تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

اعضای شبکه تروریستی داعش در کرمان دستگیر شدند

بنا بر اعلام دادستان استان کرمان یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و هفت نفر از اعضای این شبکه دستگیر شدند.

اعضای شبکه تروریستی داعش در کرمان دستگیر شدند

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در پی اقدام مشترک مجدد سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه کرمان، یکی از شبکه‌های تروریستی داعش در استان شناسایی و هفت نفر از اعضای این شبکه دستگیر شدند.

 مهدی بخشی امروز ۱۱ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کرمان و سازمان اطلاعات سپاه استان، در اقدام روز‌های اخیر مجددا گروه تروریستی داعش مورد ضربه قرار گرفت و یکی از شبکه‌های این گروه تروریستی که آماده اقدام عملیاتی و ایجاد ناامنی در کشور بود، در استان کرمان شناسایی و منهدم شد.


بیشتر بخوانید: درخواست ایران از طالبان برای بازگشت مهاجران افغانستانی به کشورشان


وی افزود: این تروریست‌ها مترصد دریافت مأموریت و اجرای عملیات تروریستی در عمق کشور بودند که به لطف الهی قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی نهاد‌های امنیتی استان قرار گرفته و بازداشت شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

دادستان کرمان عنوان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم در چندین مرحله در ماه اخیر قصد داشتند در صورت ناکامی در راه‌اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره‌گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد کنند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان