تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
محمود احمدی بیغش:

جلسه مشترک میان مسئولان عالی قضایی و مجلس چیزی برای مردم نداشت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که «حرمت مردم از سوی برخی قضات و کارمندان رعایت نمی‌شود» گفت: این موضوع موجب نارضایتی مطلق مردم شده است.

جلسه مشترک میان مسئولان عالی قضایی و مجلس چیزی برای مردم نداشت

رویداد۲۴  محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: یکشنبه ۷ آذر ماه جلسه مشترکی میان مسئولان عالی قضایی و مجلس برگزار شد که هیچ خیری برای مردم نداشت.

وی افزود: مشکل مردم شورای عالی قضایی نیست گرچه رئیس قوه قضائیه و شورای عالی قضایی در پیشگاه الهی و مردم باید پاسخگو باشند، اما امروز مشکل مردم با دادگاه‌ها، دادسرا‌ها و مجتمع‌های قضایی است.

این نماینده مجلس در عین حال با قدردانی از همه قضات و کارمندان پاکدست افزود: مردم از قضاتی که خود را بالاتر از مردم می‌بینند و به مراجعان توهین می‌کنند ناراضی هستند؛ خطبه حضرت امیر (ع) کجاست که می‌فرماید قاضی باید شاکی و متهم را با یک چشم نگاه کند.

احمدی بی غش ادامه داد: مجموعه‌های قضایی وقتی صحبت از پاسخگویی می‌شود می‌گویند تفکیک قوا؛ ما می‌گوییم که حرمت مردم را نگه دارید، نمی‌گوییم حکمی را تغییر دهید بلکه می‌گوییم با مردم درست صحبت کنید. مجموعه قضایی باید در برابر مجلس پاسخگو باشد، ما به تفکیک قوا اعتقاد داریم، اما حرمت مردم از سوی برخی قضات و کارمندان رعایت نمی‌شود، این موضوع موجب نارضایتی مطلق مردم شده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
1
مگه قرار بود چیزی واسه مردم داشته باشه ؟؟؟؟!!!!!
اینا برنامه ریزی واسه ماست مالی کردن وقایع اخیر مثل دادگاه شلیک به هواپیمای اوکراینی و اختلاس اخیر از ارز و گمرک و اعتراضات اصفهان و .....هستش که باید بحو احسن انجام بشه
نظرات شما
پیشخوان