تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کیهان شعار دولت احمدی‌نژاد را به نام دولت رئیسی سند زد!

کیهان نوشت: در شرایط کنونی با دولت سیزدهم روحیه «ما می‌توانیم» در حال تحقق است و در میدان‌های گوناگونی این روحیه خود را نشان می‌دهد.

کیهان شعار دولت احمدی‌نژاد را به نام دولت رئیسی سند زد!
رویداد۲۴ روزنامه کیهان نوشت: در شرایط کنونی با دولت سیزدهم روحیه «ما می‌توانیم» در حال تحقق است. تلاش برای حل مشکلات درونی کشور از طریق نگاه به داخل و فعال‌سازی رویکرد مقاومت فعال در برابر توطئه‌های دشمن و... از جمله موضوعاتی است که جایگزین نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی شده است.

رویکرد «ما می‌توانیم» موضوعی است که انتظار می‌رود تجلی آن، سرلوحه فعالیت‌های مسئولان و مردم باشد. در همین زمینه اقدامات زیادی صورت گرفته است؛ اما برخی تلاش کردند با به کار بردن واژه‌های تحقیرآمیز و رفتار‌های غیرمعقول، این رویکرد را به حاشیه ببرند و کشور را همچنان با چاشنی وابستگی مدیریت کنند. اینکه برخی دنبال مدیران وارداتی بودند یا تلاش شد مشکل آب خوردن را با برجام و با نگاه بیرونی حل‌وفصل کنند، دقیقاً در مقابل رویکرد «ما می‌توانیم» بود.


بیشتر بخوانید: مهاجری به مسئولان دولتی: به حرف آقای رئیسی گوش ندهید تا از چشم مردم نیفتید!


کیهان در پایان تاکید کرده است: در شرایط کنونی با دولت سیزدهم روحیه «ما می‌توانیم» در حال تحقق است و در میدان‌های گوناگونی این روحیه خود را نشان می‌دهد. تلاش برای حل مشکلات درونی کشور از طریق نگاه به داخل و فعال‌سازی رویکرد مقاومت فعال در برابر توطئه‌های دشمن و... از جمله موضوعاتی است که جایگزین نگاه به بیرون برای حل مشکلات درونی شده است. از این رو انتظار می‌رود در زمان کنونی شاهد نمونه‌های بیشتری برای تحقق شعار «ما می‌توانیم» باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دولت سیزدهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
البته که ما میتوانیم با دست کردن در جیب مردم با گرفتن مالیات های سنگین با له کردن طبقه متوسط با رانت وفساد وزد وبند همه کاری بکنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان