تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

پسرخوانده برد پیت: پدرم یک عوضی در کلاس جهانی است!

صحبت‌های پسرخوانده برد پیت درباره او جنجال برانگیز شد. پکس پیت گفته است: او نفرت‌انگیز و وحشتناک است.

پسرخوانده برد پیت: پدرم یک عوضی در کلاس جهانی است!

رویداد۲۴ رابطه پرحاشیه برد پیت و همسر سابقش آنجلینا جولی بر کسی پوشیده نیست و حالا به نظر می‌رسد پسرخوانده برد پیت 59 ساله هم از دست او به شدت عصبانی است.

پکس پیت که حالا 19 ساله است در سال 2020 در روز پدر در اکانت خصوصی خود یک استوری منتشر کرده بود که حالا به صورت عمومی انتشار یافته است.

پکس در آن زمان 16 ساله بود و در این استوری با عکس پدرش با اسکار، نوشته: «روز  پدر به این عوضی در کلاس جهانی مبارک باشد! تو بارها و بارها اثبات کردی که فردی نفرت انگیز و وحشتناک هستی و هیچ همدلی و توجهی به چهار فرزند کوچکت نداری که در حضور تو از ترس به خود می‌لرزند. تو هرگر نفهمیدی که چه آسیبی به خانواده‌ات زدی چون اصلا توانایی فهمش را نداری!».پکس در این استوری ادامه داد:«تو زندگی خودت و افراد نزدیک به خودت را به یک جهنم دائمی تبدیل کردی. شاید خودت و دنیا هرچیزی که تو می‌خواهی را به تو بگویند. اما حقیقت روزی آشکار خواهد شد. پس روز پدر مبارک،  انسان عوضی کثافت!»

پکس در سال 2007 و در یک یتیم‌خانه در شهر هوشی مین ویتنام توسط آنجلینا جولی به فرزندی قبول شد و برد پیت هم سال آینده او را به فرزندی قبول کرد. پکس در دوران نوزادی توسط مادر بیولوژیکش که یک معتاد به هروئین بود در پرورشگاه رها شده بود..پیت و جولی دو فرزند بزرگتر به نامهای مادوکس و زاهارا و 3 فرزند بیولوژیکی به نامهای شیلو و دوقلوهایی به نامهای ناکس و ویوین دارند.

جولی و پیت از سال 2016 از هم جداشدند و شایعاتی درباره خشونت فیزیکی پیت و جولی وجود داشت.

افراد نزدیک به پیت به نشریه دیلی میل گفتند که پیت از دوباره پخش شدن این پست بسیار ناراحت شده:«واقعا ناراحت کننده است که می‌بینیم پیت به عنوان یک انسان بد نمایش داده می‌شود. این بسیار از حقیقت دور است. پیت احترام و عشق زیادی برای فرزندانش قائل است.» این نشریه همچنین تایید کرده که پیت با زاهارا و فرزندان بیولوژیک خود دیدار داشته است.

پسرخوانده برد پیت: پدرم یک عوضی در کلاس جهانی است!

منبع: سینما دیلی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: برد پیت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان