تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

قالیباف: ما نمایندگان مجلس باید در پذیرش فشار پیشقدم و آماده جراحی بزرگ باشیم

رییس مجلس گفت: برای جراحی برخی مسائل عمده باید آمادگی داشته باشیم و هزینه را آن را نیز بپردازیم و در همین راستا ما نمایندگان مردم و کارگزاران کشور باید در پذیرش فشار و هزینه دادن برای اسلام پیش قدم باشیم.

قالیباف: ما نمایندگان مجلس باید در پذیرش فشار پیشقدم و آماده جراحی بزرگ باشیم

رویداد۲۴  «محمدباقر قالیباف» در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت سالگرد بازگشت شکوهمند حضرت امام رضوان الله تعالی علیه به ایران عزیز و دهه مبارک فجر گفت: تجدید بیعت ما با امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» تجدید عهد با انقلاب اسلامی و مکتب امام و شخصیت و سیره ایشان است. خط امام هرگز تحریف شدنی نیست و رمز کارآمدی، اما این است که در فهم، تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب کارکنیم. امام مظهر خداباوری خودباوری و مردم باوری بود. راه امام روشن است و بازگشت پذیر نیست.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: انشالله تا پایان دوران خدمت و پایان عمر در سر این عهد بمانیم و از برکات آن بهره‌مند شویم. هر چه از مکتب امام دور شویم ناکارآمدی هم بیشتر خواهد شد. البته انقلاب اسلامی ایران علیرغم همه ضعف‌های داخلی و همه هجمه‌های خارجی، تا امروز سربلند و پایدار مانده است. اما ان را بدانید که در بلند مدت ماندگاری انقلاب هم مشروط به کارآمدی ساختار نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: زمان و فرصت‌های زیادی از دست رفته است و ما حق نداریم یک روز و حتی یک ساعت را در جهاد برای کارآمدتر شدن نظام حکمرانی کشور از دست بدهیم. ما مسئول هستیم و مسئولیت در نظام اسلامی یک امتیاز نیست که آن را متعلق به خودمان بدانیم. بلکه مسوولیت یک وظیفه است که باید به انجام برسانیم باید تنگ‌های خود ناکارآمدی نظام را که با آن آشنا هستیم دریابیم. برای جراحی برخی مسائل عمده باید آمادگی داشته باشیم و هزینه را آن را نیز بپردازیم و در همین راستا ما نمایندگان مردم و کارگزاران کشور باید در پذیرش فشار و هزینه دادن برای اسلام پیش قدم باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان