تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

سناریوی قدرتمند رئال مادرید برای جذب امباپه

رئال مادرید در سناریوی جدید خود می خواهد قدرت خود را برای جذب امباپه به نمایش بگذارد و این در حالی است که همه می دانند امباپه به تیمی جز رئال نخواهد رفت.

سناریوی قدرتمند رئال مادرید برای جذب امباپه

رویداد ۲۴ به گزارش ورزش سه؛ اقدام تلافی‌جویانه پاری سن ژرمن برای کنار گذاشتن امباپه از تور آسیایی به دلیل تمدید نکردن قرارداد، نقشه راه رئال مادرید را تغییر نمی‌دهد.
تصوری که در برنابئو وجود دارد این است که بازیکن تا پایان قرارداد خود با باشگاه پاریسی خواهد ماند. رئال مادرید قصد ندارد در درگیری آشکار بین این بازیکن و پاری سن ژرمن مداخله کند و هیچ نوع حرکتی را برای مذاکره برای خرید او در تابستان امسال آغاز نخواهد کرد. هیچ ملاقاتی بین رده‌های بالای هر دو نهاد وجود نداشته و نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: سرمربی پیشین رئال مادرید و اسپانیا در راه باشگاه استقلال


هدف رئال مادرید در مورد امباپه همچنان دست نخورده خواهد ماند. برنامه این است که او در ژوئن ۲۰۲۴ بدون نیاز به پرداخت هیچ مبلغی راهی رئال شود در حالی که این تابستان هزینه انتقال به حدود ۴۰۰ میلیون یورو می‌رسد. نه به این دلیل که رئال پول ندارد، بلکه به این دلیل که اکنون از موقعیت قدرتمندی برخوردار است و منطق حکم می‌کند که منتظر اتفاقات بین امباپه و پی اس جی در هفته‌های آتی باشد. این پاری سن ژرمن است که در صورت تمدید نکردن امباپه، نیاز به فروش او می‌بیند. با این فرض، رئال مادرید قصد ندارد مذاکره مستقیم با تیم پاریسی را آغاز کند.

با خود امباپه هم شرایط یکسان است. رئال نمی‌تواند تا ۶ ماه قبل از پایان قرارداد (ژانویه ۲۰۲۴) با او مذاکره کرده و قرارداد ببندد. در مواجهه با این سناریو، رئال موضع خود را حفظ کرده و می‌خواهد زمان بگذرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رئال مادرید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان