تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

ادعای نماینده عربستان علیه ایران: گذشت زمان به سود ایران نیست

نماینده عربستان در سازمان‌های بین المللی در توئیتی نوشت: ما از تلاش‌های رافائل گروسی حمایت می‌کنیم و در کنار وی هستیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که به نقش خود عمل کند و به منظور توانمندسازی آژانس برای نظارت و تحقیق بر فعالیت هسته‌ای ایران از این تلاش‌ها حمایت کند.

ادعای نماینده عربستان علیه ایران: گذشت زمان به سود ایران نیست

رویداد۲۴ عبدالله بن خالد بن سلطان، نماینده عربستان سعودی در سازمان‌های بین المللی در صفحه توییتر خود نوشت: عربستان مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای و آنچه در نشست‌ها به آن رسیده‌اند را از نزدیک دنبال می‌کند، طرف‌های ذیربط بر تلاش و پافشاری خود برای مقابله با تنش‌ها از سوی ایران به منظور ایجاد راه حل‌های فراگیر تاکید کردند.

وی نوشت: ما از تلاش‌های رافائل گروسی حمایت می‌کنیم و در کنار وی هستیم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که به نقش خود عمل کند و به منظور توانمندسازی آژانس برای نظارت و تحقیق بر فعالیت هسته‌ای ایران از این تلاش‌ها حمایت کند.

عبدالله بن خالد ایران را متهم به تعلل کرد و در درخواستی مداخله‌جویانه خواست که از تعلل دست بردارد.

وی با بیان این که گذشت زمان به سود ایران نیست، توقف در آن چه تنش و پیشرفت در برنامه هسته‌ای و تهدید سازمان‌عدم اشاعه، از سوی ایران می‌خواند را امری ضروری دانست و گفت: برآورده کردن مطالبات جامعه بین المللی منجر به ثبات و شکوفایی ایران و منطقه و جهان خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عربستان
نظرات شما
پیشخوان