تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

دادستان بجنورد: متعرضین به یک بانوی آمر به معروف بجنوردی دستگیر شدند

دادستان بجنورد امروز گفت: یک مرد و زن در ارتباط با پرونده تعرض به یک آمر به معروف و ناهی از منکر در بجنورد دستگیر و تحقیقات قضایی در این باره ادامه دارد.
دادستان بجنورد
 
رویداد۲۴ به گزارش تسنیم، دادستان بجنورد از دستگیری یک مرد و زن در ارتباط با پرونده تعرض و هتک حرمت بانوی آمر به معروف خبر داد.

شب گذشته یک مادر بجنوردی در مواجهه با بی حجابی در یکی از خیابان های بجنورد اقدام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرد که مورد تعرض و بی احترامی قرار گرفت.

خانم محمد پور، آمر به معروف که در این صحنه دچار آسیب دیدگی و جراحت نیز شده، اظهار داشت: در مواجهه با چند خانم که کشف حجاب کرده بودند، با لحنی دوستانه و مودبانه درخواست کردم ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، حرمت فضای شهر را نگاه داشته و حجاب کنند.

وی افزود: پس از این تذکر دوستانه، بلافاصله مورد عتاب این افراد قرار گرفته و به همراه چند مرد من را مورد حمله قرار دادند. وقتی قصد دور شدن از این صحنه را داشتم، متاسفانه تعقیب آن افراد ادامه داشت و از چند نقطه آسیب دیدم.

دادستان بجنورد امروز درباره این پرونده و جزئیات پیگیری آن، گفت: یک مرد و زن در ارتباط با پرونده تعرض به یک آمر به معروف و ناهی از منکر در بجنورد دستگیر و تحقیقات قضایی در این باره ادامه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امر به معروف
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
1
2
ما در کشور عجیبی زندگی میکنیم هم معترضان به فساد دستگیر می شند هم معترضان به امر به معروف
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
1
1
این خانم امر به معروف کن چقدر حقوق دریافت می کند؟ به ما هم بدهند. .
نظرات شما
پیشخوان