تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

احمد زیدآبادی: آمران به معروف امروزی بد جوری به پوستین خلق افتاده‌اند

اگر سن و سال دلیل موجهی برای تحقیر دیگران باشد، در آن صورت آیا نوع برخورد مخالفان نظام با شیخ احمد جنتی که در ٩٧ سالگی ریاست مجلس خبرگان و دبیری شورای نگهبان را به عهده دارد، مجاز و موجه است؟

احمد زیدآبادی: آمران به معروف امروزی بد جوری به پوستین خلق افتاده‌اند
رویداد۲۴ احمد زیرآبادی، روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: فرد معممی که گویا خود را «ارزشی» و «آمر به معروف» معرفی می‌کند، در اعتراض به حضور بدون روسری دو خانم هنرپیشه در مراسم خاکسپاری مرحوم کیومرث پوراحمد خطاب به آن‌ها نوشته است: «درسته که حجاب برای شما پیرزن‌ها لازم نیست، اما قانون است. کاش اول گوش شما‌ها را بابت تخلف از قانون بپیچن. تأثیرش خیلی بیشتره.» این آقا به زعم خود با پیرزن خطاب کردن دو هنرپیشه، خواسته آن‌ها را تخفیف و تحقیر کند!

این «آمر و ناهی» خود اذعان کرده است که برداشتن روسری زنان در سن و سالی خاص، به لحاظ شرعی مجاز است؛ اما غیرقانونی است! «آمران به معروف» امروزی بد جوری به پوستین خلق افتاده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
6
خواب مومن عبادت است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
9
نظام ما جمهوری اسلامی است یعنی قوانین باید مطابق نظر عمده مردم و اسلام باشد. بعلاوه ما قانون اساسی داریم و تمام قوانین و مقررات باید هم راستا با قانون اساسی باشد. با این تفاسیر قانون حجاب قابل اجرا نیست. آن در تضاد با قانون اساسی است؛ اکثریت مردم آن را نمی خواهند؛ بر سر اجباری بودن حجاب، میان فقها اختلاف جدی وجود دارد؛ در قرآن کریم و البته احادیث برای عدم اجرای حجاب، مجازاتی وجود ندارد.
حالا سوال هایی پیش می آید که باید به آنها جواب داد! چرا مسئولین حجاب را پرچم می کنند ( در حالی که مشکلات اصلی و عمده را نادیده و گناهان بزرگ را کوچک می پندارند)؟ آیا دلیلش این نیست که آنان خوارج این زمانه هستند؟! چرا فقها نسبت به آنان موضع روشنی نمی گیرند؟ آیا اسلام ناب محمدی در حال نابودی است؟ آیا ما مردم و بندگان خدای یگانه نباید به اقدامات شوم مسئولین خداناباور، واکنشی نشان دهیم؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
0
5
به قول سعدی علیه الرحمه خطاب به این به اصطلاح آمر و ناهی متوهم خود حق پندار : تو نیز اگر بخفتی به از آنکه در پوستین خلق افتی!!!
نظرات شما
پیشخوان