمت و شرح خدمات آنلاین و حضوری این مجموعه، لیزر پلاس را در فضای مجازی به نشانی اینترنتی https://laserplus.ir/ جستجو کنید، بیابید و از خدمات متنوع و متفاوت ما بهره‌مند شوید.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
پیشخوان