تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
معاون وزیر کشور:

در اعتراضات برای حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان می‌دادند/ دختران مأمور شدند به جوانان پیشنهاد غیراخلاقی بدهند

سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور گفت: متأسفانه از ابزار‌های غیر اخلاقی هم در پیشنهاد‌ها استفاده شده؛ برخی دختران را مأمور کرده بودند که مثلاً به جوانی پیشنهاد دهند فلان اقدام ضد امنیتی را انجام دهد تا بتواند در کنار آن‌ها چند شب باشند.

سید مجید میراحمدی
رویداد۲۴ معاون وزیر کشور گفت: متأسفانه از ابزار‌های غیر اخلاقی هم در پیشنهاد‌ها استفاده شده؛ برخی دختران را مأمور کرده بودند که مثلاً به جوانی پیشنهاد دهند فلان اقدام ضد امنیتی را انجام دهد تا بتواند در کنار آن‌ها چند شب باشند. موضوعی کثیف و غیر اخلاقی که حتی هیچ ابایی از آن نداشتند. در جای دیگری آغوش رایگان را مطرح کنند، این‌ها غیرقابل کتمان است و اتفاق افتاده و در حد وقیح‌تری به برخی جوانان پیشنهاد دادند.

به گزارش «انتخاب»، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتگو با صدا و سیما به بیان مطالبی درباره حوادث اخیر پرداخته است.

متن این گفتگو به شرح زیر است:

*پس از آغاز ناآرامی‌ها از اوایل مهر ماه، وزارت کشور از آمار خسارت‌های اقتصادی که به اموال عمومی و خصوصی وارد شد، چه گزارشی دریافت کرده است؟

از آغاز اغتشاشات گزارش‌های مستمری را شبانه روزی دریافت می‌کردیم و با پایش و تجزیه و تحلیل ابعاد مختلفی از این جنگ ترکیبی، تصمیم‌های لازم گرفته می‌شد. خسارت‌های اقتصادی وارد شده به کشور از جمله مسائل مهم برای ما بود که هم خسارت‌‎های مستقیم و هم غیرمستقیم را شامل می‌شود و باید مسیر جبرانش را مشخص کرد.

 هزار میلیارد ریال خسارت به مکان‌های دولتی و خصوصی وارد شد

بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی که روزانه تکمیل می‌شود، ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت به مکان‌های دولتی و خصوصی، اشخاص، خودروها، منازل و... وارد شد؛ در این میان فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی غارت شدند یا آن‌ها را به آتش کشیدند.

البته بخش‌هایی از خسارت‌ها به ویژه از استان سیستان و بلوچستان و مشخصاً شهر زاهدان هنوز کامل گزارش نشده و این ۱۷ هزار میلیارد ریال بدون در نظر گرفتن خسارت‌های وارد شده در سیستان و بلوچستان است.

هدف دشمن ایجاد فشار بر روی کسب‌وکار بود

بر اساس جمع‌بندی صاحب‌نظران، خسارت‌های غیرمستقیم اقتصادی به مراتب بیشتر از خسارت‌های مستقیم است که به کسب‌وکارها، فعالیت‌های اقتصادی و تأثیر آن بر رشد اقتصادی کشور مربوط می‌شود. یکی از هدف‌های مهم دشمنان ایجاد فشار بر روی کسب‌وکار بود؛ فعالیت و پیشرفت‌های اقتصادی با دو اهرم فشارِ تحریم و شرایط اخیر کشور تحت تأثیر قرار می‌گرفت.

بر اساس آخرین گزارش‌های اطلاعاتی، در اتاق فرماندهی و جنگ عملیات ترکیبی و محلی که این اغتشاشات را فرماندهی می‌کند، اعلام شده شکست خود را از ملت ایران پذیرفتند؛ آن‌ها عامل شکست را همراهی نکردن مردم می‌دانند و این با حضور پی در پی جمعیت کثیر مردم در راهپیمایی‌ها و تشییع جنازه شهدا اتفاق افتاد.

در جریان این گزارش‌ها، دشمن به موضوع ۱۳ آبان اشاره می‌کند که در ایران یکی از راهپیمایی‌های استثنایی به شمار می‌رفت و موضوع تمام‌کننده هم جشن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز در جریان جام جهانی قطر بود که مردم به صحنه آمدند و شادمانی کردند. دشمن پذیرفت در این جنگ ترکیبی با همه اقداماتش شکست خورده است.

گفتید گزارش خسارت‌های مربوط به استان سیستان و بلوچستان هنوز کامل نشده؛ چه زمانی آماده می‌شود و چرا در برآورد‌ها در نظر نگرفتید؟

گزارش زاهدان فکر می‌کنم تا حدود ۴ روز آینده آماده شود، چون حجم خسارت‌ها بسیار بالاست.

*در هفته‌های پیش هم آمار‌هایی از خسارت‌های وارد شده به شهرداری تهران و بانک‌ها در رسانه‌ها اعلام شده بود. وزارت کشور از چه مرجعی گزارش‌هایش را دریافت کرده است؟

البته وزارت اقتصاد درباره خسارت‌های وارد شده به بانک‌های دولتی گزارش‌هایی داده؛ اما مرجع ما گزارش‌هایی است که استانداران از همه دستگاه‌ها دولتی و نیمه دولتی و بخش خصوصی جمع آوری کردند.

ریاست قوه قضائیه بار‌ها تأکید کرده که این خسارت‌ها باید از اغتشاشگران و تحریک کنندگانی که باعث تهییج جمعیت شده‌اند، گرفته شود. امیدوارم قوه قضائیه این را عملیاتی کند و خسارت‌های وارد شده به مردم و بخش‌های دولتی را از اغتشاشگران بگیرد. برخی با توییت کردن و انتشار اخبار کذب و برانگیختگی احساسات باعث وارد شدن مشکلات سختی به مردم و کسب‌‎وکار‌ها شدند.


بیشتر بخوانید: فرمانده سپاه تهران: آمریکا در بخش رسانه ۵۵ هزار میلیارد دلار علیه ایران هزینه کرده‌ است!


اعتراضات تأثیر‌های منفی خود را در مبادلات تجاری مرزی گذاشت

بر اساس آنچه از مرز‌ها دریافت کردیم، ناآرامی‌های کشور تأثیر‌های منفی خود را در مبادلات تجاری مرزی گذاشته بود، اما تأثیر آن بر حجم و مقدار را باید مسئولان در دستگاه‌های دولتی ارزیابی کنند که این کار را انجام می‌دهند.

*دولت و مجموعه‌های حاکمیتی در کنار برآورد‌هایی که از میزان خسارت‌ها انجام می‌دهند و بر اساس قانون به دنبال جبران و دریافت هزینه‌های آن از آشوبگران و... هستند. در مورد علت این ناآرامی‌ها چه اقدامی انجام شده است؟

یکی از موضوعاتی که از همان ابتدا روی آن تمرکز داشتیم و بخش‌های مختلفی برای ریشه‌یابی مسئولیت پیدا کردند، مشخص کردن مسائل و زخم‌هایی است که دشمن‌ها از آن سوء استفاده می‌کنند.

چند کار انجام شده و البته ادامه هم دارد؛ در صحبت و گفتگو با تعداد زیادی از دستگیرشدگان بررسی و تحقیق شد که انگیزه و علت حضورشان مشخص شود. گفتگو و تحقیق هم صرف نظر از این بود که دستگیرشدگان جزو معترضان، تحریک شدگان یا اغتشاشگر‌ها باشند.

همچنین از نظرسنجی‌ها و پژوهش‌ها در شناسایی مسائل استفاده شده؛ حتی وزارت کشور خودش این بخش را انجام داده و سایر بخش‌های مربوط در کشور هم نظرسنجی‌هایی انجام دادند تا تشخیص دهند زخم‌ها و ناراحتی‌ها و علت اعتراض‌ها چیست.

منشا اعتراضات اقتصادی نیست چون 5 درصد معترضان بیکاراند!

دولت هم بر سریع مشخص کردن منشاء ناراحتی‌ها و اولویت بندی مسائل متمرکز شده و ریاست جمهور هم در جلسات بر این موضوع تأکید کرده تا صرف نظر از اینکه دشمنان از شرایط سوء استفاده کرده‌اند، زمینه‌های سوءاستفاده شناخته شود و راه حل‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت را پیدا کنند؛ یکی از این مسائل و زخم‌ها، معیشت و اقتصاد است که قابل انکار نیست؛ اما درصد افراد بی‌کاری که در این اغتشاشات شرکت کردند و دستگیر شده‌اند، حدود ۴ تا ۵ درصد است؛ بنابراین چنین نیست که تصور کنیم منشأ اصلی این اتفاقات، اقتصادی است. این موضوع هست، اما علت اصلی آن نیست، با این حال از مسائلی به شمار می‌رود که از آن بهره برداری می‌شود. اعتراض به بی‌عدالتی‌هاست. البته اعتراض‌هایی به برخی مسائلی که در ذهن اقشار به ویژه جوانان هم وجود دارد، هست؛ در حالی که واقعیت آن چیزی نیست که در ذهن آنهاست.

وقتی با برخی از این جوانان صحبت می‌کنید، می‌بینید آنچه را که دشمنان در فضای مجازی القا کرده‌اند، تصور می‌کنند. مثل اینکه مسئولان کشور همه به فکر جیب‌شان هستند یا به فکر مردم نیستند و چپاولگر هستند؛ یا اینکه پرونده چند هزار میلیاردی مطرح می‌شود، این در حالی است که وقتی وارد پرونده و محتوایش می‌شویم، از زمین تا آسمان با واقعیت فاصله دارد و جامعه از آن تأثیر گرفته است.

شعارنویسی سه میلیون تومان ، حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان!

همانطور که رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.

دختران را مأمور کردند به جوانان پیشنهاد غیراخلاقی بدهند

متأسفانه از ابزار‌های غیر اخلاقی هم در پیشنهاد‌ها استفاده شده؛ برخی دختران را مأمور کرده بودند که مثلاً به جوانی پیشنهاد دهند فلان اقدام ضد امنیتی را انجام دهد تا بتواند در کنار آن‌ها چند شب باشند. موضوعی کثیف و غیر اخلاقی که حتی هیچ ابایی از آن نداشتند. در جای دیگری آغوش رایگان را مطرح کنند، این‌ها غیرقابل کتمان است و اتفاق افتاده و در حد وقیح‌تری به برخی جوانان پیشنهاد دادند.

البته دشمنان هنوز به دنبال تشدید شرایط کنونی کشور با دادن تنفس مصنوعی هستند و حالا به شدت روی مسائل قومی و مذهبی تمرکز دارند. در سیستان و بلوچستان و در مناطق کردنشین یکی از اولویت‌های جدی دشمنان به تصور خودشان، فعال کردن گسل‌هایی درباره قومیت‌هاست که از نظر ما اتفاقاً جبهه متحد است. با این وجود با بیداری و هوشیاری عزیزان ما در سیستان و بلوچستان و کردستان طرح‌هایشان با شکست مواجه شده است.

اراده دستگاه قضا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این است بر خلاف اغتشاشات قبل که معمولاً پس از ایجاد آرامش، افراد تحت تعقیب و شناسایی قرار نمی‌گرفتند، این بار تا آخرین نفری که به امنیت کشور آسیب رسانده، خسارت زده یا حمله کرده و ناامنی به وجود آورده، حتماً تحت تعقیب و شناسایی قرار بگیرد.

البته کسانی که احساساتی شدند، فریب خوردند و به گفته مقام معظم رهبری اظهار پشیمانی کرده‌اند و اصراری بر خطای گذشته ندارند، دریچه گذشت و عفو نظام همواره باز و مورد توجه بوده است. هدف این است که افراد به خطایشان آگاه شوند و به پیشرفت کشور و حل مشکلات کمک کنند تا به یک آرامش و امنیت و آسایش کامل برسیم؛ دولت هم موفق شود به گره‌ها و خواسته‌های به حق و درست مردم و با سرعت رسیدگی کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
24
خواهشا این وزیر وزرا و معاونین رو طوری انتخاب کنید که تخصص که هیچ ولی خدا وکیلی قیافه و پزشون به پستشون بیاد
پاسخ ها
سمیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
مثل روحانی خوبه ک شیک و با کلاس بود و فربه ولی چوب تو آستین همه کرد ن؟؟؟ دوس داری.بی شعور ب قیافه است مگه آدم بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
بحثی رو قیافه ندارم سمیه خانوم ! اما ایشون با توجه به فرمایشاتشون جز رده بی شعورها طبقه بندی می شوند البته مراتبی از هوش در چهره وقیافه هر انسانی قابل تشخیض هست ! !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
بررررررو سمیه
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
26
این آدم به همه زنان و دختران ایرانی - توهین می کنه. مردم این لجن پراکنی ها را از یاد نمی برند
حسین اراکی جمالو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
2
15
چندسال قبل آقای صدیقی خطیب جمعه تهران ظاهرامیگفت شعاری۲۰۰هزارحالاشده دومیلیون بازخداپدرشونوبیامرزه بالای نرخ تورم دستمزدمیدن میصرفه شعاری۲میلیون ،اونوقتم کی به کیه تاریکیه شعارمیدی مرگ برریگلاتوراوناکه نمی فهمن یابی شفق بعدم درمیری ،میری دستمزدتومیگیری
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
23
عمو سبزی فروش این آماری که فرمودیدی کیلویی ارائه دادید درسته؟منبع از کجا بوده؟اگه اینجوری باشه بابت شعار دادن از پشت پنجره هر شب نفری دومیلیون تومن بهشون داده باشن که الان وضع مملکت گل و بلبله.
ثابت
|
Canada
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
4
27
کافر همه را به کیش خود پندارد .
هر چی بیشتر حرف میزنن معلوم میشه خودشون و … هاشون از دم فاسد به این راحتی به مردم تهمت های اخلاقی میزنن . شرم بر شما .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
4
23
بنا به افاضات جنابعالی اولا این تطمیع کردن از روی کمبودهای هست که با لطف شما ظالمان به جوانها تحمیل شده و دوما اسراییل و آمریکا که بدون اجازه شما آب نمی خوردن حالا چطور شد وامانده شدین سوما با جدید ترین اختلاس لو رفته مقایسه کنیم تو و دوستانتون ۶ بار کشور رو نابود کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
نرخ بدین ببینیم تکلیفمون چیه. دولت نرخ خودشو بده، اسرائیل هم نرخ خودشو بده بتونیم مقایسه کنیم و تصمیم بگیریم. شاید هم برای هر دو طرف کار کردیم. سرمون شلوغ میشه ولی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
2
21
فشار که بهتون بیشتر بشه تحلیلهای عجیب تر ومسخره تر هم خواهید فرمود !مثل ادعای احمقاته اختصاص ۵۵ هزار میلیارد دلار فقط برای تاثیر گذاری رسانه ای در ایران توسط امریکا !
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
15
6
هدف از برجام و سازمان دهندگان غربی اعتراضات اخیر یکی است. تضعیف توان نظامی ایران. در این راستا ورشکسته های سیاسی نیز با ناتو تبانی کردند تا مانع یک دست شدن قدرت در ایران شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
یه ..... شعرهایی از خودتون درمیارید که به هیچ جایتان هم وصل نیست فقط میخواین اظهار فضل کنید کدام ورشکسته های سیاسی با یک پیمان نظامی ارتباط دارند! اخه قدقد کردن هم یه قاعده ای داره ! تو تو جان !
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
18
به جان خودم نه فیست نه تیپت به معاونت وزیر کشوری نمیخوره.ازت عاجزانه خواهش دارم همون گوشه کنارا بدون حاشیه بمون.ممنونم میشم!!!
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
ایران کشور فرصتهای طلاییه ! شش کلاسه ها .روضه خون ها اشپزها راننده ها قصابها و..... این امکان را دارند در طول زمان ! از دانشگاههای !!!!فارغ التحصیل و وکیل ووزیر ورییس جمهور شوند !
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
2
23
بس کنید دیگه این جفنگیات رو. حال آدم از این همه دروغ و توهم و ریا و کثافت کاری به هم می‌خوره.
ناشناس
|
France
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
4
19
خجالت بکش، حیا کن، باید عرق شرم بریزی و بمیری، اوج وقاحت و بی حیایی، شآن زنان و دختران ایرانی را این چهل و اندی سال له کردید کافی نبود، انگ کثیف که فقط لیاقت افراد بیمار و تراوشات مغزهای پوسیده شماست . باید بحال بیمارتان خون گریست! روز به روز هر چه مستآصل تر دروغهای وحشتناک بزرگتر.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
1
20
خدایا اگر قیامت هست.امروز باشد.اقای آیت الله اراکی فرمودند زنان غربی همه روسپی هستند.ایشان می فرمایند دختران معترض همه روسپی هستند .پس ما ها همه...
غلام
|
United States of America
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
1
17
… این چه حرفیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
1
17
ما نمی‌دانیم حرف کدامیک از این آقایون رو باور کنیم ؟
یکی میگه وضع گل و بلبله .
یکی تازه بعد ۴۴ سال یادش افتاده وضع اقتصاد خرابه .
یکی تازه یاد قانون اساسی تعطیل شده افتاده .
یکی میگه ۳۰۰ نفر کشته شده .
یکی همه رو از بیخ انکار میکنه .
اینجا چه خبره ؟
نکنه ما خوابیم و خبر نداریم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
1
15
برگ زرینی دیگر از ....
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
18
این که گردانندگان دولت سایه به تازگی در عرصه های گوناگون وارد می شوند تا در قالب بیانات درر بار! چهره سیستم منبع ارتزاق خود را! را پاک ومنزه ومظلوم نشان دهند علامت این است که احساس خطر جدیست درست مثل اواخر زمان پهلوی که نظامیان با تهدید وارعاب وتوجیه همزمان وارد صحنه عمل شدند !
اما چند نکته ! حضرت سردار ! به فرمایش علی ع اگر گرگی به گله بزند حاکمیت کشور اسلامی باید پاسخگو باشد!بنابراین به دلیل نقش در قدرت پاسخگوی مسایل مطرح شده قبل ازهرکسی خود شمایید!
پاسخ بدهید چه کار کرده اید که مصرف مشروب در کشور با اصطلاح جمهوری اسلامی از کشورهای لاییک بیشترشده طلاق در بالاترین سطح است اعتیاد به کودکان ابتدایی وخودفروشی به زیر سیزده سال رسیده است ازدواج سفید ! صیغه ساعتی با توصیه ! مدعیان دینداری ! در شهرهای مدهبی و..... وجود دارد الان هم که به فرموده سردار! دخترانی را مامور کرده اند تا با وعده .!!......‌‌‌جوانان را به خیابان بکشانند ! اگر این حرف راست است خاک بر سرتان کلاهتان را به فضا !بفرستید که دختران سرزمین شما و تربیت شده شما به این مرحله رسیده اند .اگر هم دروغ است که شرم برشما که برای رسیدن به اهداف حقیر خود دست به دامن دروغی می شوید که بدتر اززنا وکلید تمام گناهان خوانده شده!
حضرت سردار ۴۴ سال از قدرتنمایی شما ودخالتتان در تمام امورکشور با اختیارات کامل می گذرد !الان هم که تمام ارکان حکومت یکدست است. هزاران میلیارد بودجه بیتالمال طی این مدت خرج فعالیتهای به اصطلاح فرهنگی اسلامی !!شما شده چه توضیخی برای انحراف این همه دختر وپسر ومعترض خیابان دارید.
از کسانی که سالهاست سرگرم اختلاس وارتشا ونوکری بیگانه ودروغ وفریب و....‌‌انتطارتوجه به واقعییت جامعه نباید داشت !
سالهاست دین مردم را تحریف کرده اید وان را ابزار ریاست قرار داده اید اینک در برابر خشم مردم به جای پذیرش خطاهای خود به تهمت وبرچسب به معترصان روی اورده اید تا انها را از چشم بیاندازید غافل از ان که اتقدر دروغ به خورد مردم داده اید که دیگر این بافته ها خریداری ندارد وبا هر حرکت شما سویه ای از ابروریزی ونفرت پدیدار می شود که بیش از هرچیز به ضرر خودتان است پس ساکت باشید که ضررش یسیار کمتر از حرف بیهوده است !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
2
17
ما برادرست کردن یه سرویس وانباری توروستا کم اوردیم اینجوری که شماها نرخ دادین با حمله به ۶ مامور کل ساختمان رو می تونستیم بسازیم! الان میگید بی انصافها! کاش معلوم میکردین سرکارگراشون که حساب وکتابها رو اینقدر دقیق !وریز انجام می دادن کجان !؟شاید هماهنگ کنیم برا دور بعد هزینه هامون دراد!
فکر کنم پیشرفت اقتصادی دولت اقای رییسی در همین زمینه بوده بالاخره کلی ارز وارد کشور شده ! فقط درجه ........خلی طرف خیلی خیلی باید بالا باشه که جونش روبرای همچین مبالغی که در حد ده بسته سیسمونی نوه اقای قولی باف به دلار نمیشه! بزاره کف دستش !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
2
20
از کوزه همان برون تراود که در اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
26
منشا اعتراضات اقتصادی نیست اما ! برای شعار نویسی ۳۰۰۰۰۰ وشعار دادن !!؟۲۰۰۰۰۰وبرای حمله به مامور ۵۰۰۰۰۰۰ می دادن ! بااین توصیف همه معترضان اومده بودن توخیابون پول پارو کنن! لابد!
دروعگو کم حافظه است! نه !
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
4
24
تا امثال تو هستن،حکومت نیازی به برانداز ندارد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
5
22
از این روش هابرای تخریب و بی اعتبار کردن معترضان استفاده می‌کنند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
20
خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
3
25
شماها ، خودتان همین الان چند می گیرید و چه پیشنهاداتی به شماها شده است تا چنین دروغ های شاخ داری سرهم کنید و بگویید ؟
مسلما قیمت شما بیشتر و پیشنهاداتتان چرب تر است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
اینها هیچی نمی گیرند فی سبیل ا...دروغ می گویند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
2
24
هر مسئول برای هر دروغ 20 میلیارد میگیرد ! مسئولان خودشان اقرار کردن ! جم کنید این بساط توهین به مردم خودتون رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
نرخ بدین ببینیم تکلیفمون چیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
نه دیگه انصاف داشته باشید اینجوری باشه درامد تمام کشورهای ثروتمند دنیا رو هم بدن به مسولان کشور کم میاد
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
با درود
نه مردم خودشان را از اینها میدانند و نه اینها این ملت را از خودشان می‌دانند .و این عدم وابستگی متقابل مسبوق به سابقه است .لطفاً به تاریخ ها و حد اقل تواریخ نویسندگان مسلمان و طبری مراجعه فرمایید .و به قیام مردم استخر و کشتن نمای به قرار داد ننگین صلحی که سر داران خلیفه چهارم با ا ایرانیان منعقد کرده است دقت کنید تا اگر میهن پرستید دلیلی برای گریستن داشته باشید
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
10
من دوست داشتم شعار رو دیوار بنویسم مجانی . ولی حالا آن طرف را معرفی کنید هر شعار دو میلیون . من قول میدم هزار تا شعار آبدار برای بنویسم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
10
بقدری ملت نجیب و مظلوم هستند گه اینهمه سال ....زورگویی، فقر، چپاول، فساد، رانت، رشوه، دزدیهای نجومی، سعید طوسی ها، تعرض به دختر بلوچ، بی حرمتی در زندانها، حق و ناحق کردنها، ضرب و شتم ،انتصابها، گشت کوفتی مثلآ ارشاد و .......دم بر نیاوردند، حال که کاسه صبرشان لبریز شده ، این تهمتهای کثیف که فقط لیاقت دزدان بیت المال است را به مردم می زنی! اف اف اف بر شماها......
خاقان
|
Netherlands
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
9
همچین آدمهایی قرار است کمیته حقیقت یاب را اداره کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
برعکس نهند نام زنگی کافور ! دقیقا از روی رمان ۱۹۸۴ دارن جلومیرن .
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
9
فکر نکنین مردم خرهستن حرف شما را گوش کنند دروغ های شما راهمه ملت میفهمن تو خیابان های ایران بوی فساد دزدی اختلاس گرونی تورم خون پیچیده
م پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
9
چرا حرف بیخود میزنید آقای نامحترم بی شخصیت
علیسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
8
ادم هر چی نگاه میکنه به سر دم داران کشورها از خودش خجالت میکشه که چجوری معاون وزیر کشور ما شده ادمی مثل تو ....
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
8
قابل توجه برادران محترم ! یگان ویزه لباس شخصی وبسیجیان عزیز نظر به این که سردار فرمودند بابت حمله به هر مامور ۵۰ میلیون تومان توسط دشمن پرداخت میشه اینجانب امادگی دارم طی قراردادی معین با ده نفر از ماموران محترم در یک فرایند حمله صوری واز قبل هماهنگ شده ۵۰۰۰۰۰۰۰ دریافتی را به صورت ۶۰ به ۴۰ بین خودمان ۶۰ بنده ۴۰ ماموران محترم تقسیم نماییم سهم سردار ومالیات بر اارزش افزوده را هم تقدیم می نماییم .پس از دریافت مبلغ مذکور از دشمن. مادر....‌‌‌قهوه!خانه قرار می گذاریم ودریافتی ها را تقسیم می کنیم وضمن خندیدن به ریش دشمن برایش بیلاخ .ببخشید لایک می فرستیم !تا همه جایش بسوزد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
9
حسن عباسی بی سواد برای مزخرفاتی که هردفعه تکرار میکنه چقدر میگیره اون دو طرفه میگیره شک ندارم از اسرائیل در یافتی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
7
دوچیز طیره عقل است !
دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی !
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
1
3
از خدا بترسید .و بخاطر قدرت هر حرف و هر کاری رو انجام ندید .بدانید مرگ برای شما هم هست .تقریبا تمام اعتقادات مردم رو از بین بردید بدانید یه روزی یه جایی باید جواب بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
2
خوب توهم پیشنهاد بده.
خحح
|
Germany
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
4
انصاف کن میر احمدی خساراتی که بابت قطع اینترنت به کشور را طی یک ماه وارد کردید بیشتر بوده.یا آتش زدن چهارتا سطل آشغال و نرده و....توسط معترضان
وقتی اعتراضات مردم را به رسمیت نمیشناسید . گوشی برای شنیدن خواسته های مردم ندارید خب معترضان هم رویه های بکار میبرند تا صدایشان شنیده شود.
آمار خسارت هزار میلیاردی رو هیچ عقل و منطقی باور نمیکنه و رقم خسارات وارده رو با ضریب اعلام کرده اید.
مردم خواهان رفع تبعیض و لغو قوانین ظالمانه و دموکراسی هستند
انجا هم که دختران معترض را هم سطح پرستوهای fsbپائین اورده اید باعث خجالت و تاسف است.خودتان هم بهتر میدانید و بولتن نویستان در خبرمالی فارس اشاره کرده که اکثر معترضان عضو هیچ گروه و دسته ای سیاسی نبوده و نیستند
البته این سخنان بدلیل جنگ روانی ایجاد کرن با معترضان است
Kaveh .zamaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
1
1
تمام خساراتی را که به دروغ اعلام کردید حتی هزینه یکروز دخالت در کشورهای عراق ،سوریه ،لبنان و.....توهم هلال شیعی نمی شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
برا آقای خمینی می گفت نظامیان در سیاست دخالت نکنند ، زیرا درس و مشق سیاست نکرده اند.
نظرات شما
پیشخوان