تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱

کلایمر یا داربست ، کدام ایمن تر است؟

خرید کلایمر یا اجاره کلایمر یکی از گزینه های برتری است که سازندگان در پروژه های ساختمانی خود از آن استفاده می کنند. اما چرا ؟به نظر شما کلایمر یا داربست ، کدام ایمنی بیشتری دارد. در این مقاله با ما باشید تا از مزایای خرید یا اجاره کلایمر نسبت به داربست آگاه شوید.

رویداد۲۴ زمانی که یک پروژه ساخت و ساز را شروع می کنید، یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در نظر بگیرید، دسترسی عمودی و رفتن به ارتفاعات ساختمان می باشد. انتخاب تجهیزاتی که از آنها استفاده کرده اید ، یا گزینه ای که با آن آشنا هستید یا دسترسی آسانی به آن دارید، می تواند آسان باشد، اما موارد بسیاری وجود دارد که در انتخاب تجهیزات دسترسی به ارتفاع باید در نظر بگیرید. تجهیزاتی مانند داربست ها ، کلایمر ها و بالابرها انواع تجهیزات دسترسی به ازتفاع هستند که مزایا و برتریهای برخی باعث می شود تا استفاده از آنها رواج پیدا کند. خرید کلایمر یا اجاره کلایمر یکی از گزینه های برتری است که سازندگان در پروژه های ساختمانی خود از آن استفاده می کنند. اما چرا ؟به نظر شما کلایمر یا داربست ، کدام ایمنی بیشتری دارد. در این مقاله با ما باشید تا از مزایای خرید یا اجاره کلایمر نسبت به داربست آگاه شوید.

کلایمر یا داربست ، کدام ایمن تر است؟

برتری کلایمر نسبت به داربست

یکی از سوالاتی که کارفرمایان از ما می پرسند این است که چرا پس از مدا طولانی که از داربست استفاده می شده ، باید آنرا تغییر دهیم و کلایمر ها را جایگزین آن کنیم؟ اما باید بگوئیم تغییر در هر زمینه اکر برای پیشرفت، ترقی و ایمنی بیشتر باشد لازم است. جای تعجب نیست که بهره وری در صنعت ساخت و ساز تغییر بسیار کمی داشته است. اما برای تغییرات و بهره وری بهتر باید دیدگاه ها و طرز تفکرهای ساخت و ساز تغییر کند. اینکه شما سالهاست از داربست ها برای دسترسی به ارتفاعات استفاده می کنید، دلیلی بر ایم موضوع نیست که جایگزینی برای آن نداشته باشید و نباید آنرا تغییر دهید.

روش های مدرن ساخت و ساز" اصطلاحی است که اغلب در این بخش استفاده می شود، اما باید از آن استفاده کرد. شبکه‌های رایانه‌ای در حال تغییر هستند، فرآیندهای تولید در حال تغییر هستند و فناوری‌های دسترسی عمودی نیز تغییر می‌کنند، همه این‌ها تحولات مدرن جهت ایمنی، سرعت و آسایش بیشتر است. در حالی که دسترسی عمودی و کلایمر زندگی روزمره را متحول نمی‌کنند، اما پروژه‌های شما کاملاً بازنگری می شوند و به پروژه‌های یکپارچه‌تر و سازنده‌تر تبدیل می شوند. .

کلایمر جایگزین داربست

داربست یا کلایمر ؟ کدام یک را باید در پروژه خود استفاده کنید؟ یک تصور غلط رایج وجود دارد که این دو گزینه باینری هستند. اگر از داربست استفاده می‌کنید، نمی‌توانید از کلایمر استفاده کنید و اگر کلایمردانتخاب شما برای دسترسی عمودی است، دلیلی برای انتخاب داربست وجود ندارد. در واقع، می توان گفت شما می توانید در برخی پروژه ها از هر دو با هم استفاده کنید و یا خرید یا اجاره کلایمر را انتخاب کنید. یک راه‌حل ترکیبی معمولاً راه‌حل مناسبی برایدسترسی عمودی است. برای ایجاد تونل ها و پل ها در طبقات پایین برای دسترسی عموم و کارگران، داربست تنها انتخاب است. سپس، برای دسترسی عمودی و رفتند به طبقات بالاتر، باید خرید یا اجاره کلایمر گزینه مناسبی باشد. این رویکرد ترکیبی برای دسترسی عمودی به ساختمان ، می تواند بسیار سریعتر و با کمترین اختلال در سایت و مناطق اطراف شروع شود.

خرید یا اجاره کلایمر، جهت زیبایی بصری

تمرکز بر روی پروژه فردی خود بسیار آسان است. بودجه شما چقدر است؟ جدول زمانی چیست؟ آیا همه چیزهایی را که برای تکمیل موفقیت آمیز آن با استانداردهای بالا نیاز دارید دارید؟ اما در مورد سایر مواردی که تحت تأثیر کاری که انجام می دهید چه می شود؟ دسترسی عمودی در انواع مختلف ساختمان مورد نیاز است. از بلوک‌های اداری بلندمرتبه گرفته تا خوابگاه‌های دانشجویی در داخل شهر، هر آنچه که باید در نمای بیرونی ساختمان اتفاق بیفتد، بر روی ساختمان‌های داخلی تأثیر می‌گذارد.

اگر پنجره‌های دفتر شما برای مدت طولانی توسط داربست و مونارفلکس مسدود شود، چه احساسی خواهید داشت. ساخت ساختمان مرتفع با داربست و کلایمر یک اتفاق رایج است ،اما گاهی ساختمان های ساخته شده، نیاز به کار ترمیمی فوری در نمای بیرونی ساختمان دارند. این کار به اندازه کافی مخرب است، به خصوص زمانی که آن را گسترده در نظر بگیرید زیرا هزاران نفر در خانه هایی زندگی می کنند که اساساً بسیار خطرناک هستند. اما انتخاب فرم های دسترسی عمودی آشنا به اندازه کافی خوب نیست.داربست هنوز در این پروژه ها بدون توجه به موارد گفته شده رایج است. انشعابات آن بر روی کسانی که در داخل خواهد داشت. محصور کردن کامل خانه شما تأثیر اساسی بر سلامت روان دارد. بنابراین استفاده از کلایمر در این موارد میتواند موارد منفی داربست را از بین ببرد.

کلایمر یا داربست ، کدام ایمن تر است؟

ویژگی های ایمنی کلایمر

آیا کلایمر ها ایمن هستند؟ این احتمالاً یکی از رایج ترین سؤالاتی است که وقتی مدیران پروژه و نمایندگان بهداشت و ایمنی این پلت فرم ها را برای دسترسی عمودی خود در نظر می گیرند، شنیده می شود. در بسیاری از پروژه ها ،کارفرمایان به ایمنی و کاربردهای آنها در صنعت آگاه‌تر می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، ترسیم تصویری از ایمنی واقعاً مهم است. اما خرید کلایمر یا اجاره کلایمر می تواند ایمنی شما را تامین کند. چه موارد و مزایایی در کلایمر ، باعث می شود که دستگاه کلایمر کاربردی شود. در زیر به برخی موارد اشاره می کنیم :

  • سکوی منفرد یک کلایمر محیط کار ایمن تری ایجاد می کند

قابل توجه ترین چیز در مورد سکوی کار کلایمر، به ویژه در مقایسه با داربست و سایر گزینه های دسترسی عمودی، سکوی تک آن است. از آنجایی که این سکو از دکل های نمای ساختمان بالا و پایین می رود، می توانید در هر سطحی به بخشی از نما دسترسی داشته باشید در حالی که روی یک سکو باقی می ماند. این رویکرد نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی می کند ،بلکه کلایمر را به مکان بسیار امن تری برای کار تبدیل می کند. سکوی واحد به این معنی است که کارگرانی که در ارتفاع کار می کنند، خطر آسیب‌های بدنی و شکستگی و آسیب های نخاعی و مرگ کاهش می‌ یابد و در عین حال به تکمیل سریع‌تر کار کمک می‌کند.

  • دکل ایمنی ، سیستم کنترل

یک کلایمر  که با برق یا ژنراتور تغذیه می شود، دارای یک سیستم کنترلی است که اقدامات احتیاطی خاص خود را به همراه دارد. اساساً "مغز" کلایمر ، سیستم کنترل تضمین می‌کند که کلایمر آنچه را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد و این کار را با ایمن‌ترین استانداردها پیش می برد. این شامل مواردی مانند اطمینان از توقف پلت فرم در مکان های صحیح در بالا و پایین دکل است، در صورت باز شدن قفل دروازه دسترسی یا فعال شدن تصادفی دکمه توقف اضطراری، کلایمر حرکت نمی کند. سیستم کنترل یک دکل‌نورد نیز با استفاده از سیستم “ Hold to Run” بر صعود و فرود سکو نظارت می‌کند تا سطح و سرعت مطمئنی داشته باشد.

 در صورتی که سکوی دوقلو در طول سفر از سطح خارج شود و یک طرف کمی بالاتر یا پایین تر از طرف دیگر حرکت کند، سیستم کنترل این مشکل را اصلاح می کند و صعود یا فرود منظم و ایمن را حفظ می کند. هدف از سیستم کنترل نظارت بر کلیه عناصر مکانیکی و الکتریکی کلایمر است. ترمزی که کاهش مداوم و تدریجی را در صورت خرابی فاجعه بار تضمین می کند.

  • خدمات منظم ایمنی

سطح خدماتی که با خرید یا اجاره کلایمرارائه می‌شود نیز به برجسته کردن ایمنی این شکل از دسترسی عمودی کمک می‌کند. نه تنها بررسی‌های منظم توسط یک مدیر در محل تکمیل می‌شود، بلکه پس از تکمیل، تحت بررسی‌های عمیق‌تری قرار می‌گیرند. این شامل ارزیابی همه چیز از واحد درایو و اندازه‌گیری ضخامت ترمز گرفته تا روغن کاری قفسه‌ها و اطمینان از اینکه تجهیزات جانبی مانند ماژول‌های عرشه، نرده‌ها و گیره‌ها همگی در شرایط عالی هستند. کل فرآیند به طور کامل برای یک مسیر حسابرسی کامل مستند شده است که از دیدن آن استقبال می کنید. تنها با این رویکرد به هر سکوی کار کلایمر در ناوگان می توان ایمنی شما و ایمنی معاملات خود را تضمین کرد.

کلایمر یا داربست ، کدام ایمن تر است؟

در آخر

کلایمر ، یک دسترسی عمودی ایمن در صنعت ساخت و ساز می باشد که توسط کارفرمایان مورد استقبال قرار گرفته است.ما در شرکت عمران داتام کلایمر از هر نوع، یعنی کلایمر دستی یا کلایمر مکانیکی را با بهترین ایمنی که بررسی ها و اقدامات احتیاطی در مورد آنها رعایت شده است را در اختیار کارفرمایان قرار می دهیم و شما می توانید با با هر بودجه ای اقدام به قیمت اجاره کلایمر یا اجاره کلایمر نمائید. شما با آگاهی از اینکه هر دستگاه مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی تولید و نگهداری می شود، ایمن خواهید بود. اگر می خواهید با کارشناسان ما صحبت کنید، می توانید با شماره 09122129034 تماس بگیرید یا به سایت omrandatam.com  مراجعه نمائید.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان