تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

ورود دادستان کل کشور به حواشی مسابقه ایران و لبنان

دادستان کل کشور گفت: اتفاقات بازی روز گذشته ایران و لبنان در مشهد نشان می دهد که ضعف مدیریت وجود داشته و بنده به سهم خودم از بانوان عذرخواهی می‌کنم. امیدواریم در آینده شاهد این گونه نواقص و مسائل نباشیم.

ورود دادستان کل کشور به حواشی مسابقه ایران و لبنان

رویداد۲۴ حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در گفت و گو با رادیو تهران در رابطه با حواشی و اتفاقات بازی روز گذشته ایران و لبنان در مشهد، بیان کرد: گزارش اتفاقات این بازی به دستم رسیده است. اولا مسئولان امر باید برای این بازی تدبیر می‌کردند و اگر چنانچه جایگاهی متناسب با خانم‌ها وجود داشته و شرایط برای فروش بلیت به خانم‌ها فراهم بوده، قطعا باید متناسب با فروش بلیت برای بانوان ظرفیت و جایگاه مناسب را آماده می‌کردند.

وی افزود: اگر شرایط برای حضور خانم‌ها به ورزشگاه وجود نداشته از ابتدا باید بلیت نمی‌فروختند. اینکه بلیت فروخته شود و بعد مانع حضور افراد به ورزشگاه شوند، قابل قبول نیست و برای این اتفاق نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه اخذ شده بابت فروش بلیت به افراد بازپس داده شود و از آن‌ها عذرخواهی جدی شود.

دادستان کل کشور گفت: ظرفیت ورزشگاه و جایگاهی که برای خانم پیش بینی کرده بودند از قبل مشخص است و بایستی مسئولان مدیریت می‌کردند و این اتفاق نشان می‌دهد که ضعف مدیریت وجود داشته و بنده به سهم خودم از بانوان عذرخواهی می‌کنم. امیدواریم در آینده شاهد این گونه نواقص و مسائل نباشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
France
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
یکی میگه بذارید یکی میگه نذارید .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
0
0
دروغگوی قهار!!! تو هنوز جواب سؤال بقایی را ندادی!؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان