تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
محمدرضا خباز:

آقای رئیسی! مردم می‌گویند «صدرحمت به دولت قبل»؛ افکارسنجی انجام دهید

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اخیرا به میدان تره‌بار برای خرید رفته بودم، فردی در صف پشت سر من ایستاده بود و شروع به بدوبیراه گفتن به دولت کرد و ادامه داد «صد رحمت به دولت قبلی». البته این روایت شاید به درد تصمیم‌گیری نخورد، ولی جا دارد این دولت خودش افکارسنجی انجام دهد.

آقای رئیسی! مردم می‌گویند «صدرحمت به دولت قبل»؛ افکارسنجی انجام دهید
رویداد۲۴ محمدرضا خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وقتی در حال برگزاری بود، سیدابراهیم رئیسی شعار‌هایی می‌داد که گویی از همان فردای حضور در پاستور قرار است اتفاقات بزرگی در عرصه مدیریت کشور بیفتد و موج تحولات بقدری بلند باشد که در کوتاه مدت همه مشکلات کشور و مردم برطرف شوند، اما یکسال گذشت، اتفاقی که نیفتاد هیچ، هر روز تورم و گرانی بدتر از دیروز، به طوری که این روز‌ها برخی سیاسیون اصولگرا و اصلاح طلب صراحتا بیان می‌کنند «مردم دولت روحانی را دعا و از آن ایام به خوشی یاد می‌کنند.»

به گزارش نامه نیوز، بخش‌هایی از گفت و گوی خباز را در ادامه می‌خوانید:

*آقای رئیسی روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان امسال ۲۴ فعال سیاسی اعم ۶ اصلاح طلب و ۱۸ اصولگرا را به دفتر کارش دعوت کرد و نقطه نظرات آن‌ها را درباره موضوعات گرفت. خانم راکعی در آن نشست به آقای رئیسی گفت «شما با نوع مدیریت چند ماه اخیرتان کاری کردید که مردم آرزوی دولت قبل را دارند»، آقای رئیس جمهور زمانی که پاسخ صحبت‌های سیاسیون را می‌داد، به این جمله خانم راکعی پاسخ نگفت، ولی وقتی همه برای گرفتن عکس دسته جمعی آماده می‌شدند، آقای رئیسی رو کرد به طرف خانم راکعی و گفت «مردم آرزوی هر دولتی را کنند، آرزوی دولت قبل را نخواهند کرد». در واقع آقای رئیس جمهور می‌خواست بگوید ما بهتر از دولت قبل عمل کردیم.


بیشتر بخوانید: چرا دولت سیزدهم در اعتراضات اخیر، در پس معرکه قرار دارد؟


*اخیرا به میدان تره بار برای خرید رفته بودم، فردی در صف پشت سر من ایستاده بود و شروع به بدوبیراه گفتن به دولت کرد و ادامه داد «صد رحمت به دولت قبلی». البته این روایت شاید به درد تصمیم گیری نخورد، ولی جا دارد این دولت خودش افکارسنجی انجام دهد. این اقدام هزینه زیادی هم ندارد.

*خوب است از همین اعتبار برای تحقیق بی طرفانه درباره «میزان رضایت مردم از دولت» استفاده کنند و آن را در اختیار رئیس جمهور و تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور قرار دهند وگرنه اطرافیان یا حرمت می‌کنند واقعیت را نمی‌گویند یا برای حفظ موقعیت خودشان واقعیت‌ها را بیان نمی‌کنند و حتی برخی افراد برای تحکیم پایه‌های مقام و منصب خودشان مجیزگویی می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمدرضا خباز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
1
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
اعتراضات نتیجه نادیده گرفتن مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور توسط دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است
پرداخت مابه التفاوت از مهر آغاز می‌شود ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت مابه التفاوت نیست چرا؟. حقوق شهریور بازنشستگان پرداخت شد، اما بدون افزایش امروز شنبه 7 آبان ماه سال 1401هست معوقات 5 ماهه بازنشستگان کارگری هنوز هم واریز نشده است چرا؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
2
0
از جانب مردم حرف نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
3
0
آقای خباز من دو بار به خاتمی و دو بار به روحانی رای دادم، دیگر شما خودتت را پوب دو سر (طلا) نکن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
1
نظرسنجی رو هم از بیس پونزده درصدی انجام میده که سر سفره ش نشستن که تیکه استخونی جلوشون بندازه بعد اعلام میکنن همه راضی هستن از وضع فعلی و دولت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
2
هزار رحمت به دولت قبل صد هزار رحمت به دولت قبل
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
1
یکی از ادعا های رییسی آن بود که روحانی در بحرانها مثل بحران بنزین در سال ۹۸ ، بلد نبود کشور را مدیریت کند ( که فقط ۵ روز طول کشید) . حالا ببینید در بحران فعلی ۴۳ روز است که در بیش از دویست شهر نا آرامی و خشونت موج می زند و این ۶ کلاسه اصلا بلد نیست که حتی یک درصد بحران را کاهش دهد .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
2
درود بشرف دولت قبل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
0
حالا که ما بازنشستگان مخابرات ۲ ماه است که کار کرد تلفن ثابت را با تعرفه جدید پرداخت میکنیم حداقل مخابرات ایران بن خواربار بازنشستگان را واریز کند .
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
0
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است/ و بازهم درصد 100 فقط دروغ است
و این در حالی است که امروز شنبه 7 آبان ماه سال 1401 است بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان