تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

رنگ لباس برای پوست روشن

انسان‌ها به‌دنبال زیبایی و زیباشدن و زیبا دیده‌ شدن هستند و بسیاری برای این موضوع دست به کارهایی می‌زنند که گاه ممکن است حتی تندرستی آن‌ها را هم به خطر بیندازد.

چه رنگ لباسی به پوست‌های روشن می‌آید؟

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: انسان در درازای تاریخ همواره به‌دنبال زیبایی و زیبابودن است و بشر دوست دارد از نگاه دیگران زیبا و همه چیز تمام برسد و برای رسیدن به این مهم دست به کار‌هایی می‌زند تا بتواند هر چه بیش‌تر به چشم بیاید و موفق باشد.

یکی از چیز‌هایی که در ظاهر افراد اهمیت زیادی دارد ظاهر و رنگ پوست و نوع لباس‌پوشیدن است. رنگ‌ها می‌توانند جذابیت بیش‌تری به‌وجود آورند همان‌گونه که می‌توانند از ما فردی بی‌سلیقه بسازد. کیست که نداند با افزودن چند رنگ به لباس و ظاهر چه اندازه بر ظاهر و زیبایی استایلمان می‌افزاییم.

برای هر رنگ پوستی می‌توان رنگ‌هایی را انتخاب کرد که جذابیت بیش‌تری داشته باشد و به‌اصطلاح بیش‎تر به دارنده آن بیاید. پیداکردن رنگ مناسب برای رنگ پوستمان، درست مانند پیداکردن مدل موی مناسب برای شکل صورتمان است.

به گزارش رویداد۲۴ اگر شما پوستی روشن دارید و می‌خواهید بدانید کدام رنگ به شما بیش‌تر می‌آید این مطلب را از دست ندهید.

بسیاری خود را از پوشیدن رنگ‌های شاد صرف‌نظر می‌کنند و ترجیح می‌دهند اصلا خود را در زحمت نیندازند و همیشه سیاه یا سفید بپوشند، اما افراد با رنگ پوست‌های متفاوت اگر رنگ مناسبشان را پیدا کنند با استفاده از آن در ظاهر و لباس خود می‌توانند زیباتر و شیک‌تر به نظر آیند.

چه رنگ لباسی به پوست‌های روشن می‌آید؟

رنگ مناسب برای پوست‌های روشن

کسانی‌که رنگ پوستشان روشن و سفید و بور است باید انتخاب‌هایی داشته باشند که با رنگ پوستشان در تضاد باشد. درواقع کسانی‌که رنگ پوست سفید دارند در بسیاری از مواقع بی‌حال به نظر می‌رسند بنابراین باید از رنگ‌های تند استفاده کنند تا به چهره خود رنگ ببخشند.

افراد با رنگ پوست روشن به جز این‌که باید از رنگ‌های تیره استفاده کنند می‌توانند آن‌ها را با انواع رنگ‌های روشن هم ترکیب کنند.

اگر به رنگ‌های خنثی مانند رنگ کرم، عاجی، صورتی چرک علاقه دارید هم می‌توانید در پوشش خود از آن‌ها استفاده کنید، اما رنگ‌هایی مانند مشکی، آبی، قهوه‌ای و سبز انتخاب‌های بهتری‌اند. رنگ‌های پاستل (رنگ‌های کم‌رنگ که با سفید مخلوط شده‌اند) مانند صورتی و آبی آسمانی هم انتخاب مناسبی برای پوست‌های روشن هستند. به این نکته توجه کنید که همواره باید به رنگ زرد حساس باشید، چون در بسیاری مواقع ممکن است شما را بیمار و ناخوش نشان دهد.


بیشتر بخوانید: راز جوان‌ماندن دست‌ها


جوراب شلواری بپوشید

جوراب‌شلواری همیشه برای همه گزینه خوبیست به‌ویژه برای کسانی‌که پوست سفید دارند. جوراب‌شلواری می‌تواند انتخاب خوبی باشد تا افراد با پوست روشن به پا‌های خود رنگ دهند. بهتر است در انتخاب دقت کنید و روشن‌ترین طیف رنگی را برای جوراب‌شلواری گزینش کنید این‌گونه با باقی پوستتان هماهنگی بیش‌تری به‌وجود می‌آید.

چه رنگ لباسی به پوست‌های روشن می‌آید؟

بهترین رنگ‌ها برای افراد با پوست سفید

قرمز

زرشکی

آبی کاربنی

سبز

سورمه‌ای

در مورد رنگ قرمز دقت کنید اگرچه این رنگ بسیار زیبا و جذاب است، اما اگر شما در گرما و با هر تغییری لپ‌هایتان گل می‌اندازد و قرمز می‌شود در استفاده از این رنگ دقت کنید.

به گزارش رویداد۲۴ به یاد داشته باشید با تمام این حرف‌ها همواره نباید یک نمودار رنگ در دست داشته باشید و رنگ لباس خود را براساس آن تعیین و انتخاب کنید. بهتر است در بسیاری مواقع به حس خود اعتماد کنید و با اندکی تجربه و آزمون و خطا به رنگ مورد پسند خود که به شما اعتماد به نفس می‌دهد نزدیک شوید و استفاده کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان