تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت ۲۰۷ با موتور TU۳ مشخص شد

همانطور که قرار بود اولین عرضه محصول جدید ایران‌خودرو با نام پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ پس از تعیین قیمت این محصول مشخص شود، این اتفاق افتاده و با تعیین قیمت این محصول معادل ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تعیین شده و برای اولین دوره عرضه آن فراخوان واریز وجه داده شده است.

قیمت ۲۰۷ با موتور TU۳ مشخص شد

رویداد۲۴ دو روز پیش، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU ۳ به نهاد‌های مرتبط قیمت‌گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

حال این موضوع محقق شده و قیمت این محصول طبق بخشنامه ارسالی برای متقاضیان مرحله نخست فروش یکپارچه خودرو‌های داخلی که نوبت تخصیص خودروی ۲۰۷ با موتور TU ۳ آن‌ها بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ تعیین شده است، نهایی شده است.

قیمت این محصول جدید ایران‌خودرو ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. با مشخص شدن قیمت این محصول، برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ را برای خودروی پژو ۲۰۷ TU ۳ کسب کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه) به مدت ۱۲ روز (تا روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.


بیشتر بخوانید: سورپرایز ایران‌خودرو درباره فروش ویژه محصولات


مشخصات فنی این محصولات نیز توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو منتشر شده است:

همانطور که از نام این تیپ پیداست در این نسخه پیشرانه TU ۳ جایگزین TU ۵ شده است؛ موتور ۱.۴ لیتری (۱،۳۶۰ سی سی) و هشت سوپاپ با توان تولید نهایت قدرت ۷۵ اسب بخار (در دور ۵،۳۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر (در دور ۳،۴۰۰ rpm) دارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
0
قیمت پژو 207i دنده‌ ای کارخانه زده 318 میلیون یعنی اینکه با موتور tu3 گرانتر شده ! جل الخالق
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان