تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

انجمن لوازم خانگی مدعی شد: افزایش ۳ برابری قیمت‌ها صحت ندارد

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در بیانیه‌ای اعلام‌کرد: شائبه افزایش ۲ تا ۳ برابری قیمت برخی محصولات لوازم خانگی داخلی نسبت به قیمت جهانی محصولات مشابه برند‌های خارجی صحت ندارد.

 انجمن لوازم خانگی مدعی شد: افزایش ۳ برابری قیمت‌ها صحت ندارد

رویداد۲۴ انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در خصوص شفاف سازی افزایش قیمت محصولات لوازم خانگی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مهر، در بیانیه این انجمن آمده است: نظر به جایگاه انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران در کسوت قدیمی‌ترین تشکل ملی این صنعت و عطف به اظهار نظر‌های منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر افزایش قیمت محصولات لوازم خانگی، موارد ذیل را به نمایندگی از ۳۰۰ عضو فعال انجمن در دو طیف محصول‌سازان و قطعه‌سازان، جهت تنویر و آگاهی بخشی افکار عمومی مورد تأکید قرار می‌دهد.

شائبه افزایش ۲ تا سه برابری قیمت برخی محصولات لوازم خانگی تولید داخل نسبت به قیمت جهانی محصولات مشابه برند‌های خارجی صحت نداشته و این در حالی است که با وجود افزایش قابل توجه برخی مؤلفه‌های مترتب بر تولید نظیر نرخ ارز، قیمت مواد اولیه داخلی، حقوق و دستمزد، حمل و نقل، تورم جاری و ... در مقایسه با تیر ماه سال ۱۴۰۱، تغییر قیمت محصولات لوازم خانگی ایرانی، کمتر از قیمت محصولات خارجی بوده و فاصله زیادی با میزان نادرست اعلام شده دارد.

این بیانیه می‌افزاید: هیچ‌یک از تولید کنندگان عضو انجمن صنایع لوازم خانگی ایران علاقه‌ای به هرگونه افزایش قیمت در محصولات تولیدی خود نداشته و افزایش قیمت در برخی محصولات، فقط به دلیل افزایش قیمت نهاده‌های مترتب بر تولید بوده که به‌طور طبیعی بر بهای تمام شده محصول نهایی اثرگذار است.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لوازم خانگی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رایش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
0
گران فروشی جای خود
قراربود اجناس داخلی
ارزانتر از خارجی باشه
اون طرف جلو واردات گرفتن
از اینجا هم احتکار کردن
و قیمت ها چندین
برابربالا بردن
با لاتر
از
اجناس لوکس خارجی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان