تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

اعلام آمادگی عراق برای میزبانی از سرگیری مذاکرات ایران و عربستان

وزیر خارجه عراق اعلام کرد که ایران و عربستان سعودی می‌توانند مذاکرات برای از سرگیری روابط و حل اختلافات دوجانبه را در بغداد از سر بگیرند.

اعلام آمادگی عراق برای میزبانی از سرگیری مذاکرات ایران و عربستان

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک عربی، فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق روز گذشته، سه‌شنبه، اعلام کرد که ایران و عربستان سعودی می‌توانند در سطح مقام‌های اطلاعاتی دو کشور، مذاکرات برای از سرگیری روابط دوجانبه و حل اختلافات را از سربگیرند.

فؤاد حسین در گفتگو با اسپوتنیک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: فرایند گفتگو میان ایران و عربستان ادامه خواهد داشت و احتمالا دور جدید گفتگو‌ها در سطح مقام‌های اطلاعاتی دو کشور برگزار شود و امیدواریم اوضاع پس از این دور از گفتگو‌ها تغییر کند.

به گفته وزیر خارجه عراق، تهران و ریاض در موارد بسیاری به توافق دست پیدا کرده‌اند.

تاکنون پنج دور گفتگو‌های دوجانبه میان مسئولان ایران و عربستان سعودی در عراق برگزاری شده است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
سپاه مقر تجزیه طلبان را درهم کوبید/ از سرگیری موشک‌باران مقرهای تروریستی در اقلیم شمال عراق
نیروی زمینی سپاه پاسداران با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
۱۲:۴۲۰۶ مهر ۱۴۰۱
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش ازطریق مرزهای عراق وارد ایران می شوند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم ایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نجس ترین کشور به اصطلاح اسلامی در منطقه فقط عربستان سعودی است.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۲۱:۱۰
عربستان و ادامه حمایت از اغتشاشات در ایران
تحریک به برگزاری تجمعات علیه ایران در لبنان
نجس ترین کشور به اصطلاح اسلامی در منطقه فقط عربستان سعودی است.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان