تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
انتقاد شدید نماینده مردم چابهار در مجلس:

کنارک، چابهار، دشتیاری و زرآباد را آب برده؛ برخی مسئولین را خواب!

نماینده مردم چابهاردر مجلس شورای اسلامی خواستار اقدامات مسئولین در رابطه با خسارت‌های بارندگی و سیل اخیر در حوزه انتخابیه اش شد و گفت: کنارک، چابهار، دشتیاری و زرآباد را آب برده و برخی از مسئولین تهران نشین را خواب زمستانی برده است.

کنارک، چابهار، دشتیاری و زرآباد را آب برده؛ برخی مسئولین را خواب!

رویداد۲۴ معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: کنارک، چابهار، دشتیاری و زرآباد را آب برده و برخی از مسئولین تهران نشین را خواب زمستانی برده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه دیروز در کنارک در ۲۰ دقیقه ۱۰۴ میلیمتر است که در تاریخ بی سابقه بوده است، گفت: با توجه به ضعف ساختار‌های شهری همه معابر دچار آب گرفتگی شدید شده و آب به ۸۰ درصد خانه‌ها نفوذ کرده است. در تیس بحران در آستانه تبدیل به فاجعه است. دیگر بخش‌های حوزه انتخبیه حالت جزیره پیدا کرده و همه راه‌های مواصلاتی تخریب شده است.


بیشتر بخوانید: انتقاد نماینده مجلس از حذف «زیرکانه» ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه/ راه کاهش کسری بودجه، ایجاد کسری در جیب مردم نیست


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ضمن تشکر از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار و مسئولین استانی و شهرستانی و برادران ارتش و سپاه و سعید محمد به خاطر تلاش بی وقفه‌شان، تاکید کرد:، اما ساختار‌ها و امکانات نحیف استان نمی‌تواند پاسخگو باشد.

سعیدی در پایان گفت: مسئولین معزز، نوشداروی بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهیم، اکنون به داد مردم برسید.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان