تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

پیش‌بینی آینده ساپینتو در استقلال/ نقطه ضعفی که باید برطرف شود

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که بودن سرمربی در کنار زمین برای یک تیم تاثیرات مثبتی به همراه دارد گفت: با روندی که ساپینتو در پیش گرفته بازهم محروم خواهد شد!

ساپینتو در استقلال

رویداد۲۴ مهدی فنونی زاده کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی یک بر صفر استقلال برابر هوادار تهران گفت: تیم هوادار با اینکه جوان بود اما مقابل استقلال نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. آنها تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند برنده این بازی شوند اما تجربه بالاتر استقلال این اجازه را به هوادار نداد و آنها نتوانستند از این دیدار امتیازی کسب کنند.

وی افزود: استقلال به خاطر اینکه بازیکنان سه اخطاره اش کارت نگرفته و دربی را از دست ندهند بازی محتاطی از خود نشان داد. ساپینتو که می‌داند دربی برای هواداران بسیار حساس است از برخی از بازیکنانش که کارت داشتند، استفاده نکرد تا دچار محرومیت نشوند و همین تغییرات باعث شد تا استقلال همانند همیشه هجومی ظاهر نشود اما در نهایت آبی‌ها توانستند با تک گل محبی که این روزها یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال است به برتری دست پیدا کند.

فنونی زاده تصریح کرد: ساپینتو ریسک نکرد. فاصله دو امتیازی اش با پرسپولیس حفظ شد و حالا جدال این دو بعد از پایان جام جهانی دیدنی خواهد بود. هر دو به برد احتیاج دارند تا بتوانند صدرنشین لیگ شوند.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر نساجی قائم شهر در سوپرجام کشور اظهار داشت: دو تیم به دنبال پیروزی هستند. استقلال می‌خواهد کلکسیون افتخاراتش را با گرفتن این جام تکمیل کند و نساجی هم به دنبال این است که بتواند شگفتی ساز فوتبال ایران شود.


بیشتربخوانید: ساپینتو رکورد قلعه‌نویی را شکست!/ رقم واقعی جریمه سرمربی استقلال چقدر بود؟


این پیشکسوت استقلال ادامه داد: ساپینتو که وعده ۴ قهرمانی به هواداران را داده بود حالا می‌خواهد یکی از آنها را عملی کند. استقلال باید این دیدار را با برد به پایان برساند تا بتواند بعد از تعطیلات با روحیه عالی تمریناتش را آغاز و خود را آماده دربی کند.

وی در مورد نقاط ضعف استقلال هم گفت: متأسفانه خط هافبک استقلال هنوز به شرایط ایده آل دست پیدا نکرده است. به طور حتم یک یا دو هافبک خلاق در نیم فصل باید به استقلال اضافه شوند. ضمن اینکه ساپینتو باید تمرینات ویژه ای را برای مهاجمانش در دستور کار قرار دهد تا آبی پوشان بتوانند شروعی پرقدرت در نیم فصل دوم داشته باشند.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص دریافت کارت زرد دوباره ساپینتو از داور دیدار خاطرنشان کرد: متأسفانه ساپینتو نمی‌تواند آرامش خود را حفظ کند. با این روندی که او پیش می‌رود به احتمال زیاد چند بار دیگر محروم خواهد شد و این می‌تواند ضربات بدی به استقلال بزند. او باید آرامش خود را حفظ کند. بودنش کنار زمین به سود استقلال است. بنابراین از او انتظار می‌رود که حرفه‌ای تر فکر کند و حرفه‌ای عمل کند تا استقلال از غیبت‌های مکرر او دچار زیان نشود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان