تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

گلر پرسپولیس از ایران رفت

بوژیدار رادوشویچ پس از دریافت مطالباتش ایران را ترک کرد.

گلر پرسپولیس از ایران رفت

رویداد۲۴ بوژیدار رادوشوویچ به دلیل آنچه او ادعا کرده طلب معوقه و رفتار غیرحرفه‌ای مدیریت پرسپولیس نامه درخواست فسخ خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال و شب گذشته تهران را از طریق فرودگاه امام خمینی به مقصد کرواسی ترک کرد.

گفته می‌شود دروازه‌بان پرسپولیس، مبلغ ۲۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب داشت که ۵۰ هزار یورو از آن را روز گذشته و پس از جلسه با صدری سرپرست باشگاه دریافت کرده بود، اما باز هم درصد دریافتی او همانند هم تیمی‌هایش نبوده است.

او به دلیل اینکه میزان دریافتی‌اش از این باشگاه به حد نصاب بازیکنان نرسیده و همچنین درخواست سرپرست این باشگاه برای گرفتن پاسپورتش که با مخالفت شدید رادو مواجه شده بود، تصمیم می‌گیرد تا با ارسال درخواست فسخ قرارداد به باشگاه پرسپولیس ایران را ترک کند.

به نظر می‌رسد که این بار جدایی گلر کروات پرسپولیس جدی باشد و پرسپولیس باید سراغ یک دروازه‌بان جدید برای او برود. این اتفاق در حالی رخ داده که رادوشوویچ دیروز و بعد از دریافت بخشی از مطالباتش، با روحیه‌ای بسیار بالا در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود و باید دید دلیل اینکه او علیرغم دریافت بخشی از مطالباتش، تصمیم به ترک ایران گرفته، چه بوده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، رادوشویچ
نظرات شما
پیشخوان