تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار رادان: از مزدوران وطن‌فروش انتقام سختی خواهیم گرفت

‌فرمانده‌کل انتظامی کشور با حضور در شهرستان راسک، به‌صورت هوایی از حوزه استحفاظی و مرز‌های جنوب‌شرق کشور بازدید کرد.

سردار رادان

رویداد۲۴ به گزارش تسنیم ، سردار "احمدرضا رادان" فرمانده‌کل انتظامی کشور با حضور در شهرستان راسک، به‌صورت هوایی از حوزه استحفاظی و مرزهای جنوب شرق کشور بازدید کرد.

سردار رادان پس از بازدید هوایی از مرزهای جنوب شرق، به مقر انتظامی راسک که مورد حمله تروریست‌های جیش‌الظلم قرار گرفته بود، رفت و با ‌رزمندگان مقر و فرمانده انتظامی راسک دیدار و از تلاش های آنان برای تامین امنیت مردم قدردانی کرد.

‌فرمانده کل انتظامی کشور در این بازدید گفت: شما مرزداران جانانه در مقابل دشمن جنگیدید و اجازه ندادید که این مقر سقوط کند و به دست دشمن بیفتد و با ایستادگی  دشمن را مجبور به فرار کردید.

سردار رادان افزود: در این حادثه شیعه و سنی، در کنار هم جنگیدند و به شهادت رسیدند  که باز هم برای حفظ وطن، خون شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از سران قوا و علما و مردم ایران که در این حادثه اظهار ناراحتی کردند ، به مردم ایران و همکاران نیروی انتظامی  اطمینان داد که در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای سپاه ، انتقام سختی از مزدوران وطن فروش خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: از دولت پاکستان هم  در خواست داریم که در قبال نگه داری و حراست از مرز تلاش و جدیث بیشتری به خرج دهد.


بیشتر بخوانید: سردار رادان: تحریم شدنم توسط آمریکا همانند دریافت مدال افتخار در راه خدمت به نظام شیرین بود


سردار رادان با بیان اینکه عزم نیرو‌های امنیتی وانتظامی برای ضربه زده به گروه‌های تروریستی بیشتر شده است، افزود: علاوه بر اینکه از کشور پاکستان انتظار داریم مسئولیت بیشتری در برخورد با اشرار نشان دهد، برای خودمان این حق را قائلیم که تا هر جا که لازم باشد تروریست‌ها را تعقیب کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن نشان داد به هیچ یک از اقوام و مذاهب رحمی ندارد، گفت: در هم آمیختن خون شیعه و سنی در این حادثه تروریستی سبب همبستگی بیشتر اقوام و مذاهب در سیستان و بلوچستان شد.

وی همچنین از نیرو‌های نظامی منطقه که از پیشروی تروریست‌ها جلوگیری کرده و سبب فرار و عقب نشینی آن‌ها شدند قدردانی کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
0
13
یکیش خودتی
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
1
جان خودت کوتاه بیا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان