تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

کدام محله ها برای رزرو هتل در شیراز بهتر هستند

برای بازدید از اکثر جا‌های دیدنی این شهر با کمترین هزینه بهتر است در هنگام رزرو هتل در شیراز به دسترسی آسان آن به مکان‌های دیدنی دقت کنید. در اینجا با برخی از بهترین محله‌های این شهر برای رزرو هتل آشنا خواهید شد.

رویداد۲۴ جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز به حدی زیادند که بازدید از همه آن ها به اقامتی چند روزه یا حتی چند هفته ای در این شهر نیاز دارد. برای بازدید از اکثر جاهای دیدنی این شهر با کمترین هزینه بهتر است در هنگام رزرو هتل در شیراز به دسترسی آسان آن به مکان های دیدنی دقت کنید. در اینجا با برخی از بهترین محله های این شهر برای رزرو هتل آشنا خواهید شد.

کدام محله ها برای رزرو هتل در شیراز بهتر هستند

محله عفیف آباد شیراز

عفیف آباد، یکی از زیباترین و لوکس ترین محله های شیراز است. این محله در شمال شرق و منطقه 1 واقع شده و از تقاطع خیابان قصر دشت آغاز و به بلوار ستارخان منتهی می شود. عفیف آباد، محل زندگی قشر مرفه این شهر است.

عفیف آباد شیراز به دلیل وجود مراکز خرید خوب با قیمت های مناسب و تنوع بالا، شهرت دارد. باغ عفیف آباد نیز یکی از دلایل محبوبیت این محله است. این باغ یکی از مراکز دیدنی شیراز محسوب می شود که در انتهای خیابانی به همین نام واقع شده است.

محال است در سفر شیراز، بازدید از باغ عفیف آباد را به شما پیشنهاد نکنند؛ بنابراین می توان گفت عفیف آباد از لحاظ دسترسی به مراکز خرید متنوع با قیمت های مناسب و همچنین دسترسی به این باغ و موزه تاریخی، محله خوبی برای رزرو هتل به حساب می آید.

هتل های نزدیک به عفیف آباد شیراز

دسترسی به محله عفیف آباد آسان است و به دلیل قرارگیری این محله در تقاطع خیابان خلیلی و ستارخان، تاکسی های خطی برای رفت و آمد به آن در دسترس هستند. در هنگام رزرو هتل در شیراز می توانید یکی از هتل ها و اقامتگاه های نزدیک به این محله را انتخاب کنید. در این صورت دسترسی به باغ عفیف آباد، مراکز خرید و سایر مکان های دیدنی شیراز برایتان آسان خواهد بود. برخی از این هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی عبارت اند از:

  • اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز

  • هتل ساسان شیراز

  • هتل پارس شیراز

  • هتل امیرکبیر شیراز

  • هتل سنتی نیایش شیراز

  • مهمانپذیر نصر شیراز

  • خانه مسافر رویال شیراز

  • اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

  • هتل صدرا شیراز

  • و ...

کدام محله ها برای رزرو هتل در شیراز بهتر هستند

محله قصر دشت شیراز

قصر دشت، یکی دیگر از محله های زیبای قدیمی شیراز است که در قسمت شمال غرب این شهر قرار دارد. این محله نیز جزو مناطق لوکس و گرانقیمت شیراز محسوب می شود و کوچه باغ های زیبایی دارد که حس و حال خوب را در هر بیننده ای ایجاد می کند. توصیه می شود در سفر به شیراز، حتما سری به این مکان بزنید.


بیشتر بخوانید: 

بهترین جاذبه های گردشگری شیراز

بهترین رستوران های شیراز

معرفی بهترین هتل‌های شهر شیراز


رستوران های قصر دشت به حدی متنوع هستند که نیازی نیست در طول سفر خود، برای صرف غذا به هیچ محله دیگری بروید. به علاوه، باغ های سرسبز و جاده زیبا برای پیاده روی و دوچرخه سواری، تجربه خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد.

دسترسی از قصر دشت به سایر محله های شیراز با وسایل حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس و مترو) فراهم است؛ بنابراین با اقامت در این محله، با هزینه کمتری می توانید به سایر مکان های دیدنی بروید و برای استراحت به قصر دشت برگردید.

هتل های محله قصر دشت شیراز

در قصر دشت شیراز که به باغ بهشت نیز موسوم است، هیچ هتلی وجود ندارد؛ اما سوئیت و اقامتگاه هایی برای اجاره وجود دارد که می توانید از طریق سایت های رزرو هتل آن ها را پیدا کنید. توصیه می کنیم در ایام تعطیلات به ویژه بهار و تابستان، پیش از سفر، حتما محل اقامت خودتان را در شیراز انتخاب و رزرو کنید؛ زیرا به دلیل تعداد بالای مسافران و گردشگران در این ایام، ممکن است اقامتگاه یا سوئیتی در باغ بهشت گیر نیاورید.

محله معالی آباد شیراز (مالی آباد)

یکی دیگر از محله های زیبای شیراز که در شمال غرب و منطقه 6 این شهر واقع شده است، معالی آباد یا مالی آباد نام دارد که می تواند گزینه خوبی برای رزرو هتل در شیراز باشد. در این محله هم ساختمان ها و خانه های شیک و مدرن زیادی را خواهید دید.

از امکانات معالی آباد شیراز می توان به مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری اشاره کرد که هم بین خود شیرازی ها مشهور است و هم مورد علاقه مسافران به ویژه گردشگران ورزشکار قرار می گیرد. در این محله رستوران ها و کافه های شیکی وجود دارد. اگر محل اقامت سفر خود را نیز در همینجا انتخاب کرده باشید، کمتر مجبور می شوید به سایر مناطق بروید. به علاوه اینکه در مالی آباد، بیمارستان و مترو هم وجود دارد. دسترسی به مالی آباد شیراز از طریق تاکسی، اتوبوس و مترو فراهم شده است.

هتل های معالی آباد شیراز

چندین هتل در این محله و نزدیک به آن وجود دارد که عبارت اند از:

  • هتل هما شیراز

  • هتل آپارتمان تچر شیراز

  • هتل خلیج فارس شیراز

  • هتل الیزه شیراز

  • هتل آریوبرزن شیراز

  • خانه مسافر رویال شیراز

  • هتل امیرکبیر شیراز

  • و ...

کدام محله ها برای رزرو هتل در شیراز بهتر هستند

رزرو هتل در شیراز با فلای تودی

شهر زیبای شیراز به دلیل برخورداری از جاذبه های فرهنگی و طبیعی، مقصد مسافران زیادی در تمام ایام سال است. در سفر به شیراز مکان های متعددی برای بازدید وجود دارد. یکی از زیبایی های این شهر، باغ های سرسبز آن است که نظر هر بیننده ای را جلب می کنند. با مراجعه به سایت فلای تودی و چک کردن جدیدترین مقالات آن، می توانید بهترین هتل ها و اقامتگاه های شیراز را بشناسید و با خیال راحت و اطلاعات کافی در مورد مشخصات و قیمت ها، به آسانی هتل یا اقامتگاه مورد نظر خود و همچنین بلیط هواپیما یا قطار شیراز را از طریق همین سایت رزرو کنید.

نظرات شما