تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

حرف آخر باشگاه استقلال به ساپیتو؛ کلید هتل را تحویل دهید و بروید

پیرو نتایج رقم خورده برای تیم استقلال با هدایت سرمربی پرتغالی این تیم، مدیران باشگاه استقلال عذر این مربی را خواستند و به احتمال زیاد با ساپینتو قطع همکاری صورت می‌گیرد.

حرف آخر باشگاه استقلال به ساپیتو؛ کلید هتل را تحویل دهید و بروید
رویداد۲۴ ریکاردو ساپینتو سرمربی ۵۰ ساله پرتغالی تیم استقلال که در تابستان سال گذشته و در دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو هدایت تیم قهرمان فصل بیست و یکم لیگ برتر را در دست گرفت، در پایان لیگ برتر بیست و دوم، استقلال را در رده سوم به مدیران باشگاه تحویل داد. همچنین او تیم استقلال که جزو مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بود را نیز از گردونه این رقابت‌ها حذف کرد.

اتفاقات حاشیه‌ای حول‌وحوش رفتار‌های این سرمربی در طول فصل و چندین جلسه محرومیت و غیبت کنار تیم، همچنین مشکلات سربسته دیگری که در این مدت بین باشگاه استقلال و سرمربی پرتغالی اش رخ‌داد، در نهایت موجب شد تا مدیران باشگاه استقلال سرانجام تصمیم نهایی شان برای ادامه همکاری با ساپینتو را اتخاذ کنند.

تخلیه اتاق هتل تا ساعت ۱۲

از اتاق مدیریت باشگاه استقلال خبردار شدیم صبح امروز به ساپینتو اعلام شده که باید کلید اتاقش در محل اقامتش (هتل آزادی) را تا ساعت ۱۲ به مسئولان آن تحویل بدهد و آنجا را تخلیه کند.

بلیت یکسره بدون بازگشت تحویل ساپینتو شد

همچنین باشگاه برای این مربی یک بلیت یکسره به سمت پرتغال تهیه کرده که البته در نوبت اول این بلیت به دلیل عدم حضور به موقع ساپینتو در فرودگاه کنسل شده، اما دوباره برای او بلیت تهیه شده تا هر چه سریعتر از کشورمان خارج شود.

طلبش خیلی کمتر از هشت ماه است

در ارتباط با مسائل مالی ساپینتو و مشکلات طلبش از باشگاه استقلال نیز خبردار شدیم این مربی برخلاف آنچه در نشست‌های خبری اعلام کرده (که من هشت ماه است از استقلال دریافتی نداشته ام) او از دی ماه سال گذشته مطالباتش را از باشگاه استقلال دریافت نکرده که مجموع ماه‌هایی که از باشگاه طلبکار است چیزی در حدود پنج ماه بیشتر نیست.

پول ساپینتو آماده پرداخت است

از این رو یکی از مقامات عالیرتبه باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «از کل مجموع پولی که ما باید به حساب ساپینتو بپردازیم فقط ۲۰۰ هزار دلار باقی مانده که آن هم مراحل ابتدایی پرداختش از سوی بانک شهر استارت خورده تا ظرف روز‌های آینده به حسابش واریز شود. از این رو مشکلی برای پرداخت پول این مربی وجود ندارد. ضمن اینکه طلب همکاران خارجی او (در کادر فنی) هم به ساپینتو پرداخت شده است؛ لذا مشکلی از این بابت نیست».

ساپینتو با استقلال بدنبال پیشرفت شغلی‌اش بود!

برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال در ارتباط با تصمیمات آینده ساپینتو عنوان می‌کنند که ظاهراً او درصدد بوده پس از کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی با استقلا و کسب رزومه کاری مفق در ایران با شرایط بهتر راهی تیم‌های حوزه خلیج فارس یا پرتغال شود. یا در نهایت با رقمی به مراتب بیشتر در همین استقلال بماند. اما ظاهراً با شکست استقلال در فینال جام حذفی برنامه‌های او و مدیر برنامه‌هایش به هم ریخته است.

خانه استخردار و اتومبیل میلیاردی بدون راننده

البته گفته می‌شود ساپینتو راضی بود در ایران هم بماند، اما قراردادش را تا نزدیک به یک میلیون یورو بالا ببرد، خانه استخردار، اتومبیل میلیاردی بدون راننده، بلیت رفت و برگشت آزاد (بدون تاریخ) به لیسبون و مواردی از این دست را داشته باشد. این‌ها بخشی از درخواست‌های جدید ساپینتو بوده که در نظر داشت با کسب قهرمانی جام حذفی با استقلال به آن‌ها جامه عمل بپوشاند. مواردی که البته از طریق وکیلش به مدیر باشگاه استقلال هم منتقل شده بود.

کریمی گفت خواسته‌های ساپینتو فراتر از حد انتظار بود

مواردی که البته در آخرین صحبت‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بیش از حد انتظار باشگاه عنوان شدند.

ناگفته نماند؛ با توجه به اخبار حول و حوش باشگاه استقلال به نظر می‌رسد همکاری ساپینتو با این باشگاه همچون برخی از باشگاه‌های قبلی که ساپینتو با آن‌ها همکاری کرده با حکم اخراج به پایان خواهد رسید! البته هنوز صحت و سقم این اخبار به شکل قطعی از سوی مسئولان عالیرتبه باشگاه تایید نشده است. گرچه با نگاهی به رزومه شغلی این مربی در سال‌های اخیر، مشخص می‌شود که این مربی در برخی از باشگاه‌هایی که با آن‌ها همکاری کرده در پایان اخراج شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
3
3
پس با این تفاسیر استقلال باید ممنون پرسپولیس باشه چون بعید نبود بعد از قهرمانی یه استراماچونی دیگه برای استقلال به وجود نیاد...❤️❤️❤️
صداقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
2
4
شما استراماچونی را میخاین که جوری بیاید و جوری برود که آثارش تا مدت ها برپیکره تیم بزرگی مثل استقلال بماند
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
4
3
حالا که به هر دلیلی این بنده خدا نتونست نتیجه بگیره این حرکت مسئولین باشگاه استقلال به دور از ادب و شخصیت ایرانی میباشد.واقعا جای تاسف داره
همون استراماچونی شما ها رو شناخته بود و خوب بلایی سرتون اورد.
بنده خدا یک سال زحمت کشید اگر استقلال دربی را میبرد الان او را روی سرتون حلوا حلوا میکردین حالا با یک تیپا عذرش رو میخوایین؟؟؟؟؟
سیدضیاء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
2
1
باسلام.
این به ظاهر منابع آگاه باشگاه چرا تا دیروز این موضوعات را بیان نمی کردند؟
این به ظاهر دلسوزان همان مشاوران آقای حاج فتل نیستندکه از کاربرکنار شدند؟
آقای کریمی چطور طلب این بنده خداوکادر فنی وبازیکنان را بابت یکسال قبل نداده ،حالا میاد هی پشت سرهم مصاحبه های گل منگلی میکنه که این جوری بود ودرخواست پول بیشتر میکند که باتورم کشورمان میشود چند ده میلیارد....
واقعا" شرم آور که یک افرادی مثل ایشان در راس این فوتبال وفدراسیون وکمیته داوران وباشگاه های ما هستند...!!!$$$$
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
3
1
همین که به لنگیها تبریک نگفت، وآنها راشایسته قهرمانی ندانست دمش گرم، روی هم رفته مربی بدشانسی بود
نظرات شما
پیشخوان