تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

بی تفاوتی بازارخودرو به نوسان دلار

براساس ارزیابی بازار امروز هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتور EF۷»، «تارا دنده ای» و «پژو ۲۰۷ دنده ای» با رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند و خانواده دنا تغییر قیمت نداشتند.

قیمت خودرو

رویداد۲۴ به گزارش اقتصادنیوز؛ پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 18 بهمن 1401 هم با رشد قیمت راهی بازار شدند. براساس ارزیابی‌ها بازار خودرو امروز «هایما S7 پلاس» بالاترین افزایش قیمت را داشت. رصد بازار نشان دهنده آن است که هرچند امروز بازار سرکش دلار آرام شده بود، اما بازار خودرو به مسیر رشد خود ادامه داد و امروز سه محصول پرطرفدار این شرکت رشد 2 تا 5 میلیون را تجربه کرد و 2 محصول بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو انتظارات تورمی را می توان یکی از عوامل رشد قیمت دانست، از سوی دیگر فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می کنند که نرخ دلار تغییر چندانی نداشته که بتواند مسیر بازار خودرو را عوض کند. براساس ارزیابی بازار امروز هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای» و «پژو 207 دنده ای» با رشد در بازار قیمت‌گذاری شدند و خانواده دنا تغییر قیمت نداشتند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » در بازار امروز 462 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S7پلاس» به روند روز گذشته ادامه داد و امروز با رشد 5 میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و 395 میلیون تومانی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 627 میلیون تومانی شد و تغیر قیمت نداشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشتند و «دنامعمولی» در بازار 620 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 765 میلیون تومان قیمت خورد . اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 643 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 3 میلیونی را تجربه کرد.

بی تفاوتی بازارخودرو به نوسانات دلار

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان