تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

شوک جدید؛ ۲ استقلالی در فهرست خرید پرسپولیس

پرسپولیس برای تقویت تیمش در فصل جدید نقشه‌های بزرگی دارد؛ این تیم حالا ۲ بازیکن استقلال را می‌خواهد.

نقل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴ جاه‌طلبی‌های پرسپولیس برای فصل جدید تمامی ندارد؛ این تیم که تا به الان ستاره‌های مهمی، چون بیرانوند، پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر را خریده به ماجراجویی‌اش در بازار ادامه می‌دهد. در تازه‌ترین اقدام، آن‌ها قرار است به زودی قرارداد سروش رفیعی را هم نهایی کنند.

این موضوع، اما پایان ماجرا نیست، چون از این باشگاه خبر می‌رسد یحیی و مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند ۲ بازیکن از باشگاه استقلال، رقیب دیرینه را هم جذب کنند. یکی از این بازیکنان کوین یامگا است؛ ستاره فصل پیش استقلال که پیش‌تر هم شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او مطرح شده بود. این موضوع با واکنش استقلالی‌ها روبرو شده و آن‌ها گفته‌اند مانع از این انتقال می‌شوند.

یامگا، اما تنها بازیکن استقلال نیست که مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته، چون ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال هم به تازگی نظر یحیی گل‌محمدی را جذب کرده است. به گزارش فرارو، پرسپولیس برای پست دفاع چپ نیاز به خرید تازه دارد و گزینه‌های آن‌ها هم تماما استقلالی هستند! اولی، میلاد زکی‌پور بود مدافع گل‌گهر بود که با واکنش منفی هواداران روبرو شد و حالا نوبت به ابوالفضل جلالی رسیده است.

او در استقلال نیمکت‌نشین جعفر سلمانی است و فرصت بازی چندانی به دست نمی‌آورد. طبیعی است که استقلال برای حفظ جلالی هم تلاش کند، ولی باید دید زور پرسپولیسی‌ها و تمایل جلالی برای جدایی چقدر است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان