تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
کارگروه‌های اجرایی دو خودروساز بزرگ کشور شکل گرفت

اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات

با تحقق اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، کارگروه تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت محصولات با هدف تحول کیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز به کار کرد.

اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا در حوزه تحول کیفیت محصولات و خدمات

رویداد۲۴ در نشستی که با معاونان کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برگزار شد، گزارشی درخصوص برنامه‌های راهبردی و جامع تحول محصولات و خدمات دو خودروساز ارایه و زمینه‌های همکاری‌های مشترک دو جانبه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بر این اساس، تیم‌های کاری مشترکی در هشت محور با حضور نمایندگانی از دو خودروساز تشکیل شده و به صورت هفتگی و مستمر، در خصوص سرفصل‌های هریک از کارگروه ها، برنامه‌ها و اقدامات مدنظر ارایه می‌شود و نشست‌های مشترک با جدیت دنبال خواهد شد.

همکاری استراتژیک دو گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا، در راستای تغییر و تحول ریشه‌ای در کیفیت و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان انجام می‌شود. این مهم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و بخشی از فرمان هشت بندی ریاست جمهوری و نیز تکریم و عمل به انتظارات مردم و مشتریان صورت می‌گیرد و بی‌تردید دستاورد‌های چشم‌گیری به همراه خواهد داشت که راه‌گشای مسیر نوینی است که خودروسازان در پیش گرفته‌اند.

برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور در سال ۱۴۰۱، با رویکرد مثبت و جدیت بیش‌تری در دستور کار مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا قرار گرفته و در هفته‌های اخیر نیز نخستین گام‌ها در راستای تحقق آن برداشته شده است و انتظار می‌رود با ایجاد ساز و کار‌های لازم، تحولات عمده‌ای در زمینه طراحی و تولید محصول مشترک، تنوع محصول، کاهش هزینه‌های تولید، خدمات پس از فروش، چابک‌سازی زنجیره تامین و توسعه بازار‌های بین المللی فراهم شود.

برنامه اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور، با مطالعه و الگوبرداری دقیق از نمونه‌های موفق جهانی در دستور کار قرار گرفته و با شناسایی ظرفیت‌ها و چارچوب‌های صنعتی ایران، وارد مرحله عملیاتی شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان