تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

دیدار حجت الاسلام کروبی با منتجب نیا

روز گذشته حجت الاسلام مهدی کروبی به جهت عیادت از همسر حجت الاسلام منتجب نیا به منزل او رفت.

مهدی کروبی

رویداد۲۴ حجت الاسلام مهدی کروبی روز گذشته به منظور عیادت از همسر حجت الاسلام رسول منتجب نیا دبیرکل حزب جمهوریت، به منزل او رفتند.  در این دیدار که با حضور سید هادی خامنه‌ای و محسن رهامی برگزار شد، حاضرین به گفتگو درخصوص مسائل روز کشور پرداختند. منتجب نیا سال‌ها قائم مقام کروبی در حزب اعتماد ملی بوده است. 

حبس خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از اوایل اسفند ۱۳۸۹ آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. فاطمه کروبی نیز که همزمان با این افراد در حبس قرار گرفت، از اواخر اردیبهشت ۱۳۹۰ به دلیل وضعیت جسمانی در وضعیت رفع حصر موقت قرار گرفته‌است. 

شیخ مهدی کروبی نیز طی سال‌های اخیر گشایش‌هایی در حصر او ایجاد شده و تا آنجا که مشخص است، می‌تواند به دیدار برخی از فعالین سیاسی برود و بلعکس. فشارها و محدودیت‌های او برای رفت و آمد تا حد زیادی برداشته شده  و طی سال‌های اخیر با افرادی همچون کرباسچی، ابطحی، امینی و ... دیدار داشته و عمدتا در مجالس دورهمی سیاسی و روضه خوانی نیز حضور داشته است. وضعیت میرحسین موسوی اما کماکان متفاوت است و فشارها و محدودیت‌های برای رفت و آمد و دیدارهای او کماکان پاربرجا است. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
0
4
اخ جوون موز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
5
این خونه یک آخونده دست چندمه. ماشاء الله به بقیه شون پس.
Mig mig
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
4
ماشالله به برکت اسلام و روضه خونی حاج آقا خونه زندگی به هم زدن!!!! کارگر روزمزد مستاجر بینوا به نان شب محتاج... حاج آقا کروبی هم حصر بهشون ساخته کاش ما رو هم از این حصرا میبردن که دغدغه اجاره و قسط و خرج خونه نداشتیم!!!!
سیدعلی تویسرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
3
0
خدا درمورد این قبیل اوباش منافق فرموده : فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
لعنت خدا بر هاشمی رفسنجانی ملعون و محمد خاتمی حسن روحانی و کروبی و هرچه روحانی نمای لامذهب و منافق . زنده و پاینده اسلام شیعی و انقلاب اسلامی .
در آخر دوباره به رویداد 24 اخطار میکنم چنانچه مطلب منو تحریف کنید یا تغییر بدید به هر نحو !؟ فیلمی را که از صفحه گوشیم از لحظه نوشتن نظر و پیامم تا لحظه ارسال اون تهیه کردم در شبکه های اجتماعی و خبرگزاریها منتشر میکنم تا ارتباط رویداد 24 و باند رجوی روشن تر بشه .
و ایضا جهت اطلاع برادران عزیز سازمان اطلاعات سپاه پاسداران درباره سایت رویداد24
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
ساده انگاری هست که فکر کنیم این قبیل افراد به فکر مردم هستند.
فقط و فقط به فکر منافع شخصی و حزبی خود هستند.
مخصوصا همون کروبی که به اصطلاح در حصر داره تلف میشه
به ولله منم از خدامه اینجوری تو حصر باشم
حسین محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
1
0
حوادث سال 1388 بخش مهمی از تاریخ معاصر کشور ماست همانطوریکه حوادث سال 1332 هم بخش مهمی از تاریخ معاصر ایرانه. اما هرچه بوده گذشته و به تاریخ پیوسته و از مصدق و فاطمی و زاهدی و شعبان جعفری و محمدرضاشاه پهلوی گرفته تا میرحسین موسوی و کروبی و احمدی نژاد و جنتی و حامی احمدی نژاد و ..... همه الآن برگهایی از صفحات قطور کتاب تاریخ هستن یا در حال پیوستن به این جرگه هستن. روند دگردیسی جامعه ایران در این 12 سال که از ماجرای سال 88 میگذره به قدری شتاب گرفته که گویی جامعه ایران ره صد ساله رو یک شبه پیموده و انگار 100 سال با حوادث سال 1388 فاصله گرفتیم.ضمن پاسداشت زحمات آقایان موسوی و کروبی و همسران محترمشان باید اعتراف کرد که در دنیای جدید ایرانیان دیگر جایی برای این عزیزان نیست چون آنها متعلق به دیسکورسی هستن که تاریخ مصرفش تمام شده و در گفتمان جدید هم آنها توان و تمایل حضور ندارن لذا با کمال تأسف اخبار مرتبط با ایشان هم ارزش خبری چندانی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
1
چه ساده زيست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان