تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۰ دی ۱۴۰۰
ولی اله فرزانه:

به استیضاح و عزل خاندوزی رای مثبت میدهم/ افزایش نارضایتی از عملکرد وزیر اقتصاد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی افزایش یافته گفت: به استیضاح خاندوزی رای مثبت میدهم.

به استیضاح و عزل خاندوزی رای مثبت میدهم/ افزایش نارضایتی از عملکرد وزیر اقتصاد

رویداد۲۴ ولی اله فرزانه نماینده نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به تهیه طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارائی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استیضاح این وزیر در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح شود، قطعا به عزل و استیضاح خاندوزی رای مثبت میدهم.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد و دارائی عملکرد ضعیفی دارد، اظهار داشت: به رغم وعده‌های داده شده خاندوزی وی هیچ بسته اقتصادی ارائه نکرده و در کنترل تورم، گرانی و ساماندهی وضعیت نابسامان اقتصادی کارنامه موفقی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نارضایتی عمومی از عملکرد این وزیر افزایش یافته است، اظهار داشت: برخی از نمایندگان هم از عملکرد خاندوزی ناراضی هستند و معتقدند که وی باید استیضاح شود.

فرزانه گفت: وزیر اقتصاد و دارائی هیچ برنامه‌ای برای کنترل تورم، گرانی، ساماندهی بورس و وضعیت معیشتی مردم ندارد.

وی تصریح کرد: مراجعات مردمی به نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه افزایش یافته است و مردم از وضعیت بد اقتصادی و افزایش قیمت‌ها خیلی گلایه دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان