تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

با تاخیر در انتخاب سرمربی و یارگیری رقبای استقلال، گروهی از هواداران این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس
رویداد۲۴ تعدادی از هواداران معترض تیم استقلال صبح امروز با حضور در خیابان علامه سعادت آباد، مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده و خواستار دیدار با مسئولان و کارکنان باشگاه محبوب خود شدند.

طرفداران این تیم با سر دادن شعار‌هایی خواسته خودشان را در قبال بی توجهی مدیران این مجموعه نسبت به شرایط حساس استقلال در فصل نقل و انتقالات ابراز کرده و در این باره با نگهبانان مقابل درب ورودی به بحث مشغول شدند.

حضور مأموران نیروی انتظامی

دقایقی پس از حضور هواداران مقابل ساختمان باشگاه ماموران نیروی انتظامی برای متفرق کردن طرفداران استقلال در محل حاضر شدند، اما مردم در صحبت با ماموران نیروی انتظامی مشکلات باشگاه شان را با آن‌ها در میان گذاشتند و این خود به نوعی باعث شد تا اتفاقات جالبی در خیابان مقابل باشگاه استقلال رخ بدهد

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

آجرلو بیا بیرون

با این همه کسی پاسخگوی طرفداران استقلال نبود و هیچ یک از مسئولان برای آرام کردن جو ایجاد شده مقابل باشگاه بیرون نیامد. همین باعث شد تا مردم با صدا زدن نام آجرلو از او بخواهند که از ساختمان بیرون بیاید و جوابگوی آن‌ها باشد.

چرا گذاشتید مجیدی برود؟

طرفداران استقلال در انتقاد به بلاتکلیفی تیم قهرمان فصل گذشته صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند و معتقد بودند چرا باید بعد از قهرمان شدن سرمربی تیم شان به راحتی زیر قول و قرارش بزند و از استقلال جدا شود. طرفداران این تیم معتقد بودند آجرلو یا نباید اجازه می‌داد فرهاد مجیدی از استقلال جدا شده و یا حالا که اجازه داده حتماً باید قبل از جددیی اش فکری به حال جانشین سرمربی تیم شان می‌کرده است.

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل باشگاه +عکس

نقل و انتقالات پرسپولیس

این مسائل به اضافه موضوعات مربوط به نقل و انتقالات و بیرگیری باشگاه پرسپولیس از موارد مهمی بود که هواداران استقلال که در بین آن‌ها تعدادی از بانوان حضور داشتند مطرح می‌شد. آن‌ها بیش از هر چیز نسبت به وضعیت تیم رقیب ابراز نگرانی می‌کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
وقتی ۸و۱۳ تیرماه رای میلیچ وپادوانی آمد باشگاه باید۳۶۰میلیارد پرداخت کندچطور میخواهید مربی بازیکن بگیرید آجرلو امسال استقلال نابودخواهدکرد.اولشم بخاطرریاست فدراسیون فوتبال آمده بود بایدتجمعات اعتراضی راجلوی مجلس ببریم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان