تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

ُبغض محمد خزاعی در اختتامیه فیلم فجر

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی ابراز خرسندی کرد که همزمان با آغاز سال نوی سینما و سالروز پیروزی انقلاب در اختتامیه جشنواره فجر حضور دارد؛ او همچنین در بخش پایانی سخنانش از حضور پرشور مردم در راهپیمایی و جشنواره با وجود تبلیغات رسانه‌های بیگانه ابراز خرسندی کرد وبا بغض سخنانش را تمام کرد.

جشنواره فیلم فجر

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به عنوان دومین سخنران چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی صحنه رفت و بیان کرد: بسیار مفتخرم در روز ملی جمهوری اسلامی ایران و آغاز سال جدید سینمایی کشور در مراسم اختتامیه جشنواره‌ چهل‌ویکم فجر در خدمت شما هستم. امسال به لطف خدا و اهالی رسانه، بعضی سینماگران جمهوری اسلامی ایران و هنرمندان کشورهای مختلف و منطقه‌ای جشنواره باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به چنین مردمی را به من اعطا کرد. حضور نیروهای جدید، جوان، خلاق، نگاه جدی به شهرستان‌ها که همه سینمای ایران، تهران نیست، مشکلات مردم سراسر ایران و حضور فعال بانوان سینماگر و از همه مهمتر مضامینی بانشاط بود، از جمله اتفاقات خوب امسال بود.

رییس سازمان سینمایی یادآور شد: ما در حوزه خارجی میزبان بالغ بر ۱۰۰ میهمان خارجی هستیم که بیانگر این است که سینمای ایران مورد توجه آنان است. امروز من در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد و سالیان سال به عنوان فیلمساز، تهیه‌کننده در جشنواره بودم و هر سال نگران برگزاری آن بودم اما امسال من هیچ نگرانی ندارم.


بیشتر بخوانید: آهنگساز مشهور جشنواره فیلم فجر را تحریم کرد +فیلم


خزاعی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز من دست تک‌تک مردم را می‌بوسم که در راهپیمایی شرکت کردند و در سالن‌های نمایش حضور داشتند.

او با بغض اعلام کرد مردم ما بعد از چهار ماه تبلیغات در راهپیمایی شرکت کردند.

این‌ سخنان خزاعی با تشویق حضار همراه شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
0
5
رویداد جان
لطفا حتما ویدئوی تاثیر گذار و بسیار مهم سخنرانی آقای محمدعلی باشه آهنگر کارگردان فیلم متروپل و مجید صالحی در جشنواره فیلم فجر رو در سایت خوب تون بذارید. این دو بزرگوار درد همه مردم رو در خلاصه ترین شیوه ممکن از تریبون جشنواره فریاد زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
0
اختتامیه !!
اولین بار بود که جشنواره رو دنبال نکردم . بیچاره کسی که امسال سیمرغ بگیره .
نظرات شما
پیشخوان