تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
معاون دانشگاه تهران:

بیشتر دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران آزاد شدند/ تا سه روز آینده، هیچ دانشجویی در بازداشت نخواهد بود

معاون دانشجویی دانشگاه تهران به تشریح آخرین نتایج پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده این دانشگاه در اعتراضات اخیر پرداخت.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ «علیرضا وجهی» معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران در پی ناآرامی‌های اخیر، گفت: اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.

دبیر کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه تهران تاکید کرد: بیشتر دانشجویانی که توسط مراجع مسئول بازداشت می‌شدند، پس از ساعاتی به دانشگاه یا خانواده‌شان سپرده می‌شدند.


بیشتر بخوانید: فیلم کامل‌تر پلیس از حضور مهسا امینی در مقر پلیس


وی با بیان اینکه کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه تهران در تمام روزهای تعطیل نیز پیگیری آزادی دانشجویان بودند، اعلام کرد: در روز پنجشنبه و جمعه هم به لطف خدا تعدادی از دانشجویان آزاد شدند.

او اظهار کرد: بر اساس صحبت و هماهنگی که با مسئولین و مراجع مربوطه بعمل آمده است تا سه روز آینده، هیچ دانشجویی از دانشگاه تهران بخاطر ناآرامی‌های اخیر در بازداشت نخواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
5
این روزها خواندن نظرات و کامنت های مردم از خود مقاله ها وتحلیل های دروغ، خیلی ارزشمندتره.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
0
برنامه آینه هر هفته شنبه و یک شنبه دانشجو ها را می گیرند بعد پنج شنبه آزاد می کنند. سپس شنبه بعد دوباره دانشجو شعار می دهند و دستگیر می شوند و این چرخه تکرار می شود تا روی اینها کم شود ، انشاالله.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان