تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

چرا بهترین رنگ نمای ساختمان رنگ نانو است؟

رنگ‌های زیادی برای نمای ساختمان تا به امروز استفاده می‌شود، اما از پنج سال پیش تا به حال طبق تجربه در ساخت و ساز یکی از بهترین رنگ‌ها جهت نقاشی ساختمان رنگ نانو بود. این رنگ علاوه بر این که خاصیت‌های زیادی که دارد از نظر اقتصادی، برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است، زیرا به نسبت قیمت خرید این محصول با توجه به ویژگی‌های آن بسیار، برای مصرف کنندگان کاربردی است.

چرا بهترین رنگ نمای ساختمان رنگ نانو است؟

رویداد۲۴ رنگ‌های زیادی برای نمای ساختمان تا به امروز استفاده می‌شود، اما از پنج سال پیش تا به حال طبق تجربه در ساخت و ساز یکی از بهترین رنگ ها جهت نقاشی ساختمان رنگ نانو بود. این رنگ علاوه بر این که خاصیت های زیادی که دارد از نظر اقتصادی، برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است، زیرا به نسبت قیمت خرید این محصول با توجه به ویژگی های آن بسیار، برای مصرف کنندگان کاربردی است.

خاصیت رنگ نانو برای نمای ساختمان

این نوع رنگ به خاطر مواد نانو متری که در آن وجود دارد، باعث به وجود آمدن یک‌سری مزایا شده است. در درجه اول این رنگ از نظر نقاشی ظاهری زیبا به نمای شما می‌بخشد. نقاشی با این رنگ بسیار آسان است و این رنگ از نظر ظاهری به قدری تمیز است که کیفیت و شفافیت رنگ واقعی نانو را به چشم، می‌توان دید.

خاصیت آبگریزی رنگ نانو

دومین خاصیتی که وجود دارد، علاوه بر زیبایی بخشیدن به نما خاصیت آبگریزی و خود تمیز شوندگی را در خود دارد. یعنی این رنگ ضد آب است و با توجه به برخورد آب و رطوبت به این نوع رنگ، از خود واکنش نشان می‌دهد. به علت مواد نانو متری داخل رنگ، به هیچ عنوان آب و رطوبت به داخل رنگ جذب نمی‌شود و با توجه به قابلیت خود تمیز شوندگی که دارد، با تماس آب به سطح روی رنگ، تمامی آلودگی‌ها و گرد و غبار به راحتی جذب آب شده و سریعا تمیز می‌شود.

خاصیت عایق بندی رنگ نانو

رنگ نانو، علاوه بر تمام خاصیت های گفته شده در بالا (آبگریزی، شفافیت، خود تمیز شوندگی و...) می‌تواند همزمان خاصیت عایق بندی هم برای نمای شما داشته باشد. نوع خاصیت عایق بندی به نوع رنگ نانو بستگی دارد، اما هم قابلیت عایق رطوبتی دارد و هم قابلیت عایق حرارتی بودن را دارد.

قدرت تکنولوژی نانو در صنعت رنگ های ساختمانی باعث شده که حتی این نوع رنگ، جایگزین بسیار مناسبی به جای استفاده از ایزوگام روی پشت بام های خانه باشد، همچنین ماندگاری بالایی این نوع رنگ دارد. البته شایعه شده است که این نوع رنگ ها از 15 الی 20 سال ماندگاری دارد.

«برای این که بتوانید، توجه مخاطبین خود را به رنگ آمیزی یک ساختمان جلب کنید: استفاده از رنگی که، آب و رطوبت به داخل رنگ نفوذ نکند، بعد یک سال ترک نخورد، کیفیت و کشسانی رنگ به راحتی عوض نشود و همچنین به عنوان یک عایق محافظتی برای نمای ساختمان عمل کند را، لازم دارید. رنگ نانو تمام این قابلیت هارا دارا است. افرادی که از رنگ نانو نما استفاده می‌کنند، به مراتب یک پله بالا تر از افرادی هستند که از رنگ های معمولی استفاده می‌کنند. رنگ نانو نمای ساختمان، یک پدیده جدید است که به واسطه فناوری نانو برای رنگ آمیزی نما و بخش های گوناگون یک ساختمان استفاده می‌شود. با توجه به شرایط اقتصادی قدرت خرید برای هزینه کردن یک پوشش محافظتی و آبگریزی یک ساختمان بین افراد، پایین آماده است، اما افرادی که در این حوزه علاقه مند به فناوری های جدید هستند، قیمت محصولات رنگ نانو مخصوص نمای ساختمان را یک هزینه به‌صرفه در نظر می‌گیرند.»

چرا بهترین رنگ نمای ساختمان رنگ نانو است؟

انواع رنگ نانو

معمولا رنگ نانو بیش‌تر برای نما و قسمت های مختلفی از ساختمان که رنگ، بر روی آن، قابل اجرا باشد وجود دارد. محصولات رنگ نانو اغلب برای نمای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. در رابطه با موضوع عایق بندی، رنگ نانو، بر روی پشت بام‌ها، دیواره‌ها،  سقف‌ها و تمامی قسمت هایی که برای عایق بندی باشد، توسط رنگ نانو قابل اجرا است. انواع رنگ نانو به شرح زیر است:

  • رنگ عایق رطوبتی نانو
  • رنگ عایق حرارتی نانو
  • رنگ استخری نانو
  • رنگ های مخصوص عایق بندی نانو
  • رنگ های ضد آب نانو
  • و پرایمر ضد آب نانو برای زیر ساخت رنگ؛ قابل سفارش است.

سفارش رنگ نانو نما با بهترین قیمت خرید

برای تهیه رنگ نانو با قیمت خرید مناسب باید توجه داشته باشید که قیمت محصولات رنگ نانو متناسب با کیفیت آن باشد. طبق تحقیقات انجام شده، قیمت رنگ نانو، با توجه به یک سری علت ها قابل انتشار نیست برخی از این علت ها شامل:

  1. قیمت مواد اولیه نانو
  2. شرایط اجرا و مقدار رنگ مصرفی
  3. نوع رنگ نانو مربوطه با توجه به خاصیت ماندگاری و....

سخن آخر

بنا به گفته برخی از مصرف کنندگان، رنگ های نانویی که امروزه خریداری می‌شود، خاصیت نانویی نداشته و به اسم نانو روانه بازار می‌شود. خبر خوبی که برای طرفداران این محصول داریم، معرفی یک شرکت معتبر است. شما می‌توانید از هر شرکتی که می‌خواهید رنگ نانو خود را خریداری کنید، از آن شرکت تاییدیه نانو و ضمانت کیفی محصولات نانو را از آن شرکت را درخواست کنید. نانو پارس گرجی شرکتی است که علاوه بر این که به گفته خود ضمانت کیفی محصول و تاییدیه نانو را به مشتریان خود نشان می‌دهد. از کیفیت محصولات خود به صورت رسمی شفاف سازی کرد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان