تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رسانه اصولگرا خبر داد؛

افزایش محدودیت‌های میرحسین موسوی در حصر

جام‌جم‌آنلاین نوشت: تصمیم بر این شد بخشی از محدودیت‌هایی که نسبت به حصر میرحسین موسوی برداشته شده بود مجدداً اجرا شود.

افزایش محدودیت‌های میرحسین موسوی در حصر

رویداد۲۴ جام‌جم‌آنلاین نوشت: «پس از انتشار بیانیه اخیر و با توجه به اینکه میزان ارتباطات موسوی با رابطان جریان نفاق افزایش یافته و به تعبیری وی به منزله نیروی منافقین در داخل کشور در حال فعالیت و عملیات است تصمیم بر این شد بخشی از محدودیت‌هایی که نسبت به حصر وی برداشته شده بود مجدداً اجرا شود.»

این رسانه در ادامه نوشته: به گفته برخی نزدیکان کروبی، وی سفر‌های بیرون از تهران هم داشته است؛ برخی افراد نزدیک وی مدعی مشکلی مبنی بر اختلال ذهنی شبیه آلزایمر در کروبی هستند.

جام جم‌آنلاین در ادامه خبر خود آورده:

در خصوص بازگشت محدودیت‌های میرحسین موسوی نیز همانطور که پیشتر گفته شده بود گزارش‌های به دست آمده از بیانیه‌های اخیر وی نشان میدهد اردشیر امیرارجمند از مشاوران موسوی در انتخابات ۱۳۸۸ که ارتباطات گسترده‌ای با «جریان نفاق» دارد از نویسندگان اصلی این متن بوده است. همچنین در نگارش «بیانیه معاندانه» اخیر موسوی محمدجواد اکبرین نیز نقش آفرین بوده است. پس از انتشار بیانیه اخیر و با توجه به اینکه میزان ارتباطات موسوی با رابطان «جریان نفاق» افزایش یافته و به تعبیری وی به منزله «نیروی منافقین» در داخل کشور در حال فعالیت و عملیات است تصمیم بر این شد بخشی از محدودیت‌هایی که نسبت به حصر وی برداشته شده بود مجدداً اجرا شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: میرحسین موسوی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
0
3
مردی که سر خم نکرد...
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان