تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

انواع صبحانه با کره بادام زمینی

گر به فکر استفاده کرده بادام زمینی در صبحانه هستید بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

انواع صبحانه با کره بادام زمینی

رویداد۲۴ نازنین احمدی: کره بادام زمینی یک ماده بسیار مقوی در زندگی ما است امروزه همه افراد با خواص کره بادام زمینی آشنا هستند. در این مقاله ما قصد داریم که کره بادام زمینی در وعده صبحانه را معرفی کنیم. همانطور که می‌دانید صبحانه جز اصلی‌ترین وعده‌ها و یکی از تاثیرگذارترین وعده‌ها در زندگی ما است؛ که اگر صبح را با کرده بادام زمینی شروع کنیم مطمئنان تاثیر بسیار زیادی بر سیستم بدنی، اما خواهد داشت. اگر به فکر استفاده کرده بادام زمینی در صبحانه هستید بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مصرف کره بادام زمینی در وعده صبحانه چه مزایایی برای بدن به همراه دارد؟

همانطور که اشاره کردیم کرده بادام زمینی یک ماده بسیار مقوی بوده که دارای مواد مغذی بسیار مفید برای بدن است. با مصرف این ماده مفید در وعده صبحانه، اول روز مواد زیادی اعم از پروتئین، فیبر و... وارد بدن شما شده و تا مدت زمان قابل توجهی (حداقل تا ظهر) به مواد غذایی دیگری برای تامین انرژی و مواد مغذی بدن نیاز ندارید. استفاده از کره بادام زمینی در وعده صبحانه دارای مزایای دیگری از جمله موارد زیر است:

• تامین انرژی بدن برای تمام روز

• کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری

• کره بادام زمینی را می‌توان با انواع نان، میوه، شکلات و... مصرف کرد و به همین علت با مصرف این ماده می‌توانید تنوع زیادی در وعده صبحانه داشته باشید.

• کره بادام زمینی گزینه مناسبی برای جلوگیری از افزایش وزن، رسیدن به تناسب اندام و پیشگیری از پرخوری است.

• با توجه به تحقیقات صورت گرفته افرادی که از کره بادام زمینی در وعده صبحانه استفاده می‌کنند به نسبت افراد دیگر، بیشتر احساس سیری کرده و کمتر هوس خوردن غذا می‌کنند. همچنین این افراد در طی روز کالری کمتری مصرف می‌کنند.

• این ماده دارای ۸ نوع پروتئین و ۳۰ ماده مغذی برای بدن است.

انواع صبحانه با کره بادام زمینی

کره بادام زمینی با انواع میوه

یکی از صبحانه‌های بسیار ساده و سرشار از مواد مغذی برای بدن، صبحانه کره بادام زمینی با انواع میوه است. برای این وعده می‌توانید از انواع میوه مثل سیب، موز، گلابی و... استفاده کنید. تنها کافیست مقداری کره بادام زمینی را بر روی میوه برش خورده قرار داده و میل کنید. همچنین در کنار آن می‌توانید از ساقه کرفس یا برش‌های هویج که سرشار از فیبر هستند استفاده کنید.

صبحانه اوتمیل با کره بادام زمینی

اوتمیل یکی از صبحانه‌های بسیار مقوی بوده که متخصصان تغذیه استفاده از آن را در وعده صبحانه بسیار توصیه کرده اند. برای تهیه این صبحانه با کره بادام زمینی، مقداری کره بادام زمینی را به یک کاسه جو دوسر (اوتمیل) بیفزاید و سپس می‌توانید انواع آجیل مثل مغز گردو، مغز پسته و... به آن اضافه کنید. می‌توانید در کنار تمام موارد از خرما و عسل نیز استفاده کرده و اوتمیل را میل کنید. بهتر است اوتمیل را یک شب در یخچال قرار دهید و روز بعد آن را میل کنید. همچنین اوتمیل تنها برای وعده صبحانه مناسب نیست بلکه از آن می‌توانید در وعده عصرانه و میان وعده‌ها استفاده کنید. افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند، اوتمیل گزینه خوبی برای کاهش اشتها و احساس سیری است.

انواع صبحانه با کره بادام زمینی

پنکیک کره بادام زمینی

پنکیک در دسته صبحانه‌های مقوی و ساده قرار دارد. بسیاری از کودکان به پنکیک علاقمند هستند پس با تهیه پنکیک کره بادام زمینی می‌توانید مواد مغذی بسیاری را به کودکان خود بدهید. برای تهیه پنکیک کره بادام زمینی به یک تخم مرغ، نصف پیمانه آرد، یک سوم پیمانه شیر، یک چهارم پیمانه ماست، یک قاشق چایخوری بیکینگ پودر، به مقدار لازم وانیل و در نهایت کره بادام زمینی نیاز دارید.

زمانی که مواد پنکیک آماده شد، یک تابه نچسب را بر روی حرارت ملایم قرار داده و روغن را بر روی آن اسپری کنید. به اندازه یک چهارم فنجان مواد پنکیک را درون آن ریخته و هر زمان که شروع به حباب زدن کرد، آن را برگردانید تا روی دیگر آن بپزد. هر وقت تمام پنکیک‌ها آماده شدند، در بین لایه‌های آن از کره بادام زمینی استفاده کرده و نوش جان کنید.

برای اینکه از تمامی مواد مغذی و پروتئین‌های موجود در کره بادام زمینی بهرمند شوید، باید این ماده را به صورت خالص تهیه کنید. پیش از خرید از اصل و خالص بودن محصول اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید دارای مواد افزودنی مثل شکر نباشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سلامت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان