تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

طعنه همتی به رئیسی: بابت عمل به وعده‌هایتان خسته نباشید!

عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی، در توییتی با اشاره به افزایش تورم نقطه‌ای در آبان‌ماه خطاب به دولت رئیسی نوشت: بابت عمل به وعده‌هایتان در مهار تورم و تقویت پول ملی خسته نباشید! وعده مسکن، ... بماند.

طعنه همتی به رئیسی: بابت عمل به وعده‌هایتان خسته نباشید!
رویداد۲۴ عبدالناصر همتی، رئیس کل پیشین بانک مرکزی در توییتی نوشت: تورم نقطه‌ای از ۳۴/۷٪ ابتدای سال، به ۴۸/۱٪ در پایان آبان رسید. دلار، از ۲۶۲۰۰ تومان ابتدای سال به ۳۵۴۰۰ تومان در پایان آبان رسید. پایه پولی (چاپ پول) فقط در مهر ماه، ۲۲ ه. م. ت. (۳/۲٪) افزایش یافت.

‌او در ادامه نوشت: بابت عمل به وعده‌هایتان در مهار تورم و تقویت پول ملی خسته نباشید! وعده مسکن، ... بماند.

طعنه همتی به رئیسی: بابت عمل به وعده‌هایتان خسته نباشید!

این توییت همتی واکنش تند خبرگزاری دولت را در پی داشت. ایرنا همتی را «بانیان غارت مردم» خطاب کرد و نوشت: «عبدالناصر همتی که در دولت روحانی پیشنهاد افزایش قیمت بنزین به ۵ هزار تومان برای جبران کسری بودجه را داد و از بانیان غارت مردم در بورس بود، بدون پاسخگویی به مردم تلاش کرده دولت رئیسی را مقصر وضع موجود اقتصاد کشور معرفی کرده و خود را در نقش قهرمان معرفی کند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
4
4
بزار کسی انتقاد کنه که خودش عملکرد درستی داشته ، تو خودت آه و ناله هزاران خانواده و جوان بدبخت دنبالته که توی بورس غارتشون کردی
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
7
از ضعیف ترین و بی سواد ترین دولت طول تاریخ ایران چه انتظاری دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
3
نمی دونم ما مردم از اینکه تقصیره کیه به چه نتیجه ای می خواهیم برسیم. موضوع مهم مردم هستند. جنگ همتی و رییسی که رقبای سرسخت انتخاباتی هم بودند به ما مردم چه ربطی داره. اینا جنگشون بر سر قدرته و صندلی. کلاً همتون نتوانستید و نمی تونید و نخواهید توانست. این چارچوب اجازه نمی ده یه آدم درست و حسابی بیاد سر کار. مشکل چارچوبه. هرکی تو این چارچوب و تو این سیستم سر کار بیاد نتیجه تغییر نمی کنه. اساس و چارچوب باید عوض بشه تا آدم درست و حسابی بیاد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان