تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

فیلم سینمایی شهرک با بازی ساعد سهیلی

فیلم سینمایی شهرک ، به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ شرکت کرده و نامزد دریافت جوایز مختلفی از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین نویسندگی و بهترین بازیگری شده است.

معرفی فیلم سینمایی شهرک

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلم سینمایی شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۴۰۰ در جشنواره فجر نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین فیلم‌برداری و بهترین تدوین شد که البته موفق به دریافت هیچ‌کدام از این جوایز نبود. این فیلم در ژانر خانوادگی، اجتماعی با حضور هنرمندانی، چون ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی تولید شده است.

علی حضرتی در مورد فیلم ایرانی شهرک از داستانی خاص و جنجالی خبر داده است. تهیه‌کننده این فیلم که درگذشته با بازی در آثاری، چون ردکارپت، دیشب باباتو دیدم آیدا، شهرت، طوطیا، باز باران، راه‌وبیراه و قربانی و تهیه‌کنندگی ستاره بازی، عروس مردم، رحمان ۱۴۰۰، دراکولا، جوکر، شکاف، شهر موش‌ها ۲، فصل انار، پل چوبی، ورود آقایان ممنوع، نیش زنبور و توکیو بدون توقف کارنامه‌ای پربار داشت حالا با شهرک برگ جدیدی به آثارش اضافه کرده است.

تاریخ اکران فیلم ایرانی شهرک

به گزارش رویداد۲۴ فیلم سینمایی شهرک در هشتمین روز از جشنواره فیلم فجر به اکران درآمد و مورد نقد و بررسی اهالی سینما قرار گرفت. در این مراسم علی حضرتی به‌عنوان کارگردان فیلم و ساعد سهیلی، رویا جاوید نیا و کاظم سیاحی به‌عنوان بازیگران فیلم و آهنگ‌ساز این فیلم، شورا کریمی هم حضور داشتند. ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ فیلم سینمایی شهرک در سالن همایش‌های برج میلاد به نمایش گذاشته شد. 

فیلم سینمایی شهرک در تاریخ ۲۰ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در سینما‌های سراسر کشور اکران عمومی شد.

حواشی فیلم سینمایی شهرک

فیلم سینمایی شهرک با بازی ساعد سهیلی

سانسور و ممیزی در سینما، هر روز صورت‌های جدیدی را از خود به نمایش می‌گذارد و اینبار یقه ساعد سهیلی در پوستر فیلم شهرک مورد سانسور قرار گرفت.

خلاصه داستان فیلم شهرک

داستان حول محور جوانی به نام نوید است که به عرصه بازیگری علاقه دارد. نوید برای یک فیلم سینمایی بزرگ تست داده و قبول می‌شود حالا برای رسیدن به هدفش باید تمرینات ویژه‌ای در شرایط خاص داشته باشد. ورود به چنین موضوعی خیلی تکراری نیست و در سینما زیاد به آن نپرداخته شده است. همین موضوع نیز فیلم را جذاب‌تر می‌کند و می‌تواند امتیاز مثبتی برای حضرتی محسوب شود.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی شهرک

در فیلم سینمایی شهرک، بازیگرانی نظیر ساعد سهیلی در نقش نوید، مهتاب ثروتی، کاظم سیاحی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور هنرنمایی کرده اند.

ساعد سهیلی 

فیلم سینمایی شهرک با بازی ساعد سهیلی

بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در شهر مشهد است. او که در خانواده هنری به دنیا آمده بود در شهریور ۱۳۹۳ با گلوریا هاردی بازیگر شخصیت آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرد.

سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد دارد و استعداد بازیگری او برای اولین‌بار توسط جواد عزتی کشف شد. شب برهنه به کارگردانی سعید سهیلی و فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن اولین کار‌های هنری او محسوب می‌شوند. از میان باقی آثار ساعد سهیلی می‌توان به گشت ارشاد ۳، ۱۳۹۹، روز صفر ۱۳۹۸، لاتاری ۱۳۹۶، اتاق تاریک ۱۳۹۶، ماهورا ۱۳۹۵، گشت ارشاد ۲، ۱۳۹۵، ۵۰ کیلو آلبالو ۱۳۹۴، مالاریا ۱۳۹۴، پل خواب ۱۳۹۳، رخ دیوانه ۱۳۹۳، گشت ارشاد ۱۳۹۰، چند مترمکعب عشق ۱۳۹۲ و نهنگ آبی ۱۳۹۷ اشاره کرد.

مهتاب ثروتی

فیلم سینمایی شهرک با بازی ساعد سهیلی

مهتاب ثروتی از بازیگران اصلی فیلم ایرانی شهرک است که در تلویزیون و سینما آثار موفقی دارد. این هنرمند در ۲۲ بهمن ۱۳۷۰ در خانواده‌ای ۵ نفره متولد شده و در دانشگاه رشته عکاسی را انتخاب کرده است. تجربه عکاسی در فیلم‌های سینمایی همچون روح‌الله، هدیه و آخرین زمزمه را دارد. اولین حضورش در سینما به‌واسطه سریال کیمیا رقم خورد و مهتاب ثروتی نقش سلما دختری جنوبی را در این سریال بازی می‌کرد.


بیشتر بخوانید: سریال ایرانی عقرب عاشق با ژانر درام و تخیلی


همچنین سریال در جستجوی آرامش از دیگر آثار مهتاب ثروتی است که به شناخته شدن بیشتر او کمک کرد. بازی درخشان او در سریال پرطرفدار خاتون که اخیرا پخش شد باعث شد تا ثروتی مرکز توجه بسیاری از کارگردانان قرار گیرد. از دیگر آثار او می‌توان به پاستاریونی، حریم شخصی ۱۳۹۵، دختران زمستان ۱۳۹۷، بی‌نام ۱۳۹۵، شیطان وجود ندارد ۱۳۹۸، کیمیا ۱۳۹۲، روح‌الله ۱۳۹۲، سرباز ۱۳۹۹، در جستجوی آرامش ۱۳۹۶، آخرین زمزمه ۱۳۹۲، هدیه ۱۳۹۳ و متولد ۶۵، ۱۳۹۴ اشاره کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان