تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

تصمیم جدید دولت درباره بدهی به سازمان تامین اجتماعی

در جلسه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری برگزار شد، درباره ساماندهی و بهبود وضعیت مالی بانک رفاه کارگران بحث و تصمیم گیری شد.

سازمان تامین اجتماعیرویداد۲۴ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کرد ضمن سرعت بخشیدن به بازپرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور، ‌اقدامات لازم برای بازپرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران به عمل آید.

در جلسه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست‌ آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری برگزار شد، درباره ساماندهی و بهبود وضعیت مالی بانک رفاه کارگران بحث و تصمیم گیری شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه پس از گزارش وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی در زمینه عملیاتی کردن قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی امور بانک رفاه کارگران، مقرر شد ضمن سرعت بخشیدن به بازپرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور، ‌اقدامات لازم برای بازپرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران نیز به عمل آید.

موضوع تنظیم بازار نیز دستور کار جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بودکه وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، و جهاد کشاورزی در زمینه عرضه کالا در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، گزارش دادند و مقرر شد موضوع رصد بازار و تامین کالاهای مورد نیاز همچنان در دستور کار باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان