تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱

فواید اصلی تصفیه آب چیست؟

یکی از اهداف اصلی آب در بدن انسان این است که سموم را از بدن خارج می‌کند. اگر به مقدار کافی آب در بدن شما وجود نداشته باشد، قادر نخواهد بود تمام سموم را از بین ببرد.

آیا آب تهران به تصفیه آب خانگی احتیاج دارد ؟ – شرکت نیکاب صنعت

رویداد۲۴ نخستین و با اهمیت ترین علت تصفیه آب water purification ، بالا بردن سطح  سلامت جهانی است. مصرف آب آلوده بسیار خطرناک است. امروزه 71٪ از مردم به آب آشامیدنی تمیز دسترسی دارند اما این بدان معنی است که از هر 4 نفر تقریباً 1 نفر این امکان را ندارد. تحقیقات همچنین مصرف آب آلوده را به سرطان ، مشکلات قلبی عروقی ، آسم ، ناتوانی های مادرزادی و چندین بیماری دیگر مرتبط دانسته است.

تصفیه آب فرایند جداسازی مواد شیمیایی و دیگر آلاینده ها از آب است . درست است که آب لوله کشی قبلا تصفیه شده است اما تحقیقات نشان داده اند که آب باز هم حاوی مواد آلاینده است و بعضی از این آلاینده ها در طی فرایند تصفیه ابتدایی وارد آب می شوند (مثل کلر) . این مواد آلاینده برای سلامت بسیار خطرناک هستند. استفاده از دستگاه تصفیه آب مصرف آب را بی خطر و سلامت می کند . دستگاه تصفیه می تواند به کوچکی و سادگی نصب یک فیلتر در شیر آب و یا مخزن ذخیره آب باشد . در مواردی که آلودگی بالا باشد از فیلترهای پیچیده و حساستر مجهز به اشعه ماورا بنفش و فیلتر کاهش دهنده سختی آب استفاده می شود . این فیلترها آب را به طور کامل تصفیه و قابل استفاده می کنند . از آنجاییکه مصرف آب سالم از ضروریات اصلی حفظ سطح استاندارد زندگی است ، داشتن دستگاه تصفیه آب در همه خانه ها از ملزومات اصلی به شمار می رود و بهتر  است در هنگام مراقبت از کودک ، سالمند و بیمار در منزل مورد استفاده قرار گیرد.

حتی زمانیکه شما تصور می کنید آب مصرفی شما از نظر ظاهری شفافیت ، بو ، و مزه ، نرمال است باز هم بهتر است که از دستگاه تصفیه آب استفاده کنید .

جهت مشاهده محصولات تصفیه آب صنعتی آب سازه اینجا کلیک کنید

آب تصفیه شده و پیش گیری از خشک شدن پوست صورت و بدن

سلول‌های پوست صورت و بدن مانند انواع دیگر سلول‌های بدن انسان عمل می‌کنند. این سلول‌ها از آب ساخته شده‌اند، به طوری که باید به طور منظم هیدارته شوند تا اطمینان حاصل نمایید که سالم هستند و سالم می‌مانند. اگر بدن به میزان مورد نیاز و کافی آبرسانی نشود، پوست خشک می‌شود؛ بنابراین یکی از بهترین روش‌های آبرسانی پوست صورت و بدن، نوشیدن آب تصفیه شده است. حال چرا آب تصفیه شده؟

آب تصفیه شده رسوبات داخل آب را از بین می‌برد. حذف رسوبات داخل آب می‌تواند به جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه کمک شایانی کند و همچنین حذف کلر از آب آشامیدنی یا همان وایتکس، از بسیاری لک‌های پوستی که با مصرف آب بوجود می‌آید جلوگیری می‌کند. همچنین یک فیلتر قلیایی کننده آب که آلکالاین نام دارد می‌تواند بدن شما را یونیزه قلیایی کند تا پوست شما به مرور زمان شفاف شده و کک و مک از صورتتان به کلی حذف گردد. پوست صورت خشک نه تنها ناخوشایند است، بلکه خارش دارد، پوسته پوسته می‌شود و به مرور ناراحت کننده نیز است که همه اینها با مصرف آب آشامیدنی سالم تصفیه شده حل می‌شود.

دفع سموم بدن با تصفیه آب

یکی از اهداف اصلی آب در بدن انسان این است که سموم را از بدن خارج می‌کند. اگر به مقدار کافی آب در بدن شما وجود نداشته باشد، قادر نخواهد بود تمام سموم را از بین ببرد؛ به همین علت مشکلات پوستی مانند آکنه، کدر شدن رنگ پوست صورت و بدن و ایجاد لک در صورت، را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از آب آشامیدنی تصفیه شده که نیترات، کلر، نیتریت، آرسنیک و انواع املاح مضر محلول در آب شهری را حذف و تصفیه می‌کند، هم به سلامت داخلی بدن خود و هم به جوان سازی و آبرسانی پوست خود کمک شایانی می‌کنید و جلوی ورود عناصر مضر به بدن، که ممکن است بر روی سلامتی پوست شما تاثیر بگذارند را می‌گیرید.

درمان و رفع چین و چروک پوست با تصفیه آب

دنیا با آب و هوا و مشکلاتی که دارد، یک محیط خشک کننده برای پوست صورت است و پوست صورت خشک نیز، طبیعتا دارای چین و چروک پیشانی، دور چشم و کل صورت خواهد شد. برای رفع چین و چروک پوست صورت، کافیست آبی که در سلول‌های پوستی از دست می‌روند را به صورت مداوم به بدن خود بازگردانید. آبی سالم و عاری از هرگونه املاح مضر می‌تواند مانند معجزه برای پوست صورت شما عمل کند و باعث مرطوب شدن آن شود. به طوری که محققین انواع طب سنتی و علم روز پزشکی بر این باورند که آب آشامیدنی سالم، در صورتی که به میزان لازم و نیاز بدن در طول روز مصرف شود، بهترین روش جوان سازی و حفظ رطوبت پوست صورت و بدن در بانوان، آقایان و کودکان خواهد بود. هنگامی که سلول‌های پوستی به طور مناسب هیدراته می‌شوند، متورم شده و نرم می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟

شادابس پوست با آب آشامیدنی تصفیه شده

اگر بدن شما دچار کم آبی شده و اصطلاحا خشک شده است، با جذب آب پوست سعی می‌کند تا کم آبی خود را جبران کند تا از کلیه و کبدها حفاظت کند. این اتفاق باعث خشکی پوست صورت شما عزیزان می‌گردد. البته ناگفته نماند، کلر یا همان وایتکس موجود در آب آشامیدنی شهری نیز در خشکی پوست صورت نقش کمی ندارد و باید برای جلوگیری از ایجاد انواع بیماری‌های پوستی از آب آشامیدنی تصفیه شده رطوبت پوست و بدن را تامین کنید. اگر بدن شما به اندازه کافی هیدراته شود، کلیه شما تنظیم شده و به ترشح مایع اضافی کمک می‌کند و باعث تعادل در بدن می‌شود.

منبع: https://absaze.com

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصفیه آب
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان