تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازنشستگان نگران نباشند/ متناسب سازی انجام می شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: حتما کسری بودجه و منابع داریم اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.

همسان سازی حقوق بازنشستگان

رویداد۲۴ میرهاشم موسوی، در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر پیرامون احتمال بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تامین اجتماعی جهت تهاتر مطالبات بیمه‌‎ای سازمان مزبور از دولت و همچنین اجرای طرح متناسب سازی مستمری‎ها که در دولت قبل انجام شده بود گفت: این یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد و مشکل خاصی در رابطه با این ۶۹ هزار میلیارد تومان نداریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا در صورت جدی شدن این موضوع، تامین بار مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه نخواهد شد؟ گفت: متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا می کنیم و ماه به ماه حقوق را بر اساس متناسب سازی می پردازیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: طبق روال ماه های گذشته حقوق بازنشستگان را پرداخت کردیم.

موسوی درباره روبه رو شدن این سازمان با کمبودهای بودجه ای نیز گفت: حتما کسری بودجه و منابع داریم. متناسب سازی یک باری بود که بر اساس شرایط اقتصادی کشور به صندوق بیمه ای ما تحمیل شد، اما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که پرداخت های ما به روز باشد. طی دوماهی که بنده مسئولیت سازمان را برعهده گرفتم حقوق ها سرموعد مقرر پرداخت شده و مشکل خاصی نبوده است؛ اما خب کسری منابع داریم و راهکارهایی را برای جبران منابع پیش بینی کرده ایم. ان شاءالله تا پایان سال مشکلی نخواهیم داشت.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
0
0
خداوکیلی خجالت نمیکشی میگی چندرغاز روسروقت پرداخت کرده ایم زشته ای حرفها شما کاربزرگی انجام نداده ایدپول راازکارگران شاغل میگیریدحقوقهای کلان برای خودتون برمیداریدچندرغازش روهم میدید به بازنشسته که خرج ده روزهم نیست یک کاری کنیدعاقبت بخیربشیدنگذاریدبیش ازاین بازنشستگان نفرینتون کنند
محمدحسین قزل سوفلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
انشالله دولت بفکربازنشستگان باشند
بدبخت ترین ملت ایران مابارنشستگان هستیم
نظرات شما
پیشخوان