تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵۷ نظر

معاون سپاه: کاری نکنید چکمه‌های دهه ۶۰ را دوباره پایمان کنیم و مجبور به التماس شوید

سردار «نیلفروشان» معاون عملیات کل سپاه گفته هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم وگرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید.

فیلم هشدار سپاه به غربی‌ها: بامهره سوخته منافقین بازی نکنید

رویداد۲۴ سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه در صبحگاه مشترک سپاه محمد رسول الله (ص) که به مناسبت هفته مقاومت در لشکر ۲۷ برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این لشکر رکورددار استقامت و پایداری است و از زمان دفاع مقدس تاکنون بیش از هشت فرمانده لشکر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و بیش از ۱۹۰ فرمانده و معاون گردان شهید در کارنامه خود دارد.

وی افزود: این لشکر میعادگاه مردان بزرگی، چون خورشید د‌وکوهه حاج احمد متوسلیان و شهیدان بزرگی همچون شهید همت، کریمی، سلیمانی و هزاران شهید گلگون کفن دیگری است که هر کدامشان نشانه‌های صبر و استقامت و پایداری و اسطوره‌های عشق و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار نیلفروشان ادامه داد: نمی‌شود در جمع فاتحان خرمشهر و لشکر پیروز ۲۷ محمد رسول الله بود و از فتح خرمشهر و عملیات الی بیت المقدس، این اعجاز بزرگ هشت سال دفاع مقدس سخن نگفت.

معاون عملیات کل سپاه تصریح کرد: عملیات آزادسازی خرمشهر نه تنها در دفاع مقدس ملت ایران بلکه در جنگ‌های معاصر هم نظیر ندارد. عملیات بیت المقدس زاییده تفکر انقلابی و روحیه جهادی رزمندگان سپاه اسلام است. وقتی عملیات بیت المقدس طراحی شد، نهایتا دو راهکار اساسی برای هجوم به دشمن پیشنهاد شده بود، تمام اصول جنگ کلاسیک دیکته می‌کرد که عملیات از جبهه مقابل دشمن یعنی محور شمال به جنوب شروع شود، اما نهایتا فکر انقلابی و جهادی که در ارتش و سپاه شکل گرفته بود، تصمیم نهایی بر این شد که از سمت شرق کارون به غرب و از پهلو به دشمن حمله شده و از جبهه مقابل به عنوان تلاش پشتیبانی استفاده شود.

وی اظهار داشت: در این عملیات دشمن بیش از ۴۰ هزار نیرو و بیش از ۲ هزار تانک و نفربر سازماندهی کرده بود، اما در نهایت رزمندگان اسلام با رمز یا علی این ابی طالب بر دشمن می‌تازند. جاده اهواز خرمشهر به تصرف سپاه اسلام در می‌آید، دژ دشمن در شلمچه درهم می‌شکند، لشکر ۵ و ۶ زرهی و مکانیزه دشمن که در مقابل قرارگاه قدس در جبهه شمالی آرایش گرفته بود از بیم محاصره و اسارت عقب نشینی و فرار می‌کند و خرمشهر به فضل الهی آزاد می‌گردد.

سردار نیلفروشان گفت: فتح خرمشهر در حقیقت فتح ارزش‌ها بود و ملت بزرگ ایران در زمانی خالق این پیروزی بزرگ بود که استکبار جهانی تمام قد پشت صدام ایستاده بود. فتح خرمشهر آنقدر مهم بود که صدام گفت اگر ایرانی‌ها خرمشهر را پس بگیرند من کلید بصره را به آن‌ها می‌دهم و امام خمینی فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

معاون عملیات کل سپاه با بیان اینکه پیروزی خرمشهر‌ها کماکان ادامه دارد و همانطور که رهبر و مقتدایمان فرمود خرمشهر‌ها در راه است، گفت: ملت بزرگ ایران زمانی خالق این پیروزی بزرگ بود که استکبار تمام قد پشت صدام ایستاده بود و انقلاب اسلامی هنوز ساز و کار دفاع نداشت، ولی ملت ایران با توکل بر خدا خرمشهر را فتح کرد. البته آمریکای جنایتکار و اروپای همکار او تمامی تجهیزات پیشرفته را در اختیار صدام قرار می‌دادند.

وی افزود: به غربی‌ها هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم و گرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید. ما اهل حساب و کتاب با دشمنان هستیم و طلبکار کسی نمی‌مانیم و طلبمان را وصول می‌کنیم؛ می‌توانید از رژیم صهیونیستی بپرسید که پاسخ شرارت‌های سال گذشته‌اش را چگونه دریافت کرده و نیز به شکل روزانه دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: این مدعیان حقوق بشر که امروز دستشان به خون جوانان آلوده است برای اعدام چند نفر که جوانان این ملت را به خاک و خون کشیدند و به حکم عقل شرع و قانون قصاص شده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند و ابراز نگرانی می‌کنند، در روز‌های سخت جنگ و جهاد با ارسال سلاح‌های شیمیایی جان هزار نفر از فرزندان این آب و خاک را گرفتند و منافقین کور دل را در دل خود جای دادند و این روند هنوز هم ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: معاون سپاه: کوتوله‌های پارلمان اروپا هزینه تقابل با سپاه را از آمریکا بپرسند


معاون عملیات کل سپاه گفت: به دشمنان اعلام می‌کنم ما حماسه سازان و فاتحان فتح المبین، طریق القدس، خیبر و بدر و والفجر‌ها و کربلاهاییم؛ ما بازماندگان قافله نور و جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت و ماحصل تجربه و عبرت‌های تاریخ جهان اسلامیم.

سردار نیلفروشان ادامه داد: مطمئن باشید دیگر اجازه نمی‌دهیم علی تنها بماند، دیگر امکان ندارد اجازه دهیم در روز عاشورا حسین بن علی ذبح شود واهل بیت به اسارت روند مطمئن باشید پای انقلابمان ایستاده‌ایم و بر سر عهد و پیمانی که باشهیدانمان بسته‌ایم ثابت قدم می‌مانیم.

معاون عملیات کل سپاه به معاندین و دست نشاندگان داخلی آمریکا هشدار داد و گفت: تا دیر نشده به دامن اسلام باز گردید؛ مطمئن باشید هماهنگونه که در طول سالیان گذشته همه توطئه‌های دشمن شکست خورده این جنگ ترکیبی هم مانند جنگ‌های گذشته شکست خواهد خورد؛ به این میت در حال احتضار و دیوار شکسته تکیه نکنید. تمام مظاهر قدرت آمریکا از هم پاشیده و یا در حال فروپاشیدن است. دموکراسی آمریکایی که به آن فخر می‌فروختند و مدعی اداره نظم جهانی با آن بودند، با ورود معترضین به نتایج انتخابات ریاست جمهوری به کنگره آمریکا تیر خلاص خورده و فاتحه آن خوانده شد. دیدید که چگونه طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا حمله کردند. کاری که قبایل بدوی هم انجام نمی‌دهند.

وی افزود: در سیاست داخلی و خارجی پایه‌های قدرت آمریکا متزلزل شده است و کار بجایی رسیده است که سفیه‌ترین رییس جمهور در اتحادیه اروپا هم می‌گوید دوران دنباله روی از آمریکا گذشته است.

سردار نیلفروشان عنوان کرد: متحدان منطقه‌ای او هم تصمیم گرفته‌اند عزت و شرف عربی و اسلامی خودشان را به آمریکا گره نزنند و روی پای خودشان بایستند. از سوی دیگر بعد از ده سال مقاومت، سوریه نیز به دامن اتحادیه عرب بازگشت. علاوه بر این اگر نگاهی به آمار وضعیت اجتماعی در آمریکا بیندازید خواهید دید با بحران‌های قابل توجهی روبرو هستند. آمار بی‌خانمان‌ها در آمریکا هر روز رو به افزایش است و به مشکلی اصلی برای دولت آمریکا تبدیل شده است.

سردار نیلفروشان گفت: کسانیکه شعار حمایت از زنان می‌دهند در کشور خود با وضعیت اسفباری در این حوزه روبرو هستند و تا جایی نگاه به زنان را تنزل داده‌اند که حتی رییس جمهور آمریکا که نمود قدرت این کشور است خودش به آزار و اتهام جنسی زنان متهم شده محاکمه و محکوم می‌شود. این است ارزش زن در فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی.

معاون عملیات سپاه ادامه داد: امروز بدهکارترین کشور دنیا آمریکا است اکثر زیرساخت‌های موجود در آمریکا فرسوده شده‌اند. در حوزه نظامی هم آمریکا دیگر توانایی گسترش عمده قوای خود را در هیچ جای دنیا ندارد. هرچند با اجرای عملیات‌های کوتاه و مقطعی سعی در حفظ وضع موجود خود دارد. آمریکا روز‌های آخر هژمونی قدرت را سپری می‌کند و چنگ زدن به این ریسمان پوسیده عاقبتی جز نابودی ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: ما پاسداران انقلاب اسلامی با خون شهیدانمان پیمان بسته‌ایم تا آخرین نفس وقطره خونمان به مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی ادامه داده و برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامیمان جهاد کنیم؛ یا همه شهید می‌شویم یا پرچم فتح و ظفر را بر بلند‌ترین قلل جهان به اهتزاز در می‌آوریم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سپاه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
59
6
درود بر طالبان درود بر طالبان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
احمق است ، آنکس که خیال می کند ، سردار این حرف ها را به طالبان گفته است !!!!
این جماعت مثل خودِ طالبان ، زورشان فقط به زن و بچه مردم می رسد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
12
65
شما فعلا چکمه بپوشید و جواب افغانستان را بدهید تا بعد.....
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
11
59
حقارتت از این جملاتت مشخصه که داری واسه مردم سرزمینت خط و نشون میکشی حقیر....
اگر راست میگویی سری به لیست انتقام های سسسختتون بزنید ببینید جز لب و دهن چیز دیگری بودید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
2
41
تو رو خدا پا کنید انقدر نذارید بچه های بی بصاعت و مطلوم کشته بشن. دیگه وقتشه از خواب و...دیت بکشید یکم اداهارو کم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
1
57
به جای این رجز خوانی به طالبان ضرب شست نشان دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
7
52
جناب معاون!! چکمه های خون آلود دهه شصت دیگر برای پای شما تنگ شده و به درد شما نمی‌خورد،زیاد خود را اذیت نکنید...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
6
45
الان به کجا رسیدی؟ با چکمه یا بی چکمه !
رایش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
5
41
تو مواظب باش
چکمه هاتو
چ پ ک ی
نپوشی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
5
52
یکی بهش بگه دهه شصت لاغر و نحیف بودی چکمه پات میرفت الان دیگه اینقدر ...خوردی که دیگه گونی هم پات نمیره چه برسه به چکمه
yazdan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
7
47
شما اگه میتونید حق مردم سیستان بلوچستان رو از طالبان بگیرید امریکا و اسراعیل پیش کش
Amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
5
37
اوضاع الان با دهه 60 خیلی فرق میکنه . اگه جنگی شروع بشه ، بعید نیست که عده ای از مردم به اینا از پشت خنجر بزنن .
حقوق بگیر تامین نه دولت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
4
37
سردار عزیز چکمه بپوش بیا به میدان
وضع اقتصادی کشور درست کن مردم رو از گرسنگی نجات بده کشور مشکلات زیادی داره که خودتان بیشتر می دانید
مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
46
8
سردار عزیز چکمه نه پوتین !.چکمه پوش مشهور محمدرًضا پهلوی بود که بدرک واصل شد در ضمن در آوردن پوتینها و پوشیدن رخت اقتصادی وسیاسی شاید جفای بزرگی در حق نظامیان کشورمان بود که متاسفانه ادامه دارد البته حساب مردان همیشه آماده رزمی مانند سردار سلیمانیها از این قاعده جداست.
پاسخ ها
rahmat
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
باروت را بریز اونجاییت که میسوزه جوجه ارازشه...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
1
59
طالبان اعلان جنگ میکند،جمهوری آذربایجان مدام شاخ و شانه میکشد،عراق جام خلیج جعلی برگزار میکند،ترکیه به تحریک ترک زبانان ایران مشغول است،امارات جزایر سه گانه را میخواهد و...این جماعت مشغول رجزخوانی برای مردم خود!!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
4
42
شماها طبل توخالی هستید و هیچ . چند بار در این یک ساله حمله کردن اسیر گرفتن وجوانان ما را شهید کردن و توهین . پس چطور باید اعلام کنن که شما هیچی نیستید . حتی یکبار یک هواپیمای جنگی هم طرف طالبان نرفته . فقط و فقط رجز خوانی و هاروت و پورت بلدید تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
3
42
سردار جان با این اضافه وزنی که دارین فکر کنم دیگه اون پوتین رو نتونین بپوشین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
5
13
سلام بنده هم درزمانجنگ بودم ودیدم اما صداقت بود /اما شما که حاج اقاهستی بهتر نیست از صبر استفاده کنید بجای اینک از کارهای رضا شاه تقلید کنی صبر صبر صبر
اذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
3
40
شما اگه راست میگید جواب طالبان را بدید خوب اون جوان که شهید کردنش مگه ایرانی نیست ؟
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
3
44
روی ملت ایران حساب باز نکن سردار باید شما و مسولان... با بچه هاتان بچنگید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
2
33
حاجی یه کم رژیم بگیری بهتر میتونی ببیتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
19
شما مردود شدید دیگر نیروهای دهه 60 همه بازنشسته



شدن شما دیر متوجه شدید
حسین فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
14
به دهه 42 دروغ گفتید 60زیر پا گذاشتید تا90 لطف کنید دست به کفشاتون نزنید
علی
|
Algeria
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
20
ایکاش این چکمه و مبارزه را برای اختلاس گران و فاسدان اقتصادی میبستین تا ملت بدبخت به این وضع فلاکت اقتصادی و ....نمیرسیدن و ما رزمندگان دیروط شاهد اینهمه فساد و تن فروشی و ....نبودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
23
آره سردار لازم نیست جوانان این مملکت که چهل و چهار ساله همش با دروغ و اختلاس فقر بیکاری زندگیشون فنا شده بکشید طالبان را ادب کنید برای همیشه چرا جوان‌های خودتون را بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
16
خدا زده تو سر ملت که طالبان آدم شدند سردار جان اگر پولهایی که خرج عرب های منطقه کرده آید خرج ما ایرانیها می‌کردید مثلاً برای من کارگر یک خانه با بیمه می‌دادید از جان مایه میگذاشتم ولی الان رو ما حساب باز نکنید اگر عرب جیگر داشت کشورشان اینطور نبود به قول امام خمینی این گنج ملت را رها نکنید که فاتحه مملکت تمومه ولی حیف حیف که دیگه سردار دور شد
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
23
سردار جان از اینکه موجبات خنده مارا بوجود اوردین ممنون....باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
24
شما اگه چکمه به پاتون هست جلوی طالبان را بگیرید سربازی کم سن سال راپیش مرگ خودتون نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
18
فک کنم چکمه هات الان دیگه خیلی،تنگ شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
25
اگه جرعت دارید وکمی شرف جواب طالب رو بدهید
فریبرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
22
به پشتوانه این ملت بود که چکمه پوشیدی والان داری مانور میدی خودتی وخودت دیگه ملت همراهیت نمیکنه بپوش ببینیم چکار میکنی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
19
سلام سردار عزیز گذشته را ولش کن فعلا آمریکا را هم فراموش کن چکمه ده 60 یا هر ده ای خواستی بپوش وجواب طالبان را بده بقیه پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
نگرفتی منظورش طالبان نبود منظورش تو بود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
21
چکمه دهه 60بوی غیرت مردانگی ناموس پرستی و وطن پرستی میداد ولی چکمه امروز تعفن اختلاس و نامزدی نامردمی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
12
اگر بجای افغانستان یک کشور عربی بود ببین مسولین فرماندها چکار میکردن ولی من موندم چرا از طالبان خیلی میترسن
زن زندگی آزادی✌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
14
زررررشک
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
10
لطف سردار جلوی تورم بگیری که ما کم درآمدها بتونیم امر معاش کنیم
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
13
4
سلام و درود خدا بر انسانهای با بصیرت .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
7
2
این عزیزان شهید شده در مرز حتما جان همه ما ایرانیان بودن و دل تک تک ما ایرانیان به درد آمد کاش جان من بی مقدار فدا میشد که حتما لیاقت میخواد و در ضمن نباید وارد منجلابی به عنوان طالبان شد بدون سیاست و مردم ایران همیشه صبور بودن ولی نباید باعث سوء استفاده بشه که حتما نظامیان کشور عزیزمان که حتما با درایت و توانمندی غیر قابل توصیف طالبان را سر جای خود خواهد نشاند
زن زندگی آزادی✌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
3
14
خوشحالم که از کامنت ها بوی آزادی غریب الوقوع میاد✌
زن زندگی آزادی✌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
3
5
...داری کامنتامو سانسور نکن اپراتور .... ( نیستم اینی که میگی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
20
اونی که پوتین پوشید و طومار خاندان ملعون و خائن قاجاریه رو درهم پیچید کسی دیگه بود تو اگه خیلی سرداری برو جلوی غارتگران ثروت های ملی و دزدان بیت المال بگیر که فرزندان و نوه های فاسدان اونور آب دارن تفریح میکنن !
برو جلوی طالبان رو بگیر که سربازان وطن رو پرپر کردن!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
15
3
ایران خانه دوم مردم افغانستانه،به گفته خودشون،اینهایی که دارن فحش میدن هم به طالبان وهم به ایرانیها،جزو همون منافقان خلق و نوکره صهیونیستها هستن که فقط میخوان مسلمانهارا به جون هم بندازن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
13
سردار عزیز چکمه بپوش و برو تو مجلس جلوی دزدی و اختلاس بگیر چکمه بپوش مشکلات جوان ها حل کن چکمه بپوش فقر و بدبختی خونواده ها رو حل کن واسه خیلی چیزا باید چکمه بپوشی همه بدبختی ها تو داخل کشورمون بیداد میکنه چکمه بپوشار پیدا کن واسه جوان هایی که تو صف کار هستند چکمه بپوش و شرمندگی پدر خونواده که زیر فقر و فلاکت گیر کرده و شرمنده بچه هاش هست حل کن موفق باشی سردار
تت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
2
10
زارت
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
12
3
درود بر شرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
1
3
من روهم بگزارن خوب بلدم سخنرانی کنم.چرا چون جنس خوب همه جا پیدا نمیشه.ایول سخنران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
2
7
اون سرباز ها ده شصت رو شاه وطن پرست بار آورده بود سرباز و جوانان دوران شاه بودن الان رو خودتون حساب باز کنید ن روی مردم
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
5
1
سردا من همیشه آمادم برای دشمن
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
6
2
درود بر خدمتگزارن بی ادعا سردار عزیز
MBT
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
2
4
انتقام سخت
کاکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
1
8
آقا یه توک چکمه ای به کاخ سعد آباد بزن میگن ۴۸ تا فرش نفیس رو دودره کردن
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
1
8
پیرمرد تا تو بخوای چکمه بپوشی ، باید دوباره رنگ مو بزنی ... اصلا بیخیال بابا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
2
3
با فرزندان حداد یا ولایتی کجایید مردمی که سرقت بیت‌المال از سوی ....ها را ندانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
2
5
سرداری که فرق چکمه و پوتین را نمی داند !
البته کلمه پوتین برای این سرداران کلمه مقدسی است !!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
لبیک یا سردار
نظرات شما
پیشخوان