تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

حضور چهارسوق مالی پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

به همت گروه مالی پارسیان، برای نخستین‌بار بانک، گروه مالی و شرکت‌های خانواده پارسیان در قالب «چهارسوق مالی پارسیان» در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) حضوری فعال خواهند داشت.

حضور چهارسوق مالی پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی گروه مالی پارسیان، با توجه به اهمیت و ماهیت حضور گروه مالی پارسیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم و بزرگ اقتصادی در کشور و منطقه، تصمیم گرفته شد با همراهی بانک پارسیان و شرکت‌های وابسته گروه مالی پارسیان، تحت عنوان «چهارسوق مالی پارسیان» به‌عنوان نخستین سوپرمارکت مالی در کشور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) حضور پیدا کند تا خدمات جامع و کامل خود را در معرض بازدیدکنندگان قراردهد.

با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده کارشناسان شرکت‌ها برای پاسخگویی مستقیم به مراجعه‌کنندگان و ارائه راهنمایی‌های لازم به ایشان در غرفه مستقر خواهند بود. بانک پارسیان با برخورداری از کامل‌ترین زنجیره خدمات مالی و بانکی، سیستم‌های به‌روز فناوری اطلاعات، شبکه گسترده شعب و کارشناسان مجرب و خلاق در جهت ارائه خدمات مالی جامع و یکپارچه به مشتریان، نسبت به طراحی و پیاده‌سازی «چهارسوق مالی پارسیان» به‌عنوان نخستین سوپرمارکت مالی در کشور با مدیریت و راهبری گروه مالی پارسیان اقدام کرده است.

بازدید کنندگان می‌توانند از ۱۶ تا ۱۹خردادماه سال جاری از غرفه چهارسوق مالی پارسیان در سالن۳۸ پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید به عمل آورند.

برچسب ها: بیمه پارسیان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان