تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

فرش جدید ماشینی از کجا بخریم؟

همیشه هنگام خرید فرش علاوه بر کیفیت و قیمت فرش، تنوع طرح هم مهم بوده است. طرح‌های متنوع و رنگبندی‌های زیبا دست ما را برای داشتن دکور‌های مختلف باز می‌کند.

 

فرش جدید ماشینی را از کجا بخریم؟
رویداد۲۴ همیشه هنگام خرید فرش علاوه بر کیفیت و قیمت فرش، تنوع طرح هم مهم بوده است. طرح‌های متنوع و رنگبندی‌های زیبا دست ما را برای داشتن دکور‌های مختلف باز می‌کند.

فرش ماشینی کاشان یکی از فرش های معتبر و به نام در زمینه تولید فرش ماشینی است. البته فرش کاشان یک برند نیست بلکه تعداد زیادی کارخانه فرش در این شهر وجود دارند که کاشان را تبدیل به مهد فرش ماشینی در ایران کرده اند.

یکی از برندهای برتر در زمینه تولید و صادرات فرش ماشینی ، فرش ماهور است. فرش ماهور با 25 سال سابقه در تولید فرش همه ساله در بهترین نمایشگاه های صادراتی حضور دارد.

فرش های ماهور را با همان کیفیت صادراتی در فروشگاه فرش ماهورمارکت هم می توانید انتخاب و خرید کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا چند نمونه از فرش های پرفروش ماهور را معرفی کنیم. نمونه های بیشتر را می توانید در دو سایت mahoormarket.com  مشاهده بفرمایید.

جدیدترین سبک های فرش ماشینی

سبک های کلاسیک فرش ماشینی که در واقع از طرح های سنتی فرش دستبافت ایرانی الگو می گیرند همواره طرفداران خاص خود را داشته و دارند. این مدل فرش ها با بسیاری از دکورها ست می شوند و در شانه و تراکم‌های مختلف مانند 700 شانه ، 1200 شانه گل برجسته و حتی 1500 شانه عرضه می شوند. 
طرح های ریز بافت فرش ماشینی شباهت بسیار زیادی به فرش های دستبافت دارند. 

فرش های فانتزی و وینتیج

در سالهای اخیر فرش های جدید سبک نئوکلاسیک، فانتزی یا فرش وینتیج طرفدران زیادی داشته اند.

 فرش جدید ماشینی را از کجا بخریم؟
خرید فرش فانتزی از ماهورمارکت 
02138437

انتخاب هر کدام از سبک ها به دکوراسیون منزلتان بستگی دارد تا بتواند تمامی اجزا را با یکدیگر هماهنگ کند. در این مقاله به معرفی چند طرح جدید فرش ماشینی از برند ماهور می پردازیم.

فرش الیا: از نمونه فرش های وینتیج که اخیرا خیلی طرفدار پیدا کرده به خصوص در بین جوانان برای خرید فرش جهیزیه پرفروش بوده است. فرش های وینتیج یا کهنه نما معمولا در رنگبندی های خنثی تولید می شوند و به دلیل الگوهای خاص و به روز  به راحتی با اکثر دکوراسیون ها ست می شوند.

فرش الیا 1200 شانه گل برجسته جنس نخ استفاده شده برای بافت آن اکریلیک هیت ست شده است که این فرایند پرزدهی فرش را به حداقل می رساند و برای افرادی که حساسیت دارند مناسب می باشد.

به دلیل کیفیت بالایی که دارند در اثر شستشو هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی شود و ضمانت نامه معتبر شرکتی دارند.

در مورد فرش های فانتزی حتما این موارد را در نظر بگیرید بعضی از این نوع فرش ها قیمت پایین تری دارند اما چون جنس نخ استفاده شده در بافت آنها پلی استر است بعد از شست وشو ممکن است کیفیت اولیه را نداشته باشند.

نمونه های بیشتر این سبک ها را می توانید در قسمت فرش وینتیج سایت ماهور مارکت mahoormarket. com  مشاهده کنید.

فرش جدید ماشینی را از کجا بخریم؟

فرش آمیتیس: فرش آمیتیس ۱۲۰۰ شانه گل‌ برجسته، فرشی زیبا با طراحی خاص و ترکیبی از فرش وینتیج و کلاسیک است. این فرش با داشتن ترنج برای دکورهای با مبل استیل، انتخاب مناسبی است. فرش آمیتیس در دو زمینه رنگ فیلی و قهوه ای بافته شده است.

برای بافت این فرش ماشینی از نخ صد در صد اکریلیک هیت ست شده استفاده شده است به همین دلیل پرزدهی فرش کم خواهد بود.

این فرش را می توانید در کلیه ابعاد استاندارد 12 متری، 9 متری، 6 متری و همچنین به صورت پادری، کناره و فرش گرد سفارش دهید.
 فرش جدید ماشینی را از کجا بخریم؟

خرید فرش ماشینی از ماهورمارکت 
02138737,02133007224

فرش آتوسا: این نمونه جزو فرش های نئوکلاسیک است که به راحتی با مبلمان استیل ست می شود و هم می توانید در دکوراسیون‌های اسپرت استفاده کنید و بسیار پر طرفدار است.

فرش آتوسا 1200 شانه گل برجسته  برای بافت این فرش از نخ  اکرلیک هیت ست شده استفاده شده است. این فرش ماشینی زیبا از نمونه کارهای پر طرفدار جدید است که در زمینه رنگ نوک مدادی طراحی شده است.
این فرش در کلیه ابعاد استاندارد قابل سفارش است و شما به راحتی میتوانید فضاهایی از منزلتان را با یک  نوع فرش هماهنگ کنید.

فرش ماشینی جدید و با کیفیت را از کجا بخریم؟

از جمله ویژگی‌های بارز فرش‌های عرضه شده در فروشگاه ماهورمارکت علاوه بر تنوع، زیبایی و کیفیت، حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصول است، یعنی مشتریان عزیز فرش ماشینی کاشان را به قیمت کارخانه و کیفیت صادراتی خرید می‌کنند.

با توجه به همه سلیقه ها تنوع فرش در فروشگاه ماهور مارکت mahoormarket.com  بسیار زیاد است. نمونه های بیشتر طرح ها در رنگبندی و نقشه های بسیار زیبا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید.

کلیه فرش‌های ماشینی کلاسیک و فرش های مدرن  ماهورمارکت دارای ضمانت نامه معتبر کتبی، ضمانت نامه عودت وجه در صورت مشکل و ارسال رایگان می‌باشند.

ظرافت و زیبایی، مقاومت در پاخور، نرمی و لطافت از جمله ویژگی‌های خوب این فرش ها است.

برای اطلاع از انواع فرش های ماشینی و فرش فانتزی و همچنین قیمت فرش می‌توانید با شماره ۳۸۴۳۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان