تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

پیش‌بینی یک کارشناس از بازار مسکن؛ منتظر معجزه نباشید

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن می‌گوید: این‌که فکر کنیم معجزه می‌شود و یک‌ساله یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شود، هیچ خبری نیست.

پیش‌بینی یک کارشناس از بازار مسکن؛ منتظر معجزه نباشید

رویداد۲۴ عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: با شوآف و شعار و اعلام آمارهای میلیونی، نه مردم صاحب مسکن می‌شوند و نه تولیدی به اسم مسکن خواهیم داشت.

پورحاجت می‌افزاید: ما به عنوان فعال بخش مسکن اعتقاد داریم که هیچ اتفاق مثبتی در حوزه مسکن رخ نداده و هیچ برنامه‌ریزی‌ای هم برای این حوزه صورت نگرفته است. این‌که دولت هر روز مدل برنامه‌ریزی‌اش را عوض می‌کند؛ یک روز می‌گوید تولید انبوه خواهم داشت و یک روز هم اعلام می‌کند که می‌خواهیم توزیع انبوه داشته باشیم و زمین بدهیم، با این صحبت‌ها نه مسکنی تولید می‌شود و نه مردم صاحب مسکن می‌شوند و نه شرایط حاکم بر بازار مسکن اصلاح می‌شود.

وی عنوان می‌کند: به نظر می‌رسد که باید یک برنامه‌ریزی مشخص با اولویت رفع موانع تولید در حوزه مسکن و ساختمان صورت بگیرد و به صورت کاملا عملیاتی و برنامه ۵ ساله، شاید بتوانیم آب رفته را به جوی بازگردانیم. در غیر این صورت، این‌که فکر کنیم معجزه می‌شود و یک‌ساله یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شود، هیچ خبری نیست.

وی تصریح می‌کند: با این شوآف‌هایی که بگویند ما رفتیم با فلان اداره تفاهم کرده‌ایم و فلان اداره با فلان سازمان تفاهم کرده و داخل دولت پاسکاری داشته باشیم، به نظر من فقط کار رسانه‌ای شده تا اجرایی.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت مسکن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
1
5
تا زمانی مهاجرین افغان در ایران هستند نه مسکن ارزان میشود ونه اجاره من خودم اجاره نشینم به هر املاکی رفتم گفتند مهاجرین دو برابر شما پول پیش میدهند چرا به شما مسکن اجاره بدهیم
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
3
مردم منتظرهیچ گشایشی در هیچیک از اموراتشان نیستند، ناامید کامل، معجزه تو سرشون بخوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
3
.چرا این دشمن خاموش را بیرون نمیکنید اقا پانزده ملیون افغان شوخی نیست اخر ما چه چیزمان با این مغولها و ملت بیهویت داریم ما ایرانیها هیچ چیز مشترکی نداریم .افغانستان طبق سازمانهای بین المللی عقب مانده ترین است و کشور ایران که تاریخ و تمدنش در جهان تک میباشد چگونه اینها را قاطی مردم کردید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان