تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

نماینده مجلس: ما از تأمین گوشت مرغ برای سفره مردم گذشتیم، مردم برای تأمین نان و دارو نیز مشکل دارند

کرمی، نماینده مردم دشتی در مجلس خطاب به دولت در خصوص وضعیت معیشتی مردم گفت: تورم کمرشکن زندگی را برای مردم سخت کرده است، ما از تأمین گوشت مرغ برای سفره مردم گذشتیم، مردم برای تأمین نان و دارو نیز مشکل دارند.

نماینده مجلس: ما از تأمین گوشت مرغ برای سفره مردم گذشتیم، مردم برای تأمین نان و دارو نیز مشکل دارند

رویداد۲۴ خانه ملت نوشت: غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به تیم اقتصادی دولت در خصوص وضعیت معیشتی مردم گفت: دولت محترم باز تکرار مکررات است، تورم کمرشکن زندگی را برای مردم سخت کرده است. ما از تأمین گوشت مرغ برای سفره مردم گذشتیم، مردم برای تأمین نان و دارو نیز مشکل دارند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی منطقه مانند خرما و گوجه و پرداخت خسارت به کشاورزان و گوجه‌کاران دشتی مورد مطالبه و درخواست مردم منطقه است.

وی خطاب به وزیر بهداشت افزود: بیمارستان‌های کاکی، خرمج و فهرج در حوزه انتخابیه به شدت از لحاظ داشتن پزشک متخصص و امکانات و تجهیزات پزشکی با کمبود جدی مواجه است و شبانه‌روزی شدن درمانگاه‌های شهر‌های حوزه انتخابیه با توجه به جمعیت بالای آنها، مورد درخواست است و نیازمند دستور ویژه جنابعالی است.


بیشتر بخوانید: چرا فقر در حال گسترش است؟


کرمی بیان کرد: بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان از مطالبه این قشر عزیز است، همچنین تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی و حذف پیمانکاران در مجلس مطرح شد، متأسفانه رد شد، اما امروز مورد مطالبه و درخواست تمامی کارگران است که نیاز است مجلس و دولت به شکل ویژه به این موضوع رسیدگی کنند

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تورم در ایران
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان