تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

«طلاب» هم به صف معترضان «ابراهیم کاردگر» در بیمه پیوستند!

معترضان به عملکرد ابراهیم کاردگر همچنان افزایش می‌یابند. در آخرین نمونه طلاب هم ناراضی وضع موجود شده‌اند!

ابراهیم کاردگر

رویداد۲۴ با گذشت یک سال و نیم از نشستن «ابراهیم کاردگر» بر صندلی مدیرعاملی «شرکت بیمه ما» حالا کم‌کم عملکرد او، صدا بیمه‌گزاران این شرکت را درآورده است. تازه‌ترین نمونه آن را می‌توان در اعتراض طلاب به قرارداد بیمه درمان با این شرکت مشاهده کرد. آن طور که صورت‌های مالی شش ماهه این شرکت نشان می‌دهد، بیمه ما در نیمه نخست سال جاری تنها ۳۵ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است. سهم کم این شرکت از بازار بیمه کشور را می‌توان ناشی از سرمایه ثبتی کم آن دانست. به روایت بیمه مرکزی، شرکت بیمه ما تنها با ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه در بازار فعالیت دارد.

کاردگر تلاش کرده است برای افزایش سهم خود از بازار، به پرتفو‌های بزرگ روی بیاورد که نمونه اخیر آن، انعقاد قرارداد بیمه‌های درمان گروهی تکمیلی و عمر و حادثه گروهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه است که از اول شهریورماه آغاز شده است. با این حال گویا در همین ابتدای کار، این قرارداد با مشکل مواجه شده است. طلاب که با نارضایتی از شرکت بیمه‌گر پیشین، در انتظار بهبود شرایط درمانی خود پس از حضور بیمه‌گر جدید بودند، اکنون با ناتوانی شرکت بیمه ما در عمل به تعهدات مواجه شده‌اند.

همین نارضایتی و البته نرسیدن صدای معترضان به گوش مسئولان، باعث شده است که آن‌ها برای انعکاس صدای خود به رسانه‌ها پناه آورده و مساله خود را در قالب یک پویش رسانه‌ای مطرح کنند. این پویش در خبرگزاری فارس با عنوان «بیمه تکمیلی طلاب تمدید نشده است» مطرح شد.


بیشتر بخوانید: ایده «طنز» ابراهیم کاردگر در بیمه ما/ حضوری به شعبه بیمه بروید تا خدمات آنلاین «فرا بیمه ما» بگیرید!


خبرگزاری فارس نوشته طلاب معتقدند نه تنها پوشش‌های بیمه درمان جدید آن‌ها که از سوی شرکت بیمه ما ارائه شده است، بسیار کم است، بلکه همین ارقام کم نیز با اما و اگر‌هایی مواجه شده است. این نارضایتی، پیام مثبتی برای مدیرعامل در بیمه ما نخواهد داشت و می‌تواند تلاش او برای کسب پرتفو‌های کلان را با مشکل مواجه کند.

یکی دیگر از مشکلات کاردگر در بیمه ما اقدامات حاشیه‌ای این شرکت است. از نمونه‌های اخیر این حاشیه‌ها را می‌توان در طراحی خاص فرم استخدام شرکت بیمه ما دانست؛ جایی که از متقاضیان استخدام، وضعیت تاهل آن‌ها را در قالب سه گزینه سوال می‌کند: «مجرد»، «متاهل» یا «مطلقه»!

مشخص نیست مطلقه بودن یا نبودن یک متقاضی استخدام در این شرکت -که پرسش از آن، بار‌ها نیز توسط خانم‌ها مورد اعتراض قرار گرفته است- چه ارزشی در به کارگیری افراد محسوب می‌شود، اما بد نیست سهامداران شرکت بیمه ما، عملکرد کاردگر را بار دیگر ارزیابی کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیمه ما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
دیدبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
1
1
اقایون طلاب قسم نخورید ما باور کردیم کوشمان هم مانند کوش شما دراز است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان