تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
احمد وحیدی، وزیر کشور:

دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است/ روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است

وزیر کشور با بیان اینکه دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است که اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است.

دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است/ روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است

رویداد۲۴ احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، گفت: پیشرفت کشور و حل مسائل در گرو همراهی تمامی قوا با یکدیگر است؛ این نشست‌ها می‌تواند روابط را تحکیم کند.

به گزارش خانه ملت، وی با بیان اینکه اکنون روابط بسیار خوبی میان دولت، مجلس و قوه قضاییه برقرار است، افزود: از آنجا که در این جلسات درباره راهکار‌ها و نقطه نظرات طرفین بحث و گفتگو می‌شود، می‌توان به وفاق هرچه بیشتری دست یافت.

وزیر کابینه سیزدهم تصریح کرد: این نشست در فضایی بسیار خوب، دوستانه و صمیمی برگزار شد و بنا است این جلسات تکرار شود. ان شاءالله از رهگذر هماهنگی بیشتر، بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.


بیشتر بخوانید: حسینی: دولت سابق در اتاق‌های بسته تصمیم می‌گرفت/ علم‌الهدی: مردم به دولت جدید علاقه دارند


وی در پاسخ به این سوال که برگزاری این نشست‌ها چه تاثیری در معیشت و رفع مشکلات اقتصادی دارد؟ توضیح داد: بی شک یکی از مهم‌ترین مسائل کشور، موضوعات اقتصادی بوده و در این مسائل نیز معیشت مردم جزو مهم‌ترین مباحث است که دغدغه دولت و مجلس رفع مضایق معیشتی مردم است. ان‌شاءالله با تدابیر و هماهنگی که می‌شود شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وزیر کشور همچنین درباره انتخاب استانداران، گفت: تقریبا انتخاب استانداران تکمیل شده است و یکی، دو مورد باقی مانده که به سرعت تعیین تکلیف می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر کشور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
مردم شک ندارند که شماها روابط تان خوبه با هم می خورید با هم خوش و بش می کنید اما ربطی به معیشت مردم نداره دروغ نگو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان