تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

فشار استاندارد و مناسب برای پمپ دیافراگمی را بشناسید

پمپ دیافراگم بادی بسیار انعطاف پذیر و نصب آن آسان هستند. با این حال ، مانند هر پمپ ، آنها در زمان کار با فشار هوا یا مایع ، که توسط سازنده پمپ برای مدل شما تعریف شده است ، محدودیت های فنی خود را دارند. اما پمپ های دیافراگم به طور معمول از چه نوع فشار هوا استفاده می کنند؟

رویداد۲۴ پمپ دیافراگم بادی بسیار انعطاف پذیر و نصب آن آسان هستند. با این حال ، مانند هر پمپ ، آنها در زمان کار با فشار هوا یا مایع ، که توسط سازنده پمپ برای مدل شما تعریف شده است ، محدودیت های فنی خود را دارند. اما پمپ های دیافراگم به طور معمول از چه نوع فشار هوا استفاده می کنند؟

محدوده مناسب فشار پمپ دیافراگمی

بیشتر پمپ دیافراگمی بادی می توانند فشار هوا را تا 125 psi یا 8.6 بار تحمل کنند. کار با پمپ دیافراگم در خارج از این محدوده می تواند منجر به خرابی شود.

به منظور نظارت بر فشار هوا پمپ خود ، توصیه می شود تنظیم کننده هوا را بر روی ورودی هوا نصب کنید ، نه تنها برای کنترل فشار بلکه همچنین جریان. یک جایگزین برای تنظیم کننده هوا استفاده از شیر بر روی ورودی هوا است که جریان را کنترل می کند ، اما لزوماً فشار هوا را حفظ نمی کند.

فشار استاندارد و مناسب برای پمپ دیافراگمی را بشناسید

چه اتفاقی می افتد اگر بیش از محدوده فشار به پمپ دیافراگم فشار وارد شود؟

اگر فشار ورودی وارد پمپ دیافراگم شما فراتر از محدوده توصیه شده آن باشد ، این می تواند چندین مشکل ایجاد کند ، که می تواند شامل موارد زیر باشد:

توپی پمپ دیافراگمی ، که نزدیک به مکش است ، به شدت تحت فشار قرار می گیرد و باعث می شود که از صندلی پمپ دیافارگمی که جایگاه آن است خارج شود و حتی ممکن است به دیافراگم پمپ دیافراگمی بادی نیز آسیب وارد شود که به دلیل بالا بودن قیمت قطعات پمپ دیافراگمی بادی بهتر است اهمیت بالایی به این موارد بدهید

اگر پمپ دیافراگم در خارج از محدوده فشار استاندارد پمپ  شروع به کار کند ، ممکن است برخی از مشکلات بوجود بیاید زیرا پمپ هنوز با مایع پر نمی شود ، بنابراین ، شیر توپی به درستی بسته نمی شود و خلاء لازم را متوقف می کند

استفاده مداوم از پمپ در فشار بالا می تواند باعث آسیب ماندگار در پمپ ، از جمله دیافراگم و سایر اجزای داخلی شود

پمپ های دیافراگم بادی پیشنهادی

  • پمپ های دیافراگم دارای طیف وسیعی هستند، که از مواد مختلفی تولید میشوند که برای پمپاژ انواع مختلف مواد شیمیایی و مایعات مناسب هستند.

  • ویژگی های اصلی این پمپ ها این است که آنها قابل حمل هستند و در هر دو نوع فلزی و غیر فلزی تولید میشوند. آنها قادر به کار کردن به صورت خشک و خود مکش هستند و تنظیم و نگهداری آن آسان هستند.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما