تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان که در ژانر کمدی و درام ساخته شده، یکی از عنوان‌های جدید شبکه نماشی خانگی است که به کارگردانی افشین هاشمی ساخته شده است، سریالی که داستان آن در بستر تاریخ روایت می‌شود، با ما در این مقاله همراه باشید تا با خلاصه داستان، بازیگران سریال و زمان بخش سریال شبکه مخفی زنان بیشتر آشنا شوید.

سریال شبکه مخفی زنان

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلمبرداری سریال شبکه مخفی زنان در شهر تهران صورت گرفته است و اپیزود‌های پایانی آن در شمال کشور فیلمبرداری شده که در کل ۵ ماه فیلمبداری سریال شبکه مخفی زنان به طول انجامیده است، این سریال مانند آثار قبلی کارگردان فیلم، افشین هاشمی «فیلم وقتی برگشتم» موضوعی در خصوص دغدغه‌های اجتماهی همراه با رویکرد انتقادی دارد.

سریال شبکه مخفی زنان یک سریال تاریخی است البته نه براساس واقعیت، تنها الهام گرفته شده از شخصیت‌های تاریخی و قلم نویسنده سریال تهیه شده است.

به گزارش رویداد۲۴ داستان سریال شبکه مخفی زنان، روایتی در اوایل قرن چهاردم شمسی است. در این هنگام جنبش نوظهور از زنان روشن فکر ایران در تلاش هستند تا حق خود را احقاق کنند، اما رضا شاه از این موضوع مطلع می‌شود و به یکی از مقامات دربار ماموریت ویژه‌ای می‌دهد تا موضوع را بررسی کند و شاه به صورت غیر مستقیم به حذف آن‌ها فکر می‌کند.

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

در همین راستا و اجرای فرمان شاه، وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰، کانونی در راستای حمایت از حقوق زنان تشکیل می‌دهد، تا بتوانند با بودجه حداکثری خود با تشکل‌های خودجوش وارد رقابت شوند و در رقابتی نابرابر آن‌ها را حذف کند.

از میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا کانون زنان را برعهده بگیرند و پس از انتخاب اعضا با سیاستی از پیش تعیین شده به فعالیت آن‌ها نظارت داشته باشند تا ...

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

باران کوثری با گریم پروین اعتصامی

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت دارد؟

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی، نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده در ۳۰ قسمت ساخته شده است.

سریال شبکه مخفی زنان چه روز‌هایی پخش می‌شود؟

سریال شبکه مخفی زنان به طور اختصاصی توسط پلتفرم نماوا ساخته شده است که شما می‌توانید جمعه هر هفته ساعت ۱۲ ظهر این سریال را از شبکه نماوا تماشا کنید.

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

معرفی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

بازگران نام آشنایی در سریال شبکه مخفی زنان نقش آفرینی کرده اند مانند: لیلا حاتمی، باران کوثری، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر

لیلا حاتمی در شبکه مخفی زنان

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

لیلا حاتمی در ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران به‌دنیا آمد. او هنرپیشه سینما و تلویزیون، مترجم و صداپیشه است که در خانواده‌ای هنری بزرگ شده است. پدر او کارگردان بزرگ و نام آشنای سینمای ایران، یعنی علی حاتمی بود و مادرش زری خوشکام بازیگر سینمای قبل و بعد از انقلاب است.

لیلا حاتمی در سال ۹۷، اولین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی با سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، تجربه کرد که با شکست مواجه شد. او بر سر کیفیت نقش خود با سازندگان سریال دچار اختلاف شد.

سریال «شبکه مخفی زنان» علاوه بر بازگشت لیلا حاتمی به شبکه نمایش خانگی، بازگشتی به ژانر کمدی پس از ۳ سال نیز به شمار می‌رود. ممکن است نقش آفرینی خوب لیلا حاتمی در سریال شبکه مخفی زنان، خاطره سریال‌های بد شبکه نمایش خانگی او را از ذهن مخاطب پاک کند و فرصتی جدید برای لیل حاتمی باشد تا روی جدیدی از توانایی اش را در بازیگری نشان دهد.

سیامک انصاری در شبکه مخفی زنان

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، که در زمینه بازیگری و کارگردانی فعال است. سیامک انصاری مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

سیامک انصاری برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ در سریالی به نام دیدار حضور داشت و پس از آن در فیلمی به نام سفر به چزابه که مضمونی جنگی داشت ایفای نقش نمود. اما نخستین تجربه‌ی سینمایی او حضور در فیلم کمکم کن به کارگردانی رسول ملاقلی پور بود.

این فیلم در سال ۱۳۷۶ یعنی زمانی که سیامک انصاری ۲۹ سال داشت، ساخته شد و در این فیلم او با بازیگرانی همچون سید احمد نجفی، ماهایا پطروسیان، رامبد جوان و حبیب دهقان نسب هم بازی بود.


بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره سریال کمدی آفتاب پرست


شبنم مقدمی در سریال شبکه مخفی زنان

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

شبنم مقدمی متولد ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، از بازیگران زن موفق سینمای ایران است. شبنم مقدمی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی است، جالب بدانید دو ترم هم پرستاری خوانده است، ولی به دلیل علاقه به کار‌های هنری تغییر رشته داده است. او عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن نیز دارد. شبنم مقدمی چند سالی است که متاهل شده و با علیرضا آرا که از بازیگران مرد سینمای ایران است؛ ازدواج کرده است. اولین فیلم سینمایی شبنم مقدمی، «زخمی» نام داشت، این فیلم در ‏سال ۱۳۷۷ ساخته شد.

باران کوثری در سریال شبکه مخفی زنان

معرفی کامل سریال شبکه مخفی زنان

باران کوثری به واسطه شهرت والدینش، رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری، از سسنین نوجوانی خیلی زود وارد سینمای ایران شد و اکنون در ۳۶ سالگی یکی از موفق‌ترین بازیگران زن سینماست. باران کوثری در فیلم‌های موفقی مانند کوچه بی‌نام، عصبانی نیستم، عرق سرد، بی همه‌چیز، روز سوم، هفت ماهگی و جان دار را در کارنامه دارد که همه آن‌ها از آثار موفق و پر مخاطب بوده اند. باران کوثری عموما در کاراکتر‌های جدی ایفای نقش کرده است که به تازگی و هم زمان با سریال شبکه مخفی زنان، در سریال کمدی آفتاب پرست اولین کار طنز خود را نقش آفرینی کرده است.

عوامل پشت صحنه سریال شبکه مخفی زنان

  • کارگردان: افشین هاشمی
  • تهیه کننده: محمدحسن شانه ساززاده
  • نویسنده فیلمنامه: محسن قرائی و محمد رحمانیان
  • آهنگساز: ویلیام نیری
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست
  • تدوین: مهیار بهمنش
  • گریم: محمود دهقانی
  • طراح صحنه: مجید لیلاجی
  • طراح لباس: آذر نجیبی
  • صدابردار: احمد صابری
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان